ik ben bang dat we dan weer in de regen zitten door de volgende storing....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie een beeld wat het weer wordt morgen in de omgeving van amsterdam aan het einde van de middag ?
Ja, das balen. We zitten namelijk in een WC, geen toiletquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
De eerste twee weken van mei waren de zomer van 2006? en zitten we nu in de herfst?
Mag ik dan nu in winterslaap tot de volgende zomer? Jee, wat ben ik dit snel zat zeg..
Meer onweer er ook bij??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja, das balen. We zitten namelijk in een WC, geen toilet, maar een westcirculatie. De boel zit op slot, sowieso tot begin juni.
zie hier de kaart op 500hPa hoogte, een dikke straalstroom over onze omgeving, die lagedruk gebieden naar ons toe doet blazen met temperaturen van ongeveer 15 - 16 graden.
[afbeelding]
en de volgende draaikolk, nu op de oceaan bij Ierland staat alweer te trappelen om naar ons toe te komen.
klik
Hier zitten veel mensen ook te genieten hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef -CRASH- het volgende:
Ik snap het niet..... als de zon vol op schijnt
wordt er geklaagd dat er atmosferisch niks te beleven valt..
En nou is er flinke beweging... zitten ze nog te zeiken.
quote:A line with likely embedded supercells stretches from near Enschede to near Duisburg at 12:15 utc and another strong storm near Apeldoorn. Attendant severe threat including risk of tornadoes warrants an update to level 2.
Supercells move will probably produce a couple of tornadoes across eastern Netherlands and NorthRhine-Westphalia (NRW).
Additionally, a bow echo is expected to continue eastward into the Rheinland and produce rather widespread severe winds.
Ja wel wat onweer, maar dan alleen wat koufront onweer. Elke 6 km een klap of zo....zit je in een onweersbui, dan is ie door de flinke stroming alweer eind weg bij de volgende blits. De intensiteit lijkt ook wat minder dan. Vandaag is er ondanks het grote neerslaggebied niet spectaculair veel water gevallen. Je kan, als je liefhebber bent van onweer en zware neerslag, beter van die buien hebben die stil hangen en boven je hoofd ontstaan. Dan vang je als het meezit zo 100mm of meer.....quote:
klote-weer? Waat heb jij gezeten dan? De halve dag was het hier gewoon goed weer.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Kloteweer gister zeg![]()
hopen dat het vandaag beter gaat
Z'n ondertitel zegt genoegquote:Op zondag 21 mei 2006 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klote-weer? Waat heb jij gezeten dan? De halve dag was het hier gewoon goed weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |