dat zou ook monsterlijk zijn als die zouden winnen !quote:
Geef ze dan een link naar dit forumquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik de liedjes allemaal beluisteren?
ik heb alleen de score meegekregen
ik had raadsvergadering, en mij vind mij te streng en te zakelijk, het is toch wat
neehee ik wil een liiihiink waar ik de liedjes kan luisteruhquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef ze dan een link naar dit forumEn dus jouw profiel en alles enzo
Ik ga volgende week met een Rus uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Rusland heeft een leuk snoepje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wie was het net dan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga volgende week met een Rus uit
(en dit is weer ff de echte angel)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef Andyvie het volgende:
Dank jullie wel voor jullie felicitaties
@wonderer: ik ben 27 geworden vandaag.
En ik heb dus geen songfestival gezien, tenminste, de laatste 2 nummers, maar ik heb weinig gemist?
ow jee ben je nu ook al doorgedrongen in steph's apartementquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Ang3l het volgende:
en ik besta alleen in Ang3l's hoofd
Egnie. Het S.F. Zuigtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen ligt uitgeput van het festival al te dromen
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Is Guido Stroeken uit Geleen familie van je?
Sorry hier geen valeriaanwortels voorradig om thee van te trekkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef Sunjammer het volgende:
Toe aan thee, een lange vakantie, valium en andere dingen.
*heeft het volledig gehad*
Sjeez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |