quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
blegh ik lees allemaal dingen over snackbar dit en snackbar dat ... Ik heb zin aan een patatje oorlog en een kroket
leg dat maar eens aan een amerikaan uit.
goed bezigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef sXe het volgende:
Morgen eerst oefenen met TW, weer met nieuwe nummers bezig
Ik heb hier ook nog nergens saté saus gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef sXe het volgende:
[..]
Tja, die kroketten zullen wel het lastigst zijn
Hm, dat zou er toch moeten zijn...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog nergens saté saus gezien
We zijn bij een chinees geweest en daar zagen we het ook nietquote:
Nee, chinees-indisch zoals hier zal logisch zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We zijn bij een chinees geweest en daar zagen we het ook niet
trouwens een spaanse chineeshaha
"spanish chinese restaurant"
Nouja omdat er nogal waat spaans-sprekende mensen in new york wonen. Ik gok dat het een chinees uit spanje is of een chinees die ergens in vorige generaties met een spaanse familie gemengd is..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef Wii het volgende:
[..]
Nee, chinees-indisch zoals hier zal logisch zijn.
quote:
quote:
Hoe was het weiteveense concert ?quote:
Het optreden was best goed. Maar het weer was waardeloos en we stonden daar ook beholijk misplaatst te spelenquote:
goed gelukt ?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef sXe het volgende:
[..]
Het optreden was best goed. Maar het weer was waardeloos en we stonden daar ook beholijk misplaatst te spelen
Overigens nog een Pearl Jam cover gespeeld die we gistermiddag nog moesten uitzoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |