idd, sloeg nergens opquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is dat voor misplaatste grap over Verdonk.
idioot![]()
Wat zei hij?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
idioot![]()
dat verdonk misschein hun passport zou intrekkenquote:
België was echt niks bijzonders hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG wat een oplichters!![]()
Duidelijk willen ze België buiten de finale houden.
ik vond het geweldigquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verdonk misschein hun passport zou intrekken
idd, klooitviool.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat ze Cornald nietig verklaren in plaats van z'n paspoort
Nietig kutventje
Toen riep ook iedereen vriendjespolitiek, hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef sjakie007 het volgende:
t zijn ook allemaal van die fucking oostbloklanden die er nu aan meedoen. Ik mis de tijd dat er nog een vakjury was...
quote:
Inderdaad zoals Italië, die daar wél de ballen voor had.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef WebForce het volgende:
Waarom is Nederland er al niet mee gekapt met dat oost-blok visie songfestival?
ik moest lachen om zijn grapquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:
idioot![]()
Oh come fuckin on.. wil je het voor altijd op van die gore Abba liedjes houden? Wees blij dat ze eens een keer wat anders durven...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef BigFire het volgende:
Wat een circus. Nederland zet de eerste stap en doe nooit meer mee.
Mannen in lelijke horrorpakken en 'we are the winners of eurovision' gaan wel door.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:20 schreef borisz het volgende:
hup finnen en litouwen dan maar
Dat Treble maar moest oppassen dat Verdonk hun paspoorten niet zou afpakken.quote:
en toch elke keer kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Elke keer erger ik mij weer aan het vriendjes-stemmen.![]()
Dan word het het eurovisie stil festival denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat verdonk misschein hun passport zou intrekken
Wat de Finnen betreft helemaal terecht... Litouwen is braaksel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:19 schreef BigFire het volgende:
Wat een circus. Nederland zet de eerste stap en doe nooit meer mee.
Mannen in lelijke horrorpakken en 'we are the winners of eurovision' gaan wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |