We hebben een relatiequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
spellingscontrole?
zin in baggeren in ONZ?
Ze is nog maar 15 he.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is er ook al een trouwdatum bekend, en een groot feest?
of ben ik te vroeg?![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef VASND het volgende:
[..]
We hebben een relatie.
[..]
Ze is nog maar 15 he.
volgens de wet mag dat nog niet![]()
Whehe, wie zegt dat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaaaa, voor ons een weet en voor jullie een vraagMaar Pub-a-hit zal er niet blij mee zijn ..
Vanaf 16 toch? En dat duurt niet zo lang meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef VASND het volgende:
[..]
We hebben een relatie.
[..]
Ze is nog maar 15 he.
volgens de wet mag dat nog niet![]()
Dat weet ik wel zekerquote:
Hehe, mja zo hard lopen we nou ook weer niet van stapel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vanaf 16 toch? En dat duurt niet zo lang meer
quote:
Tot je 21e moet de vader toestemming geven en de trouw-akte ondertekenen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vanaf 16 toch? En dat duurt niet zo lang meer
Jaja, da tzeg je nu, maar je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Je bent best een schat, hoor.
Maar voor mijn part zijn jullie al 23 jaar getrouwd, hebben jullie 3 koters rondlopen en heeft hij je al duizendmaal uitgewoond.
Tering zeg.... jij bent wanhopig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Maar voor mijn part zijn jullie al 23 jaar getrouwd, hebben jullie 3 koters rondlopen en heeft hij je al duizendmaal uitgewoond.
hèhè oke.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Dan als nog een groot feestquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Hehe, mja zo hard lopen we nou ook weer niet van stapel.![]()
En terechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaja, da tzeg je nu, maar je bent gewoon jaloers
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan als nog een groot feestBij Marly thuis, dan hoef ik niet zo ver te fietsen
tuurlijk, dan kan ik de terugweg nog kruipend afleggen na de nodige hoeveelheden bierquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, dan kan ik de terugweg nog kruipend afleggen na de nodige hoeveelheden bier
dat hoort toch bij een feestquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat noem ik nou nog eens een warm welkom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey klemmetjequote:
Yeah!quote:
De moeite waard om te downloaden?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ministry of Sound: Funky House Edition 6![]()
ik zei toch watquote:
Precies, daar heeft je pa weinig over te zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef Daklem het volgende:
[..]
Yeah!
Ik had net beetje ruzie met mijn pa, toen ik zei dat ik een auto wou gaan kopen.![]()
maargoed, heeft hij niks mee te maken! 't wordt mijn auto die pb[ik[/b] ga betalen en onderhouden![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tuurlijk, dan kan ik de terugweg nog kruipend afleggen na de nodige hoeveelheden bier
Jaah! heerlijke zomerse dance muziek!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De moeite waard om te downloaden?
Even het stof bij de laser vandaan blazenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
aarg, die muis gaat hier alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |