Wow, Scrut!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Astor Piazzolla
Ria Valk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
En keurig 4 minuten gewacht met het juiste antwoord![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef Tokay het volgende:
Oeps!
Toen ik een jaar of drie, vier was, schijn ik in een kwade bui een keer tegen mijn moeder te hebben gezegd: "Ik wou dat Ria Valk mijn mama was!"![]()
Het spijt me.quote:
Ik ben niet verbaasd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Tokay het volgende:
Ze is een verdomd slechte schilderes, trouwens, die Ria Valk.
En, wat zei je vader?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:24 schreef Tokay het volgende:
Toen ik een jaar of drie, vier was, schijn ik in een kwade bui een keer tegen mijn moeder te hebben gezegd: "Ik wou dat Ria Valk mijn mama was!"![]()
Die was het daar - terecht - niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
En, wat zei je vader?
Ria was anders een echte keukenprinses. Wat die kon met worstjes, preitjes en saladesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Tokay het volgende:
(Al was het alleen al omdat Ria Valk zeer waarschijnlijk niet zo lekker kon koken als mijn mama.)
Iedereen kent Trea tochquote:
Volgens mij zijn het madeliefjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef pyl het volgende:
Ik zie een jurkje met margrietendessin.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Bonnie St. Claire?
Gelukkig, dan ben ik tenminste nog origineelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, volgens mij was Lordi nog niet geplaatst
De alternatieven zijn vaak beangstigender pylquote:
All is wellquote:
Was goed hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
All is well![]()
Dat liedje van Lordi vond ik niet echt in overeenstemming met hun uiterlijk trouwens.
Dat is inderdaad Rock Bitch...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat Rockbitch?
Ik was voor Litouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Was goed he![]()
Zeker die uithaal aan het einde...klasse met een hoofdletter K
Fistfucken op het podiumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Rock Bitch...
Zoek de gouden condoom![]()
Het gaat om de muziek ja!!quote:
Litouwen waren die kerels die "The winners of the Eurovision" zongen/schreeuwdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek ja!!
![]()
Ze kon overigens erg goed zingen![]()
Oh...was in de war met Estkand...die lange blonde deernequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Litouwen waren die kerels die "The winners of the Eurovision" zongen/schreeuwden
En dan nog duurt het bijna drie uur voordat-ie geraden wordtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't plaatje was, bij wijze van spreken, nog warm.
'k was pas net thuis...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan nog duurt het bijna drie uur voordat-ie geraden wordt
'k werd net alweer gebeld.quote:
Ik word alleen maar gebeld door vrouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k werd net alweer gebeld.![]()
Mocht ik weer telefonisch een monteur een storing helpen op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |