Heb een fender '57 pres.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef Jasperr het volgende:
Misschien is het leuk als iedereen zijn gear + foto plaatst? Ik heb:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef tankertuig het volgende:
ja zit echt op een tankertje[afbeelding]
Dus niet de Irish Rover nee
Niemand last van dat gebass als je op het water benquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef tankertuig het volgende:
Haha klooi altijd over de Aux, sterker nog, eerst door de computer en dan naar de surroundquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef tankertuig het volgende:
uhm. dr zit wel een teletubbie bij me in de woning... maar die moet gewoon niet zo zeiken. bij gebrek aan een versterker speel ik af en toe over de aux (![]()
![]()
) van de surround.
Maar meestal prop ik er een cd in en dan speel ik gewoon "droog" mee of doe wat oeffeningetjes.
heb er aan boord niet zo bijzonder veel tijd voor. vaak varen, werken, slapen, varen, varen, slapen en begint het weer opnieuw. soms als we dagje stil liggen dan laat ik wel eens wat van mn kunsten horen.
Geen 7 million barrels of porter?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef tankertuig het volgende:
ja dacht ik ook, ten eerste is Sean Malone mijn grote held op basgebied en ik weet helemaal niks qua theorie (ok weet nog net de tonen bij naam te noemen na een kwartier zoeken), dus volgens mij wel een goed boek voor mij... nu alleen hopen dat ik lief genoeg ben geweestquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Agiath het volgende:
Zit er goed uit _etter_ , meld het ff als het je bevalt, dit lijkt me echt interresante shit
Je kan aan de bovenkant iets openschroeven dacht ik, bij kan het iig wel, daar kan je dan met een impussleutel aan draaien en dan kan je dus je hals rechttrekken...quote:Op maandag 20 november 2006 11:59 schreef sound-storm het volgende:
even een vraagje. Als een hals van een basgitaar ietwat uit het lood met de body ligt, dus scheef staat, is dat dan te herstellen ?
en zo sloop je dus je bas. je hals hoort iets hol te staan, die holling kun je bijstellen met die imbussleutel, maar een compleet vlakke hals is dus niet goed....quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan aan de bovenkant iets openschroeven dacht ik, bij kan het iig wel, daar kan je dan met een impussleutel aan draaien en dan kan je dus je hals rechttrekken...
Maar als je hier geen ervaring mee hebt kan je het beste naar een gitaarrepareur gaan
kan best...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil bass gaan spelen, maar kan ik de gitaar ook aan een gewone versterker hangen?
Denk je dat ik zo even aan 200 euro kom?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
kan best...
maar verwacht niet dat het goed klinkt en dat je versterker het lang volhoudt. Voor 100 tot 200 euro heb je een redelijk oefenversterkertje. Why bother.
tja een nwe gitaarversterker + een basversterker is nog duurder. Gevaar is ook dat je geen zak aan het basspelen vindt, omdat het super brak klinkt... Kan pa of ma niet ff wat voorschieten, of is het een optie om even 2 maanden vakkenvullen en ff wachten dus?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo even aan 200 euro kom?
Ik ben maar een arm scholiertje van 16
Ik drum nu, maar ik wil bassen voor erbij, want dat vind ik een mooi instrument. Wil ook nog sax spelen, maar dat komt nog wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja een nwe gitaarversterker + een basversterker is nog duurder. Gevaar is ook dat je geen zak aan het basspelen vindt, omdat het super brak klinkt... Kan pa of ma niet ff wat voorschieten, of is het een optie om even 2 maanden vakkenvullen en ff wachten dus?
Maar je speelt al gitaar nu? Waarom wil je over naar bas? Gewoon voor dr bij, of wil je helemaal over?
ik heb dat ook poosje gedaan... NIET AAN BEGINNEN!!! je gaat heel anders spelen om het beter verstaanbaar te maken.en vaak is die techniek verkeertquote:Op donderdag 23 november 2006 19:49 schreef Jasperr het volgende:
Je hoort het wel, maar een versterker is wel een vereiste als je met liedjes mee gaat spelen
Ik heb al een leuk setje gezien die ik binnenkort ga aanschaffenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef tankertuig het volgende:
[..]
ik heb dat ook poosje gedaan... NIET AAN BEGINNEN!!! je gaat heel anders spelen om het beter verstaanbaar te maken.en vaak is die techniek verkeert
Oei. Ik leef met je mee! Ik heb het ook gehad en het heeft dubbel de tijd aan exorcism gekost om er vanaf te komen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:45 schreef Agiath het volgende:
Oke, de Jaco Pastorius lessen zijn begonnen op basles, de 'hel' begint
Ach bassisten hebben gewoon minder dom te lullen, zijn meer to the point, hebben een minder grote bek etc etc Net zo als op het poduim dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef Agiath het volgende:
(Ik blijf het trouwens kut vinden dat het gitaristen topic nu al 100 delen heeft en wij nog maar 2, zijn er zoweinig bassers op fok? )
Ik heb ook pres gespeeld maar vond het toch wat logger spelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:36 schreef tankertuig het volgende:
pcies... maar laat ze eens weg! wat een gemis
Heb ook op jazz gespeeld van dat caliber toen ik basje ging kopen. maar kwam thuis met een 57 presNu ik die heb ga ik sparen voor jazz, maar dan wel active (mis 5 snaren). Vond deze niet echt superveel karakter vertonen
Ik vind de gitaristen reeks absoluut geen goed voorbeeld voor het bassisten topic, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef Agiath het volgende:
(Ik blijf het trouwens kut vinden dat het gitaristen topic nu al 100 delen heeft en wij nog maar 2, zijn er zoweinig bassers op fok? )
Ik kom er niet zo vaak eigenlijk, het zeker meer een SC aan het woorden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik vind de gitaristen reeks absoluut geen goed voorbeeld voor het bassisten topic, maar dat is mijn mening.
De laatste keren dat ik er kwam was het inderdaad veel SC maar ook anderen afzeiken en weinig behulpzaamheid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak eigenlijk, het zeker meer een SC aan het woorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |