Ik zag het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag.. check mijn ' upcoming travel'
Ja en dat niet alleen, ik heb mijn vakantiegeld nog niet binnen en ik zit verdomme al zonder geldquote:
Ik ben ook totaal blut en mijn vakantiegeld en salaris laat ook op zich wachten ><quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en dat niet alleen, ik heb mijn vakantiegeld nog niet binnen en ik zit verdomme al zonder geldheb ook niks meer in huis
zal pas volgende week worden als ik weer boodschappen kan halen
![]()
Bij jou dus ook alquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal blut en mijn vakantiegeld en salaris laat ook op zich wachten ><
Lolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij jou dus ook alik hoop dat ik effe wat geld van mijn moeder kan lenen, anders kan ik het weekendje vriendin wel gaan afzeggen
ik kan hooguit nog paar flessen inleveren maar meer dan 2 euro zal dat ook niet gaan opleveren
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
LolHet is hier pcies het zelfde
En dan regent t ook nog, en dan weer een pokkeind fietsen vanavond ><![]()
Dat maakt me nog niet zoveel uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]tja, misschien dat het wat droger wordt vanmiddag, maar de wind blijft doorgaan
Oke danquote:
Ah je hebt dat geld van je baas niet meer gekregen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij jou dus ook alik hoop dat ik effe wat geld van mijn moeder kan lenen, anders kan ik het weekendje vriendin wel gaan afzeggen
ik kan hooguit nog paar flessen inleveren maar meer dan 2 euro zal dat ook niet gaan opleveren
Duhquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah je hebt dat geld van je baas niet meer gekregen?
Ik ga nog maar is kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
*kijkt wanhopig nog ns naar saldo*
1 2 3 4 | 19 mei 2006 Rekening Rekeningtype Ten name van Saldo ****.**.*** » Rabo betaalpakket G.J. ***** € -33,02 |
quote:
Wees maar blijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
het kan altijd slechter...
Ik blij dat ik niet in t rood kan ><
Ik volg je nietquote:
Nou poe, echt welquote:
Maakt niet uit toch?quote:
Doe je zonnebril eens af joh,quote:
ik ben coolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je zonnebril eens af joh,
het is pokke weer
Wat nou lolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef ForlornSon het volgende: