In een shop. Pak de fiets en ga lekker portfolio's kijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Dus hier wederom mijn vraag, waar kan ik, in rotterdam, het beste voor zoiets terecht?
groetjes Barbara
ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen echt in een bepaalde regio naar een tattoo shop moeten.. dat ding zit er heel je leven al zit je er 4 uur voor in de trein/auto wat maakt dat nou uit doe er een beetje moeite voor kom op zegquote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Ik gaf de Inkstitution slechts als voorbeeld. Echter heb ik daar ook iets gevonden in de stijl zoals ik het voor me zie, alleen dat is van artist Nico, die niet meer werkt voor de Inkstitution. Op http://www.inkstitution.com/photos_nico/index.php?dir=~Tribal_Abstract&img=9 staat een voorbeeldje. Zoiets moet het worden, maar dan eigen ontwerp uiteraard.
Dus hier wederom mijn vraag, waar kan ik, in rotterdam, het beste voor zoiets terecht?
groetjes Barbara
Het is ook niet dat ik te lui ben om ervoor te reizen, integendeel, maar waarom naar roermond gaan (bijvoorbeeld) als het om de hoek net zo goed blijkt te kunnen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen echt in een bepaalde regio naar een tattoo shop moeten.. dat ding zit er heel je leven al zit je er 4 uur voor in de trein/auto wat maakt dat nou uit doe er een beetje moeite voor kom op zegnaar mijn weten zitten er niet zulke denderende artiesten in Rotterdam wel artiesten in het weghalen van tattoo's
Inkstitution, toetagtattoo, die gast die bij inkstitution is weggegaan, 25 to lifequote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:21 schreef AntiChrist het volgende:
naar mijn weten zitten er niet zulke denderende artiesten in Rotterdam wel artiesten in het weghalen van tattoo's
Hey thanks, die bij 25 to life is inderdaad degene die ik zoek! Binnenkort ook maar even koekeloeren dus!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Inkstitution, toetagtattoo, die gast die bij inkstitution is weggegaan, 25 to life
omg die is echt ge-wel-digquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Wahaha geweldig, mijn tattoo staat nu op de website van Lionel (Out of step).
En die hand is ook een bekende
[afbeelding]
http://el.fahy.free.fr
Mee eensquote:
bronquote:Angelina Jolie heeft nieuwe mysterieuze tatoeage
De actrice is uit Namibië teruggekeerd met een geheimzinnige tatoeage. Op haar linkerbovenarm prijkt een mysterieuze cijfercombinatie.
De cijfers staan voor een lengte- en breedtegraad. Ze verwijzen vermoedelijk naar de plaatsen waar haar adoptiekinderen Maddox en Zahara geboren werden.
Maddox
Maddox komt uit de buurt van de Cambodiaanse hoofdstad Phnom Penh. De cijfers N11 33' 0" E10451' 00" verwijzen naar lengtegraad noord 11, 33 minuten, breedtegraad oost 104, 51 minuten, beweert Bild.de
Zahara
adoptiedochtertje Zahara werd dan weer in de Ethiopische hoofdstad Addis Abeba geboren en dat levert de combinatie N09 02' 00" E038 45' 00" op. Het fasinerende voor de fans van Jolie is, dat ze voor haar vertrek naar Namibië op die plek nog een tatoeage had van een draak.
Gaaf idee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Mee eens.
Nog een artikel dat ik vandaag tegen kwam.
[..]
bron
Dom gelul, want in geen enkele stad zitten er zoveel goeie tattoo artiesten. Helaas word de naam van Rotterdam verpauperd door s'lands bekendste beunhaas, Bodyflair (voormalige Bob)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen echt in een bepaalde regio naar een tattoo shop moeten.. dat ding zit er heel je leven al zit je er 4 uur voor in de trein/auto wat maakt dat nou uit doe er een beetje moeite voor kom op zegnaar mijn weten zitten er niet zulke denderende artiesten in Rotterdam wel artiesten in het weghalen van tattoo's
Eindhoven misschienquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef BreezerFR het volgende:
Dom gelul, want in geen enkele stad zitten er zoveel goeie tattoo artiesten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
ik heb deze vandaag laten zetten, hij is nog niet af, ik stond in een file en was dus te laat.
Maar de lijntjes worden de volgende keer strakker gemaakt en in de rondingen en lijfje komt nog een kleurtje (paars).
Demi is de naam van mijn dochtertje
Hij staat tussen mijn schoudervbladen en is ongeveer 15cm groot.
[afbeelding]
Het minimum, da's meestal tussen de 40 en 60 euro. Je bent toch materiaal kwijt namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef Davidian- het volgende:
Vraagje:
vriendin van me wil zo'n klein playboy bunny (vraag niet waarom) op dr lies laten zetten.
Heeft iemand enig idee hoeveel een tattoo van die grote (2 tot 4 cm ofzo) ongeveer kost
ik zeg toch niet dat er ergens anders wel zoveel goeie artiesten zitten ik zeg alleen dat rotterdam er in ieder geval NIET om bekend staat en ja dat heeft ook te maken met BOB de tattoo artiest zonder tattoo's.........quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Dom gelul, want in geen enkele stad zitten er zoveel goeie tattoo artiesten. Helaas word de naam van Rotterdam verpauperd door s'lands bekendste beunhaas, Bodyflair (voormalige Bob)
Das nog best veel, aangezien ze m mischien van mij krijgt enzo :xquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het minimum, da's meestal tussen de 40 en 60 euro. Je bent toch materiaal kwijt namelijk.
In Antwerpen op de conventie zat er schuin tegenover me een meisje die iets in d'r lies ziet zetten.
Hehehe![]()
Wahaah ik ga niet voor je op zoek naar een tattoodiscount-beunhaas hoor, dat mag je zelf doen. Sjees..quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef Davidian- het volgende:
[..]
Das nog best veel, aangezien ze m mischien van mij krijgt enzo :x
maar tis idd wel geyl een tattoo daar
Hoeft ook niet, ik wou alleen maar even een idee hebben van de kosten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wahaah ik ga niet voor je op zoek naar een tattoodiscount-beunhaas hoor, dat mag je zelf doen. Sjees..
En voor kwaliteit betaal je (meestal, in dit geval wel denk ik)quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:28 schreef Davidian- het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik wou alleen maar even een idee hebben van de kosten.
Wil wel kwaliteit hebben natuurlijk (in de hoop dr later nog veel aan te zitten)
Of te krenterig om er 1 te kopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:25 schreef Dacide het volgende:
mooizo.. vond het al erg indrukwekkend toen ik hun portfolio bekeek... daarnaast gebruikt hij eenzelfgemaakte tattoo machine.. echte liefhebbers dus.
Moet ik me daar zoiets bij voorstellen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
Maar de lijntjes worden de volgende keer strakker gemaakt en in de rondingen en lijfje komt nog een kleurtje (paars).
ja alleen het paars word wat wat lichter dan bij die.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Moet ik me daar zoiets bij voorstellen?
Vijf anderen, minstens. Kijk maar op BME, 5 mensen op de eerste 7 pagina'squote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat lijkt mij nou echt niks, een tattoo hebben die vrijwel precies hetzelfde is als die van een ander... maargoed, dat ben ik
De enige kleur waar je je druk om zou kunnen maken, is in de meeste gevallen rood. Er zijn wel mensen die daar een allergische reactie op krijgen, al komt het weinig voor, en het geneest over het algemeen minder snel dan de andere kleuren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kun je, voor je een tat neemt, ook getest worden op de kleurstoffen. Of je ertegen kan ja of de nee?
Ik ben een gevalletje stel-op-sprong-allergisch. En voor de meest vage dingen. Hooikoorts, de zon, overgevoelig voor bepaalde additieven (kleurstoffenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:28 schreef killingcupid het volgende:
[..]
De enige kleur waar je je druk om zou kunnen maken, is in de meeste gevallen rood. Er zijn wel mensen die daar een allergische reactie op krijgen, al komt het weinig voor, en het geneest over het algemeen minder snel dan de andere kleuren.
Als je echt reden hebt om aan te nemen dat je allergisch zou kunnen zijn voor kleur (omdat je bijvoorbeeld voor heel veel andere dingen allergisch bent), kun je volgens mij wel vragen of ze een rood stipje zetten. Dan weet je het snel genoeg.
Je kunt ook altijd een goede shop bellen met die vraag. Of beter nog: langsgaan.
Ooooh mooie kleurtjes!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:29 schreef killingcupid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds gisteren is dit project klaar. Ben er echt enorm blij mee. Hopelijk na de zomer weer een nieuw project![]()
Misschien moet ik het duidelijker uitleggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik ben een gevalletje stel-op-sprong-allergisch. En voor de meest vage dingen. Hooikoorts, de zon, overgevoelig voor bepaalde additieven (kleurstoffeno.a.).
En ik wil mijn shop niet lastig meer vallen met halfbakken vage ideeën waar nooit meer iets van komt. Wilde dit gewoon weten zodat ik straks niet debiel overkom als ik het vraag. En om ervaringen te pijlenMaareuh, jij zou echt een tattooage aanraken als allergietest? Lijkt me niet echt een denderend idee.
Dank jequote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ooooh mooie kleurtjes!![]()
Net klaar met m'n 6e minisessie van mn linkerarm. Tering, wat een pijn deed dat. Het is ook superrood dus we zijn maar gekapt voor vandaag.
Oh een tat wil ik sowieso wel, maar niet nú. Maar zoiets is wel een goed idee, in principe kun je dan alle kleuren testen. Dat ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:19 schreef killingcupid het volgende:
[..]
Misschien moet ik het duidelijker uitleggen![]()
Ik ging er vanuit dat je sowieso een tattoo wilt maar dat je de kleuren wilt laten afhangen van een mogelijke allergische reactie. Dan kun je gewoon eerst je outlines laten zetten en dan laat je 1 stipje rood zetten en dan merk je binnen een paar dagen wel hoe je er op reageert. Gaat het mis, dan is er niets aan de hand en kies je een andere kleur (bv. oranje) voor de rode delen. Voor zover ik weet hebben mensen met de andere kleuren nagenoeg nooit problemen.
En als iemand van een shop je debiel vindt omdat je een volkomen legitieme vraag stelt, is het een eikel en moet je niet naar die shop gaan. Een shop is pas goed als én de tattoos die ze zetten goed zijn én de service/begeleiding daar omheen ook goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |