Gelukkig, dan ben ik tenminste nog origineelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, volgens mij was Lordi nog niet geplaatst
De alternatieven zijn vaak beangstigender pylquote:
All is wellquote:
Was goed hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
All is well![]()
Dat liedje van Lordi vond ik niet echt in overeenstemming met hun uiterlijk trouwens.
Dat is inderdaad Rock Bitch...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat Rockbitch?
Ik was voor Litouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Was goed he![]()
Zeker die uithaal aan het einde...klasse met een hoofdletter K
Fistfucken op het podiumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Rock Bitch...
Zoek de gouden condoom![]()
Het gaat om de muziek ja!!quote:
Litouwen waren die kerels die "The winners of the Eurovision" zongen/schreeuwdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek ja!!
![]()
Ze kon overigens erg goed zingen![]()
Oh...was in de war met Estkand...die lange blonde deernequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Litouwen waren die kerels die "The winners of the Eurovision" zongen/schreeuwden
En dan nog duurt het bijna drie uur voordat-ie geraden wordtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't plaatje was, bij wijze van spreken, nog warm.
'k was pas net thuis...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan nog duurt het bijna drie uur voordat-ie geraden wordt
'k werd net alweer gebeld.quote:
Ik word alleen maar gebeld door vrouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k werd net alweer gebeld.![]()
Mocht ik weer telefonisch een monteur een storing helpen op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |