Je bent niet lastig hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oh een tat wil ik sowieso wel, maar niet nú. Maar zoiets is wel een goed idee, in principe kun je dan alle kleuren testen. Dat ga ik onthouden![]()
Neuh, ze vinden me niet debiel, maar ik voel mezelf gewoon lastig. Dat is mijn eigen gevoel en je moet van HELE goede huize komen (of een echte vriend zijn) wel je dat ongemak uit mijn systeem krijgen hoor![]()
Ik ga sowieso bij het maken van een afspraak vragen of zo'n test kan (y)
Thnx![]()
Is die niet meer into newschool?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:37 schreef killingcupid het volgende:
Errol van Inkstitution (Rotterdam) is goed.
Het was denk ik de gaarheid, gisteren beetje te veel uit m'n dak gegaan. Aan de plek kan het niet echt liggen want het is over m'n hele arm, en het was overal. Er zit nu denk ik ook zoiets in qua uren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Dank je
Op welk plekje deed het pijn? Of was het algeheel? Kan natuurlijk te maken hebben met vermoeidheid. Ik heb zelf (in totaal zit er een uurtje of 16 op) gemerkt dat ik er veel meer last van had wanneer ik niet redelijk was uitgerust, dan wanneer ik goed had gegeten en geslapen.
klopt, ik heb ze gezien, moet zeggen, ben nu nog blijer met die van mij nu ik die heb gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vijf anderen, minstens. Kijk maar op BME, 5 mensen op de eerste 7 pagina's![]()
Joehoe!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
Vergeef me voor m'n luiheid maar weet er iemand een hele goede oldschool artiest? Nuek (Neuk?)... jij had in het vorige topic een linkje oid als ik het me goed kan herinneren?
voor oldschool hequote:Op zondag 18 juni 2006 13:08 schreef Dacide het volgende:
Ik hoorde van veel mensen dat king of kings een prima shop is.... vandaar dat ik er ook heen ga... maar dat ie stipt op 1 staat bij jou... nice nice
Bleh, ik ben heel slecht voor m'n plaatje en prut ze altijd voorzichtig uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:53 schreef Keltie het volgende:
Zeggeuh.. Hoe gaan tattoo's om met puisten?
Heb er nu 2 (), inclusief witte kopjes (
), maar kan ik die gewoon "verwijderen" zoals ik altijd doe (uitknijpen) of verneuk ik dan de tattoo?
zo... net terug van king of kings... hij staat erop... wat een gepriegel zeg... uiteindelijk 1,5 uur werk..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Dacide het volgende:
Beste medefokkers...
ben vanavond naar King of Kings geweest in Swalmen. Heb knoop doorgehakt voor het nemen van een tatoo. Kan donderdag aanstaande terecht. (over een weekje dus).
Heb al 4 jaar hetzelfde idee als tatoo...
hier is de afbeelding:
[afbeelding]
De tattoo komt op mijn onderarm (aan de binnekant.. tussen de pols en de elleboog in)
het symbool stelt de 5e chakra (Vishuda) voor. Heel kort gezegd staat deze chakra voor creativiteit, zelf expressie en communicatie..
past perfect bij mij...
ben heel erg benieuwd... Volgende week volgen de fotos
Gelukkig zitten er in Rotterdam heel veel artiesten die een geweldig stukje kunst op je lichaam weten te plaatsen. En in elke stad zit wel een 'bob' (bodyflair) die mensen verziekt, helaas is alleen hij bekend van tv en radio. Mediageile mongool die niet kan tattooeren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat er ergens anders wel zoveel goeie artiesten zitten ik zeg alleen dat rotterdam er in ieder geval NIET om bekend staat en ja dat heeft ook te maken met BOB de tattoo artiest zonder tattoo's.........
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het net voor je opgezocht en het is Comic Sans
wat is er mis met Hooligans ???quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
Old English is een aardige letter, maar de laatste tijd vrij mode gevoelig en doet vaak wat hooliganesk aan.
tja, denk dat dat een andere discussie is maar laten we het zo zeggen, ik zou er niet voor willen worden aangezien.quote:
Hij's wel tof zo ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:53 schreef snakelady het volgende:
Ik blijf toch een beetje twijfelen of ik mijn tat2 wel moet inkleuren, ben zo bang dat ik hem dan verpest eigenlijk en waarom weer ik niet.
Dinsdag heb ik een afspraak staan om hem af te maken maar twijfel toch nog.
[afbeelding]
Je hoort me toch nergens afkeurend praten over hooligans? en zeg nou niet dan Old English niet hooliganesk aandoet SCFquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:06 schreef BreezerFR het volgende:
wat is er mis met Hooligans ???
Het is dan niet helemaal ingekleurd hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij's wel tof zo ..
Zou het zelf niet doen, maar das omdat ik (eigen mening enzo) ingekleurd een beetje ordinair vind..
EDIT:
@BreezerFR;
Niet zo veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |