Idd, hadden we Lingo kunnen kijke.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:26 schreef sXe het volgende:
Als je zo de tijd kijkt zou je denken dat we allemaal in Amerika zitten
foeniks hoe en op welke zender ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef Zwansen het volgende:
beetle, om half 11 bij jou begint Phoenix - LA...
Waarom stellen we niet 1 tijdzone in.
Phoenix Suns - Los Angeles Clippersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
foeniks hoe en op welke zender ?
ze gaan hier het WK op een groot scherm uitzendentoch even het nederlands elftal meepakken
jeopardy .. en ze zijn weer met de eerste aflevering van darhma en greg begonnen vandaag .. en friends herhalingen en gilmore girl herhalingen en king of queens herhalingen en seinfeld herhalingen en thats 70s show herhalingen en ik heb vandaag voor de tigste keer een stukje van twins met danny davito en swartsenegger gezien..quote:
Geen gek idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:31 schreef Nouk het volgende:
BB. Wat zou je denken van wat punten en komma's.
in het gpd nee dank jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:31 schreef Nouk het volgende:
BB. Wat zou je denken van wat punten en komma's.
En Nouk dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:32 schreef Zwansen het volgende:
Seinfeld![]()
![]()
Geef me alle aflveringen van Seinfeld en een bal en je mag mij een op een onbewoond eiland sturen.
je moet hier echt heenkomen tussen 6 en 9 zijn er op een zender of tien sitcoms .. en dan elke zender 1 sitcom, 6 afleveringen achterelkaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:32 schreef Zwansen het volgende:
Seinfeld![]()
![]()
Geef me alle aflveringen van Seinfeld en een bal en je mag mij een op een onbewoond eiland sturen.
Wolter Kroesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Nouk het volgende:
Als de muziek begint te klinken wordt het feest in deze tent
nou op 1 van die zenders is dus ook will en grace maar allemaal afleveringen die ik al ken .. en ik keek will & grace 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:33 schreef Nouk het volgende:
Will & Grace..
Seinfeld is ook wel leuk hoor, opzich.
Oh zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik bezittingen, en nouk is geen bezit.
Ik ga binnenkort weer naar wolterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er ook van houdt. Echt fantastisch nr!
Tof zeg. Ik heb ze live gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:38 schreef Zwansen het volgende:
Over paupermuziek gesproken, Lucas en Gea waren bij Paul de Leeuw.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:37 schreef Zwansen het volgende:
Kijk BB. Dit soort misverstanden ontstaan er nu als je geen leestekens gebruikt:
[..]
Die heb ik ook live gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Over paupermuziek gesproken, die Simon van Simon en Nick, die Volendamse palingsnuivers, das best een prettig object om naar te kijken.
Simon Keizer. Uhuh. Ik heb m al een paar keer in het echt gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Over paupermuziek gesproken, die Simon van Simon en Nick, die Volendamse palingsnuivers, das best een prettig object om naar te kijken.
Op zich moeten ze gewoon hun snater dichthouden en een beetje mooi wezen. Die Simon dan, want die Nick ziet eruit alsof ie een aantal keer teveel Piet Veerman in z'n sterretje heeft verwelkomd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die heb ik ook live gezien volgens mij.
Ik vind Nick Schilder wel okay hoor, hij kan echt mooi zingen. Ze zijn samen gewoon leuk, ook dat nr is leuk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich moeten ze gewoon hun snater dichthouden en een beetje mooi wezen. Die Simon dan, want die Nick ziet eruit alsof ie een aantal keer teveel Piet Veerman in z'n sterretje heeft verwelkomd.
Oh ja Keizer.. tis allemaal inteelt daar. Keizer, Schilder, Veerman, Smit of Kwakman. De enige achternamen in Volendam. Ik blijf het gek vinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Simon Keizer. Uhuh. Ik heb m al een paar keer in het echt gezien.
Je vergeet Zwarthoed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja Keizer.. tis allemaal inteelt daar. Keizer, Schilder, Veerman, Smit of Kwakman. De enige achternamen in Volendam. Ik blijf het gek vinden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind Nick Schilder wel okay hoor, hij kan echt mooi zingen. Ze zijn samen gewoon leuk, ook dat nr is leuk..
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:02 schreef JaWi het volgende:
Schop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |