miss kun je er nog een keer overheen:Pquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Daklem het volgende:
Oeh! ik zit met mijn ex vriendindinnetje op msn te praten,
en ik ben altijd super lief tegen haar, omdat het echt een super lieve meid is. En nu heb ik dr een beetje onzeker gemaakt over dr relatie volgens mij.![]()
maargoed, we gaan gewoon door
sorry, maar 560 euro per maand aan bier gaat mij ook wat te verquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bijna alles wel als ik die verhalen van jou hoor.
Die zijn al geslotenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef -Marlii- het volgende:
Mess
Je sluit steeds de prachtigste OP'sSluit es een topci met een bagger op
niet van maandag tot vrijdag?quote:
eensquote:
Dat hoor je altijd te doen VOORDAT JE IN EEN GESPREK KOMTquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef Devrim_ het volgende:
Hoi
zij is echt té lief om daar zo nors over te denken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
miss kun je er nog een keer overheen:P
4 examens maar?quote:
das wel redelijk jah :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
sorry, maar 560 euro per maand aan bier gaat mij ook wat te ver
Dit is heulemaal geen echt gesprek ho0rz.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat hoor je altijd te doen VOORDAT JE IN EEN GESPREK KOMT![]()
Hoi![]()
Hoiquote:
joh, das maar 140 euro per weekend aan bierquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
sorry, maar 560 euro per maand aan bier gaat mij ook wat te ver
nee, mijn rooster begint links met maandag en eindigt op woensdag (do/vr geen examens, de week er op pas weerquote:
ja, maar 15 krattenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
joh, das maar 140 euro per weekend aan bier
oh hahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, mijn rooster begint links met maandag en eindigt op woensdag (do/vr geen examens, de week er op pas weer)
Oh, die idioten met die maskers enzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Rock/Metal
Lordi doet mee aan Eurovisie Songfestival![]()
[afbeelding]![]()
Kuch.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dit is heulemaal geen echt gesprek ho0rz.
Hoest?
daaromquote:
Jij en XBM hebben wat in common!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Boeman het volgende:
Ik krijg net een mooie aanbieding voor een grotere piemel in mn meelbox.
daar krijg ik er dagelijks 4 van ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Boeman het volgende:
Penis Enlarger Patchs?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Boeman het volgende:
Is ook wel nodigquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Boeman het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is ook wel nodigIk heb niks gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |