Geen idee, ik ben geen homoquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als homo heb je dat ook.
Toch DaMart![]()
*ril*quote:
Weet ik veel hoe je schaamlip in het Turks schrijftquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dit klopt iig niet. Let op je spelling en grammatica![]()
Nietquote:
Ga eens ontopique man!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja moven met die lui,dat domme robotwijf van verdonk
Met dr regels zijn regels en ik ben recht door zee![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef DaMart het volgende:
Waarom gooit een Belg stukjes brood in de toiletpot?Maar nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We doen dat toch gewoon zodat de Turkse kuisvrouw ook wat te eten heeft?![]()
Sorry, ali.![]()
Ik ga nooit ontopic in welk topic dan ookquote:
Ohh ik heb een onuitputtelijke bron van belgen moppen Paltos. Weet je zeker dat je dit wilt doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar nee!![]()
Sorry, ali.![]()
Ach, doe maar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ohh ik heb een onuitputtelijke bron van belgen mopeen Paltos. Weet je zeker dat je dit wilt doen![]()
"Kuisvrouw". Wat schattigquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar nee!![]()
Sorry, ali.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Float like a butterfly, sting like a bee
Met jou valt te praten. Dat kun je zo zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ga nooit ontopic in welk topic dan ook![]()
En Anti verdonk dus ik ken geen regels,en ga dwars door elke zee
Van wie moest je ontopic danquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met jou valt te praten. Dat kun je zo zien.
tja zo heet die vrucht gewoon in het Turks jongen. Ik zal aan de minister van cultuur vragen of ze er iets aan kunnen doen. Goed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ali! Waarom betekent mijn naam "pruim" in het Turks.
Graag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
tja zo heet die vrucht gewoon in het Turks jongen. Ik zal aan de minister van cultuur vragen of ze er iets aan kunnen doen. Goed?![]()
hallo airelle. we zijn nog wel vriendjes tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met jou valt te praten. Dat kun je zo zien.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hallo airelle. we zijn nog wel vriendjes toch![]()
OMFG.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
* pberends is playing Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |