Da's de bedoeling toch ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, een knip met je vingers en dat Rusje ligt met zijn kont omhoog, gok ik zo.Naja, derden dan.
*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*timmer*quote:
uhmm.. ik ben wel een beetje ziek..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blub
We gaan zaterdag het songfestival kijken heh?
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
is iedereen dat pauperprogramma kijken ofzo?
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
alleen de liedjes die voorbij komen en dan zap ik weer![]()
Wattisseraandehanddanmetjou??![]()
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet zaterdag die meuk allemaal aanhoren.. ik ben me vast mentaal aan het voorbereiden..![]()
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evilquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik dat programma zou kijken met jou en die andere gozersdan zou ik die geluiden nadoen van Deepers Creepers en dat gamecube-spel, pardon game, die jij hebt en waar jij voor gespaard hebt en toen gekocht.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik neem de gamecube wel mee, kan ik koeien slachten met resident evil
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2426522443631028464&q=smash+bros
DIE MOET IK HEBBEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |