Had nog niet eens gemerkt dat het geregent (eerder gedruppel) heeft...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
Regen in Belfeld, m'n sigaartje begon droog, eerst dikke druppels, nu een lekker buitje
Wel ideaal om vanaf een boulevard ofzo foto's te schieten richting de zee.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
Die buienlijn voor de ZW kust is best intens, maar hij lijkt niet echt het land op te trekken?
ik was ook wel verrast, maar hoor nu echt de druppels tegen de rolluikenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had nog niet eens gemerkt dat het geregent (eerder gedruppel) heeft...
heb ik niet echt hier in Amsterdam westquote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel ideaal om vanaf een boulevard ofzo foto's te schieten richting de zee.
Update updatequote:Op zondag 21 mei 2006 22:33 schreef kree het volgende:
zit hier in katwijk aan de kust, maar heb nog geen onweer gehoord. verder een regenachtige dag vandaag
maar het blijft op zee zeker?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Update update
Ben net even naar een kamer in ons huis gelopen met uitzicht op het westen en ja hoor ik zie flitsen,
hoor ook de donder nu.
onweer![]()
ja, zoiets bedoel ik. mini-depressie ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:41 schreef DemonRage het volgende:
hmmm... die buienlijn voor de kust... daar zit een knik in beetje zoals:
/
`,
/
Zitten trouwens behoorlijk flitsen bij (onladingen om maar in metreologische termen te blijvenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:41 schreef kree het volgende:
Voor als nog wel.
Het zit nu ter hoogte van mij (katwijk) op zee.
Dit las ik net op weerwoord.be...quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Oom_Agent het volgende:
In Zuid Belgie neemt de bliksemactiviteit nu sterk toe, gezien de laatste radarbeelden. Er lijkt zich een squalline te vormen van Den Haag via Zeeland en W Belgie tot in Noord Frankrijk.
http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3
het is inderdaad een stevige lijn aan het wordne. Jammer dat het donker is, zouden wel eens hele mooie wolken kunnen zijn!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Oom_Agent het volgende:
In Zuid Belgie neemt de bliksemactiviteit nu sterk toe, gezien de laatste radarbeelden. Er lijkt zich een squalline te vormen van Den Haag via Zeeland en W Belgie tot in Noord Frankrijk.
http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3
Of een bow echo.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, zoiets bedoel ik. mini-depressie ofzo?
dat is wel weer prettiog jaquote:Op zondag 21 mei 2006 22:47 schreef DemonRage het volgende:
En ook fijn dat het donker is... als het lekker flitst kun je lekker lang de sluiter van je camera open zetten.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit las ik net op weerwoord.be...
volgens mij was jij dat die het daar postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |