quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef Hoolaa het volgende:
Laat alle ionen maar knallen :p
Hoe hebben jullie trouwens ademhaling gemaakt? Ik wist ongeveer 4 vragen zeker en de rest logisch nagedacht/gegokt en 18 ft :S
Het is in ieder geval compenseerbaar...
Ja goed gezien :Squote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
Oh jij wordt ook zo'n arts die z'n patienten laat stikken?![]()
Buurten.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie eens buurten in het Rechtentopic?![]()
Als je denkt dat het werkt dan werkt het.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:27 schreef intoxicated het volgende:
'k Heb de afgelopen dagen empirisch bewezen dat loratadine werkt tegen muggenbulten![]()
Oh, jij haalt allemaal 10'en, en je gokt nooit iets? Anders word je later vast zo'n advocaat die z'n cliënten laat stikken.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
Oh jij wordt ook zo'n arts die z'n patienten laat stikken?![]()
na 1 dag moet ik hier toch al op terugkomenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet een eitje worden als ik ga leren/mn boeken vaker dan 1 keer opendoe tijdens het blok.
Nee ik gok eigenlijk nooit iets nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Oh, jij haalt allemaal 10'en, en je gokt nooit iets? Anders word je later vast zo'n advocaat die z'n cliënten laat stikken.
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef Singa het volgende:
Het is helemaal niet erg om dingen niet te weten, als je ze maar kan vinden wanneer het nodig is.
Waarheid wie ein Kuh.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.
Uiteraard. En toegeven dat je een vraag gegokt hebt is een duidelijk teken van weten dat je iets niet weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.
Ja waarschijnlijk moest ie op hetzelfde niveau liggen als die van het centraal examenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef intoxicated het volgende:
Hm, zo te horen ben ik er maar makkelijk vanaf gekomen een paar jaar terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |