Oh dus je krijgt het wel?quote:
Dat valt nog wel mee eigenlijk... Ik sta veul rooierderquote:
Jaquote:
Maar probleem is dat ik hier amper nog wat in huis heb, laat ik het dan maar niet over drinken beginnen. Ik zal zo mijn moeder even bellen, misschien dat ik 20 euro kan lenen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee eigenlijk... Ik sta veul rooierder. En ik heb moeten 'lenen' van de spaarrekening... en ik vang ook pas na het weekend... en ik heb nog maar 15 euro in mijn portemonnee... en het is ook nog tyfusweer...
Maar mijn weekend is begonnen.
Je vriendinnetje niet laten komen omdat je geen geld hebt is natuurlijk lulkoek, je kan het toch ook gezellig maken zonder dat het veel hoeft te kosten.
Gelukkig heb je de borrel nog.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee eigenlijk... Ik sta veul rooierder. En ik heb moeten 'lenen' van de spaarrekening... en ik vang ook pas na het weekend... en ik heb nog maar 15 euro in mijn portemonnee... en het is ook nog tyfusweer...
Maar mijn weekend is begonnen.
Je vriendinnetje niet laten komen omdat je geen geld hebt is natuurlijk lulkoek, je kan het toch ook gezellig maken zonder dat het veel hoeft te kosten.
Hoeveel krijg je nou?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Maar probleem is dat ik hier amper nog wat in huis heb, laat ik het dan maar niet over drinken beginnen. Ik zal zo mijn moeder even bellen, misschien dat ik 20 euro kan lenen.
Hoi Qutie, ben je ook blutquote:
Je woont toch nog thuisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Maar probleem is dat ik hier amper nog wat in huis heb, laat ik het dan maar niet over drinken beginnen. Ik zal zo mijn moeder even bellen, misschien dat ik 20 euro kan lenen.
Ook dat nog, dat zou ik bijna vergetenquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef D.Rose het volgende:
zeg FS, je avatar, is die afgeleid van deze foto?
[afbeelding]
Ik las:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je woont toch nog thuis
Dan doet je moeder toch boodschappen?
Precies, het enige wat ik op brood heb is jam, kaas, tonijn en avocado.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook dat nog, dat zou ik bijna vergeten. En 6 liter melk en 4 broden in de vriezer...
We stappen gewoon weer over op het 'broodje met tevredenheid' en een glas melk![]()
Tonijn en avocadoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, het enige wat ik op brood heb is jam, kaas, tonijn en avocado.
Hier al sinds gistermiddag 16.00.quote:
Nee dat is niet echt goed es.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Tonijn en avocado.
Ik doe zo mijn best positief te blijven en gezellig mee te. Maar ik laat gvd een hele beker thee op mijn toetsenbord donderen
.
Maar hee.... hij doet het (vooralsnog) nog. Zoveel thee dat het uit je toestenbord druipt is zeker niet goed he...
bijna goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las:
Je moeder woont toch nog thuis? Dan doe je toch gewoon boodschappen?
![]()
quote:
zolang het niet met suiker is valt het allemaal wel meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Tonijn en avocado.
Ik doe zo mijn best positief te blijven en gezellig mee te. Maar ik laat gvd een hele beker thee op mijn toetsenbord donderen
.
Maar hee.... hij doet het (vooralsnog) nog. Zoveel thee dat het uit je toestenbord druipt is zeker niet goed he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |