FC Vorst (69697) Competitie: # 1 in VIII.1622quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens welkom mister Vorst, wat is je team, welke divisie speel je en hoe gaat het met je examen?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:14 schreef terryvorst het volgende:
M&O als het beetje meezit 43 van de 61 punten als het tegen zit zo'n 30 punten... Moest een 3.8 halen dus dat is wel gelukt
Sorry, altijd al moeite gehad met begrijpen lezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:23 schreef terryvorst het volgende:
[..]
Jah KaheemSaid op de vorige bladzijde vroeg hoe het ging..
Is een idee maar naar mijn mening moet je meteen 20k investeren zodra je redelijk hebt bereikt. Met een redelijk jeugdopleiding pull je alleen nog maar bagger. Je moet echt zo snel mogelijk naar uitstekend. Begin dus pas te investeren als je zeker weet dat je het vol kan houden en meteen kan groeien naar uitstekend. Als je dat niet kan is het beter om nog even te wachten voordat je begintquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:14 schreef terryvorst het volgende:
ok thnx.... Voorlopig even 10 000 investeren..Dat is financiël het maximaal haalbare op het moment
het was het proberen waardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:40 schreef Grumpey het volgende:
oldbie, we gaan natuurlijk niet voor jou zoeken
Omdat ze niet goed genoeg zijn voor mn A-team, en dan ben ik 10 seizoenen er mee bezig, voor die naar goed ervaring stijgt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Daemon, ik wil je mn goed/goed best verkopen als hijgestegen is.. gaat je 800k kosten... goed/redelijk = 300k... waarom koop je er zelf niet eentje met redelijk ervaring en laat je die stijgen?
bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
Maniack, wat denk je dat die wing/pm trainee van me waard is?
trouwens, HT is weer down
Het werkte weer, nu weer niet..quote:
Ach zelf weten... je mag mn goed/goed best overkopen als hij gepopt is... maar het kost je wel 800k..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed genoeg zijn voor mn A-team, en dan ben ik 10 seizoenen er mee bezig, voor die naar goed ervaring stijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |