FC Vorst (69697) Competitie: # 1 in VIII.1622quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens welkom mister Vorst, wat is je team, welke divisie speel je en hoe gaat het met je examen?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:14 schreef terryvorst het volgende:
M&O als het beetje meezit 43 van de 61 punten als het tegen zit zo'n 30 punten... Moest een 3.8 halen dus dat is wel gelukt
Sorry, altijd al moeite gehad met begrijpen lezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:23 schreef terryvorst het volgende:
[..]
Jah KaheemSaid op de vorige bladzijde vroeg hoe het ging..
Is een idee maar naar mijn mening moet je meteen 20k investeren zodra je redelijk hebt bereikt. Met een redelijk jeugdopleiding pull je alleen nog maar bagger. Je moet echt zo snel mogelijk naar uitstekend. Begin dus pas te investeren als je zeker weet dat je het vol kan houden en meteen kan groeien naar uitstekend. Als je dat niet kan is het beter om nog even te wachten voordat je begintquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:14 schreef terryvorst het volgende:
ok thnx.... Voorlopig even 10 000 investeren..Dat is financiël het maximaal haalbare op het moment
het was het proberen waardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:40 schreef Grumpey het volgende:
oldbie, we gaan natuurlijk niet voor jou zoeken
Omdat ze niet goed genoeg zijn voor mn A-team, en dan ben ik 10 seizoenen er mee bezig, voor die naar goed ervaring stijgt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Daemon, ik wil je mn goed/goed best verkopen als hijgestegen is.. gaat je 800k kosten... goed/redelijk = 300k... waarom koop je er zelf niet eentje met redelijk ervaring en laat je die stijgen?
bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
Maniack, wat denk je dat die wing/pm trainee van me waard is?
trouwens, HT is weer down
Het werkte weer, nu weer niet..quote:
Ach zelf weten... je mag mn goed/goed best overkopen als hij gepopt is... maar het kost je wel 800k..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed genoeg zijn voor mn A-team, en dan ben ik 10 seizoenen er mee bezig, voor die naar goed ervaring stijgt.
BRUCE!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in het eerste 150 Hattrick-topics gepost?
Wat vin jij wat leuks?formidabel,uitmuntend buitenaards?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef martjin het volgende:
Als je een jongentje heb van 17 lentes jong, met conditie, verdedigen en vleugelspel allen redelijk. En je traint op verdedigen en laat hem spelen, hoe lang duurt het dan zo ongeveer voordat er wat leuks uitkomt?
voordat hij stijgt? dat ligt natuurlijk aan je coachquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef martjin het volgende:
Als je een jongentje heb van 17 lentes jong, met conditie, verdedigen en vleugelspel allen redelijk. En je traint op verdedigen en laat hem spelen, hoe lang duurt het dan zo ongeveer voordat er wat leuks uitkomt?
Mijn coach stelt niets voor:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat vin jij wat leuks?formidabel,uitmuntend buitenaards?
Watvoor coach heb je hoeveel assistenten?
Kom op met die info![]()
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waardenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:40 schreef martjin het volgende:
[..]
Mijn coach stelt niets voor:
Mels Buigholt (92947909)
40 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een zwak coach die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
ik heb 3 assistent trainers
Anyway, onder een leuke speler versta ik (ik wil hem kneden tot vleugelverdediger) een speler die vrij snel uitgroeit tot een belangrijke schakel in mijn team, om even aan te geven, ik wil zorgen dat ie richting 4 sterren per wedstrijd gaat. (in andere woorden stelt mijn team nog niets voor)
Niet... want ik heb hem al 1 seizoen spelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:05 schreef Daemon19 het volgende:
En wat voor stats heeft je redelijk-goed nu..?
En voor welke prijs zou je hem nu willen verkopen..
Hoeveel centjes kost dat ongeveer, ik zit momenteel even 50k onder de 0 grensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden
En het eerste wat jij moet doen is minimaal een redelijk coach kopen .Want dit kan je nauwelijks een coach noemen
79600 kost een redelijkequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoeveel centjes kost dat ongeveer, ik zit momenteel even 50k onder de 0 grens
foetre zei het alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:43 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoeveel centjes kost dat ongeveer, ik zit momenteel even 50k onder de 0 grens
Ik sta niet voor niks 9equote:
Hij speeld 3-5-2quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens, Daemon, wat speel je? 5-3-2 toch? een winger kan je dan makkelijk aanschaffen, redelijk wing ofzo en dan redelijk ervaring en redelijk/goed leiderschap. Of als je 3-5-2 speelt een def met matig/redelijk verdedigen.. je hebt toch niet altijd teams die een supergoeie aanval hebben dus je kan hem best eens opstellen
268700quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef martjin het volgende:
en een goede?
zo!!!!quote:
Toen was die weer dichtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in het eerste 150 Hattrick-topics gepost?
Dat je slecht leiderschap neemt want hoe meer leiderschap hoe duurder en dat heb jij nog niet nodig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:50 schreef martjin het volgende:
[..]
zo!!!!
laat dan maar
enneuuhh, waar moet je nou op letten, of ik een aanvallend ingestelde neem ofzo?
Maar als ik een speler koop van 35 jaar met ervaring uitmuntend en leiderschap slecht, word ie dan een goede coach of...kan je beter gewoon kopen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat je slecht leiderschap neemt want hoe meer leiderschap hoe duurder en dat heb jij nog niet nodig.
Als je verdedigen traint zou ik een aanvallende coach nemen omdat je aanval meestal je zwakste linie dan is(dat heb ik ook)
ik was bezig met het maken van meer stats, en toen was die opeens dicht.quote:
Ja maar niet teveel!!!al geven ze ons nou ons eigen subforumpjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:52 schreef Chen het volgende:
5 HT topics is ook veel.
redelijk/goed defs:quote:Mikko Petäjä (66823037)
33 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: DK Kristal
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Roberto Flores López (24917464)
34 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Nationaliteit: México
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 624 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Ruokapalkalla
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Mario Driessen (55333312)
31 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 €/week
Eigenaar: fc lekker wijf
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
redelijk/redelijk midquote:Mika Saaristo (34945935)
32 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Kortepohja Kings
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
redelijk goed wing/def (is nog laag in prijs)quote:Joakim Kärrell (27862713)
30 jaar, slecht in vorm, gezond
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 960 €/week
Eigenaar: Stensholm
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Markus Tykkylainen (20276089)
35 jaar, slecht in vorm, gezond
Specialiteit: Snelheid
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 624 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Bevrijding
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Valéry Audier (35090639)
35 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Lexio
Gezondheid: licht geblesseerd
Spelmaken: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Dennis Frumau (15797801)
35 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 500 €/week
Eigenaar: DM-Team
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Spelmaken: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Zelfs met mn oude naam sta ik nog hoger dan sommige actieve members momenteelquote:003. 2169 maniack28
045. 0264 Joralf
jup je moet hem 1 seizoen mee late spelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef martjin het volgende:
Dus eerst laat je zon speler nog geven even spelen, en zodra je hem lang genoeg hebt, kan ik hem promoveren tot trainer/coach?
Ja hij moet minimaal 16 weken in je team zitten voordat je hem kan promoverenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef martjin het volgende:
Dus eerst laat je zon speler nog geven even spelen, en zodra je hem lang genoeg hebt, kan ik hem promoveren tot trainer/coach?
ja... vanaf matig leiderschap is zo'n future coach rendabel. Dat leiderschap zorgt namelijk voor een betere teamgeest en dat resulteert weer in een hoger middenveld. Maar als ik jou was (je bent net begonnen toch?) zou ik gewoon een redelijk/slecht coach aanschaffen (extern).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef martjin het volgende:
vanaf nu mag jij het doen ik gaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja hij moet minimaal 16 weken in je team zitten voordat je hem kan promoveren
Edit:stefmans![]()
Aangeizne mijn beste en enige vleugelverdediger niet hoger komt dan 2 sterren moet dat lukken, heb ik meten een goede aanvoerderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
jup je moet hem 1 seizoen mee late spelenof in je bezit hebben
Nee, als we het doen, doen we het goed, bovendien is dit toch een walkover seizoen, ik win alles met 2 vingers in me neus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ja... vanaf matig leiderschap is zo'n future coach rendabel. Dat leiderschap zorgt namelijk voor een betere teamgeest en dat resulteert weer in een hoger middenveld. Maar als ik jou was (je bent net begonnen toch?) zou ik gewoon een redelijk/slecht coach aanschaffen (extern).
Wat wil je kopen dan? een redelijk ervaring, goed leiderschap? Dan mag je diep in de buidel gaan tastenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef martjin het volgende:
[..]
Nee, als we het doen, doen we het goed, bovendien is dit toch een walkover seizoen, ik win alles met 2 vingers in me neus.
nee redelijk redelijk zei ik tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat wil je kopen dan? een redelijk ervaring, goed leiderschap? Dan mag je diep in de buidel gaan tasten
je moet wel 16x zijn loon betalen he dat moet je ook mee tellenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef martjin het volgende:
[..]
nee redelijk redelijk zei ik tochdas al beter als zon kerel die krijgt als je 60 k extern betaald
16×600 = te verwaarlozenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
je moet wel 16x zijn loon betalen he dat moet je ook mee tellen![]()
dan scheelt het je nog maar weinig 7k in totaal maar het is altijd mee genomen in het beginquote:
Btw. gewoon 1/3 van al mn posts op Fok! staan in de Hattrick topicsquote:003. 2169 maniack28
5957 (gemiddeld 13 per dag)
Hoi buurman, ik sta een plek boven jequote:
begin 18 briljant zal je bedoelen, wingers trainen gaat redelijk rap, tussen de 5-6 wekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:16 schreef maniack28 het volgende:
Begin 18 uitmuntend dus... wat levert hij nu op en wat levert een 18 jarige uitmuntend nu op?
Zal bij mij wel zo'n 99/100e deel zijn..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Btw. gewoon 1/3 van al mn posts op Fok! staan in de Hattrick topics
ga ik toch evne een tactische uiteenzetting van mijn trainingstrategie gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |