Ik zag het, maar het is in 013 en ook nogal duur...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hey sXe down komt 21 mei naar nederland ga je nog heen ?

Dat eeerste nummer is ook zo'n beetje de hardste van de cd. Had je eigenlijk nog wat willen sturen omdat het toch telkens korte nummers zijn, maar klikte na 1 liedje al op verzendenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij dit nummer dat je me nu gestuurd hebt vind ik de zang heel wat beter .. leuke panfluit ook

Nope ik krijg steeds user unknown ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:58 schreef Wii het volgende:
BB, probeer nog eens wat te loggen nu, volgens mij moet 't nu werken.

regen ? net als hier ?quote:

quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:49 schreef sXe het volgende:
ja, het mooie weer is uiteindelijk toch voorbij (toch 2 weken schitternd geweest.
Dus het is weer tijd voor een winterdepressie!

Goodevening Weiteveen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef sXe het volgende:
Ook te gek weer om morgen buiten op een festival te spelen!

quote:(Het uitnodigen van schrijvers is enkel beschikbaar voor pro-leden)
Je kunt vrienden en familie uitnodigen om ook te schrijven op jouw weblog. Als ze nog geen lid zijn van web-log.nl, dan hebben ze de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een gratis gastenaccount.

inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:44 schreef Wii het volgende:
Dat zat er verdomme eerst wel in, lekker bezig, zo'n verplichte downgrade.

maar dat was toch al zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja dat word nog loggen als ik hier zit en dan gaat de stekker eruit want een GPD log zonder mede loggers is geen gpders log ...

Hehe jij hebt nu myspacequote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:26 schreef sXe het volgende:
[..]
maar dat was toch al zo?
Heb niet zoveel te loggen eigenlijk

stuart heeft 38000000 als gewoonlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:55 schreef Wii het volgende:
"spannend"

whehe, ja. En veel toffere mensen dan op myspace ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe jij hebt nu myspaceanders had je bijvoorbeeld liedjes op Gpders web log kunnen zetten .. ook zoveel meer kijkers

joh!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Wii het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0258153/
wat een tegenvallende film zeg.

Zou wel cool zijn .. hehe een soort obscure cover waardoor mensen psychotic waltz leren kennen en voor de mensen die het al kennen een leuke opfrisserquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:45 schreef sXe het volgende:
hm, dat "my grave" nummer die ik je had gestuurd zou ook wel uitermate geschikt zijn voor een cover

ploing ploing zeggen kunnen ze welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef sXe het volgende:
stomme lui in dat gitaristentopic zijn alleen maar aan het slowchatten! Ze moeten antwoord op mijn vraag geven!

Ja, maar een beetje inhoud...quote:

tofjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:37 schreef sXe het volgende:
Ja, kan hem al helemaal spelen nu, moet echt wel te doen zijn

quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef sXe het volgende:
Nog niet veel van terechtgekomen. Het is wel al begonnen met een werktitel, maar heb nog geen noot bedacht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |