Precies, daar heeft je pa weinig over te zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef Daklem het volgende:
[..]
Yeah!
Ik had net beetje ruzie met mijn pa, toen ik zei dat ik een auto wou gaan kopen.![]()
maargoed, heeft hij niks mee te maken! 't wordt mijn auto die pb[ik[/b] ga betalen en onderhouden![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, dan kan ik de terugweg nog kruipend afleggen na de nodige hoeveelheden bier
Jaah! heerlijke zomerse dance muziek!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De moeite waard om te downloaden?
Even het stof bij de laser vandaan blazenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
aarg, die muis gaat hier alle kanten op
misschien helpt een muizenval welquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
aarg, die muis gaat hier alle kanten op
zou het daar door komen? We hebben geen bollejte he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Even het stof bij de laser vandaan blazen![]()
Als ik er een keer flink in blaas dan doet ie het weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zou het daar door komen? We hebben geen bollejte he?
want?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef HuHu het volgende:
Heey Marlii.... ik weet wat ik niet wil.
oh okequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik er een keer flink in blaas dan doet ie het weerHier ook een optische muis
quote:
Das wel lekker voor 's morgens in de busquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:23 schreef Daklem het volgende:
[..]
Jaah! heerlijke zomerse dance muziek!![]()
![]()
![]()
ohquote:
inderdaad!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, daar heeft je pa weinig over te zeggen
Voor het eerst, of krijg je het dan weer binnen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Over 6 dagen studiefinanciering
Kan ik eindelijk een laptop en een goede muis kopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan krijg ik het weer binnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor het eerst, of krijg je het dan weer binnen?
TOF!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Over 6 dagen studiefinanciering
Kan ik eindelijk een laptop en een goede muis kopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
inderdaad!
opzouten met die onzin!
Peugeot 205 GTI, HERE I COME![]()
haha ik dacht ook alquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik het weer binnen![]()
Ik krijg het al sinds oktober
Hoe ging bio?quote:
Heb je nog geen EXA's gehad dan?quote:
Ik heb wel geld nodig jaquote:
whehequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb wel geld nodig ja
Maar de afgelopen maanden weinig gelegenheid gehad om te sparenGled vliegt er veel te snel doorheen. En nu kan het eindelijk
niet zoveel zuipe jij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb wel geld nodig ja
Maar de afgelopen maanden weinig gelegenheid gehad om te sparenGled vliegt er veel te snel doorheen. En nu kan het eindelijk
Daar gaat wel wat geld aan op jaquote:
fijn hequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nope, ik mag volgende week ma di wo.
bijna alles wel als ik die verhalen van jou hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar gaat wel wat geld aan op ja
Maar niet alles
miss kun je er nog een keer overheen:Pquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Daklem het volgende:
Oeh! ik zit met mijn ex vriendindinnetje op msn te praten,
en ik ben altijd super lief tegen haar, omdat het echt een super lieve meid is. En nu heb ik dr een beetje onzeker gemaakt over dr relatie volgens mij.![]()
maargoed, we gaan gewoon door
sorry, maar 560 euro per maand aan bier gaat mij ook wat te verquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bijna alles wel als ik die verhalen van jou hoor.
Die zijn al geslotenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef -Marlii- het volgende:
Mess
Je sluit steeds de prachtigste OP'sSluit es een topci met een bagger op
niet van maandag tot vrijdag?quote:
eensquote:
Dat hoor je altijd te doen VOORDAT JE IN EEN GESPREK KOMTquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef Devrim_ het volgende:
Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |