maar ik wou de fipoquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Je doet het andersom, lul!
Mokster.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:14 schreef Mokster het volgende:
Tricolore!
Verveeeeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiing.quote:
Je tiet is kapot.quote:
dat lijkt me geen aanraderquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:14 schreef Mokster het volgende:
Tricolore!
NUUT!quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was slechts een mislukte tvp.
Ik ging mij immers geheel door u laten verrassen...
quote:
Nu doet íe het wel!quote:
Ah! Nou, dan doe ik alsnog wel alsof ik verrast ben als ik arriveer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:19 schreef mcDavid het volgende:
het wordt groen, overigens!
oh, dan moet ik snel zijn!quote:
Nee, die hangen boven mijn bed. Naast de foto van BS.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb jij ook dr tieten als desktop ingesteld staan?
Je wordt nou wel wat kleffig heur...quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die hangen boven mijn bed. Naast de foto van BS..
Leuke woordkeuze, tevens. "Hangen".quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie niet?quote:
Mag ik jouw tieten dan ook hebben? Om ze naast de foto van M. te "hangen"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
Sorry-y.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wordt nou wel wat kleffig heur...
Never!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik jouw tieten dan ook hebben? Om ze naast de foto van M. te "hangen"?
MAg ik jullie beide tieten dan hebben? OM op te fappen naast de foto van, uhm, geen foto.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik jouw tieten dan ook hebben? Om ze naast de foto van M. te "hangen"?
M. heeft zelf toch ook wel genoeg tieten?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
MAg ik jullie beide tieten dan hebben? OM op te fappen naast de foto van, uhm, geen foto.
quote:
Ik val niet op mannen met tieten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
M. heeft zelf toch ook wel genoeg tieten?
quote:
Ook niet een cup A?quote:
Hey, een man móét nooit aan de BH. Zelfs niet al weegt hij 284012235000 kilo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zodra een man aan de BH moet, vind ik het wat twijfelachtig worden.
U heeft volkomen gelijk...quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
Hey, een man móét nooit aan de BH. Zelfs niet al weegt hij 284012235000 kilo.
Ik ben het gewend.quote:
Je nieuwe icon.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
Tieten.
*Rrrrits.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef ehqo het volgende:
Ik dan? Mag ik tieten? Van iemand?
JAH! Hij zeker wel en ik en Mokster niet he!quote:
1) Mokster heeft al tieten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
JAH! Hij zeker wel en ik en Mokster niet he!!
Ja hè, zo níét-achterhaald!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Altijd van die goeie én orginele ideeën.
PI.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
WMcD.quote:
WMcZ dus.quote:
Daarom wacht ik er ook nog mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
Sterven is overrated.
Sterven blijkt best vermakelijk te zijn, heb nog niemand horen klagen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
Sterven is overrated.
En het overkomt mannen vaak eerder dan vrouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sterven is net als een orgasme: hoe langer je het uitstelt, hoe meer plezier je hebt!
da's dan weer een tegenstelling.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
En het overkomt mannen vaak eerder dan vrouwen.
Dan staat die naam nog steeds als TS in de topiclijst maar staat de 1e poster als TS in het topic. OFtewel, de OP bovenaan, zoals het hoort.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Litso het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik de fipo delete?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan staat die naam nog steeds als TS in de topiclijst maar staat de 1e poster als TS in het topic. OFtewel, de OP bovenaan, zoals het hoort.
hoezo wil je dat weten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef Litso het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik de fipo delete?
ga naar school, prutser!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:58 schreef Litso het volgende:
Want van nieuwsgierigheid leer je nog eens wat.
Omdat dat weleens vaker is gebeurt.quote:
1. ik volg je niet meer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat weleens vaker is gebeurt.
Ok, tof.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat dat weleens vaker is gebeurt.
Neuh, geen zin in, was te moe.. meteen uit werk naar huis gegaan en in mn nest gaan liggen.quote:
leren is voor het plebs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ok, tof.
En wat is de bron van je kritische houding tegen interesse, McD?
Whehe gaaf!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in, was te moe.. meteen uit werk naar huis gegaan en in mn nest gaan liggen.
Morgen winkelen. Dat wordt wel leuk, nepbloed en nepgeweren met plastic bloemen kopen.
Oh ja, en maskers van wereldleiders..
Ik durf nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Verwijder die slechte OP eens zodat de fipo er komt te staan!
oh, nu weet ik waar het geld van die collectes heen gaat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in, was te moe.. meteen uit werk naar huis gegaan en in mn nest gaan liggen.
Morgen winkelen. Dat wordt wel leuk, nepbloed en nepgeweren met plastic bloemen kopen.
Oh ja, en maskers van wereldleiders..
Daarom ga ik maandag ook gewoon m'n examen maken. Leren, pff, alsof die examens zo belangrijk zijn.quote:
zie ik eruit alsof ik destijds geleerd heb voor mijn eindexamens? hmm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom ga ik maandag ook gewoon m'n examen maken. Leren, pff, alsof die examens zo belangrijk zijn..
Jij denkt zeker dat je het topic verwijderd, en iedereen denkt dat jij de reekst gestopt hebt en je komt opzoeken en je dood maken waarna je een eeuwigheid bij satan zit te branden in het hellevuur?quote:
Dat soort dingen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je het topic verwijderd, en iedereen denkt dat jij de reekst gestopt hebt en je komt opzoeken en je dood maken waarna je een eeuwigheid bij satan zit te branden in het hellevuur?
Je ziet eruit alsof je nooit eindexamens hebt gedaan. Zelfs nooit de basisschool gevolgt. Maarja, dat is dan hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie ik eruit alsof ik destijds geleerd heb voor mijn eindexamens? hmm?
oh,quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof je nooit eindexamens hebt gedaan. Zelfs nooit de basisschool gevolgt. Maarja, dat is dan hoe je eruit ziet.
WPCZquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof je nooit eindexamens hebt gedaan. Zelfs nooit de basisschool gevolgt. Maarja, dat is dan hoe je eruit ziet.
Campaigns assistant.. Dus lekker campagne voeren...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe gaaf!
Wat deed je ookalweer precies daar?
Juist, naar campagnes, om mensen zover te krijgen dat ze meedoen met onze million faces petitie.. Want het plebs wil natuurlijk wel wat voor het oog, anders willen ze natuurlijk niet meedoen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, nu weet ik waar het geld van die collectes heen gaat.
Ik kan een rubiks kubus oplossen binnen 2 minuten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh,
nouja, ik heb gewoon Havo-eindexamen gedaan. in 1x gehaald, zonder herkansingen. Zonder te leren.
Gebeurt niks heur, heeft het verleden bewezen.quote:
gewoon een beetje oorlogje spelen... dat deed ik ook op de basisschoolquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Juist, naar campagnes, om mensen zover te krijgen dat ze meedoen met onze million faces petitie.. Want het plebs wil natuurlijk wel wat voor het oog, anders willen ze natuurlijk niet meedoen.
Tof. Nu nog leren je feters te strikken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan een rubiks kubus oplossen binnen 2 minuten.
Mensen in oorlogsoutfit/soldatenoutfit/als wereldleiders met bebloede handen een mini marathon laten lopen. Deed je dat ook vroeger?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon een beetje oorlogje spelen... dat deed ik ook op de basisschool
ja!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mensen in oorlogsoutfit/soldatenoutfit/als wereldleiders met bebloede handen eenmini marathon laten lopen. Deed je dat ook vroeger?
Datw aren tijden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
en dan zeiden we "pieuw pieuw" en dan was die ander dood! ja, of jij, als die ander eerder was, maar dat gaf je natuurlijk nooit toe!
Dan hoef ik het dus ook al niet meer te proberen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gebeurt niks heur, heeft het verleden bewezen.
Als in, er gebeurt niks slechts, alleen schuift de sepo op naar fipo..quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan hoef ik het dus ook al niet meer te proberen.
alleen moest je wel oppassen als de meester of juf eraan kwam, want eigenlijk mochten we geen oorlogje spelen!quote:
Dat snapte ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als in, er gebeurt niks slechts, alleen schuift de sepo op naar fipo..
Jullie mochten geen oorlogje spelen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen moest je wel oppassen als de meester of juf eraan kwam, want eigenlijk mochten we geen oorlogje spelen!
maar dat maakte het wel des te spannender!
Pedagogisch verantwoord schoolplein. Heeft het geholpen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, en ook niet schelden!
en niemand buitensluiten!
dat mag je zelf bepalen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Pedagogisch verantwoord schoolplein. Heeft het geholpen?
Echter, de maatschappij dat ben jij. Dus als je werkt ben je kut.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Maatschappelijk werkers zijn kut, omg.
Wie heeft die leus verzonnen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Echter, de maatschappij dat ben jij. Dus als je werkt ben je kut.
Ja!!1quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie heeft die leus verzonnen?. En waar is BS?
.
Bier, verdulleme!quote:
Hou je fatsoen toch eens!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Bier, en een keiharde paal in mijn broek.
Dat is niet te merken.quote:
Waarom krijg ik nu ineens zoveel aandacht van je?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het voor mijn naasten moet zijn.
Vulgair!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
*speelt luid lallend midden in de kamer met zijn erecte penis terwijl draden van kwijl van zijn kin naar zijn t-shirt lopen
We zijn hier met zijn tweeën, ik verveel me, en ik wil stiekem ook nog wel een neukertje achter de hand hebben. Vandaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu ineens zoveel aandacht van je?
Ik voel me achtergesteld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
[..]
We zijn hier met zijn tweeën, ik verveel me, en ik wil stiekem ook nog wel een neukertje achter de hand hebben. Vandaar.
Ok. Stiekem hield ik ooit van je maar durfde ik niet met je te praten. Nu probeer ik die tijd in te halen.quote:
Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ok. Stiekem hield ik ooit van je maar durfde ik niet met je te praten. Nu probeer ik die tijd in te halen.
Vertel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
litso, je bent eng, weet je dat?
Nu weet je het.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef Litso het volgende:
En wat is er toch altijd met dat af- en aanmelden?
* Vikingsmeisje trekt één wenkbrauw omhoogquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
[..]
We zijn hier met zijn tweeën, ik verveel me, en ik wil stiekem ook nog wel een neukertje achter de hand hebben. Vandaar.
Wat nou weer, schat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje trekt één wenkbrauw omhoog
Nuecken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
Wat nou weer, schat?
rsoeorypk6tu3509quote:
Hihi. Je toetsenbord gleed uit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
rsoeorypk6tu3509
SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOEEEET~!!!11
Nee, ik sopte van mijn stoel.quote:
Ook goeienavond. Hou je je hormonen een beetje onder controle?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij voelt je ook werkelijk overal en altijd aangesproken!
Misschien.. Maar ze vroeg het aan mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook goeienavond. Hou je je hormonen een beetje onder controle?
Zo gaan Chowi en ik dagelijks met elkaar om, het is onze manier van "Hallo" zeggen.
Precies. Nu je antwoord nog.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien.. Maar ze vroeg het aan mij
Ik heb al een kwartier niet gedacht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
Ik hang mijn waardigheid aan de wilgen. Ik ga vanaf nu gewoon letterlijk posten wat ik denk.
Zit dat mokkel weer te lurcken?quote:
Hihi. Tot zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Zo, ik ga even naar de winkel (ja nu nog) en vervolgens naar huis.
Tot later. Ook jij, lurkende c_c
Die éne blonde?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Seks met die blooondeeee.
Nelleke.quote:
Alsof die nog een kans maaktquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef Chowi het volgende:
Nelleke.
Sorry, sorry, excúús. Sla me alsjeblieft niet?
Dúúúúúúst in the wíííííííínd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
alles wat wij zijn, is stof in de wind!
caaaaaaaaaaaaaaandle in the winddddddddd..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef mcDavid het volgende:
alles wat wij zijn, is stof in de wind!
Ik geloof dat dat een ander nummer wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
caaaaaaaaaaaaaaandle in the winddddddddd..
Dat werd mij niet al teveel in dank afgenomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef ehqo het volgende:
Miljaar.
Wat nú weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef Litso het volgende:
Zouden McDavid en Mokster samen gedineerd hebben?
McD ging boodschappen doen en vroeg om advies wbt. avondeten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat nú weer.
Straks ben ik de enige BeF'er die niet binnen de reeks nueckt!
Oh, dat scheelt alweer danquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef Litso het volgende:
McD ging boodschappen doen en vroeg om advies wbt. avondeten.
Mokster zei "Ik heb wel trek in pasta" en vroeg waar hij woonde
Delft bleek voor haar dichter bij dan huis, zodoende bood McD aan of ze bleef eten.
Maar ik gok dat er van dat alles niks gebeurd is.
Truste en succes dit weekendquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt alweer dan.
Enniehoe, ik duik vandaag vroeg m'n bed in. Wordt toch een vermoeiend weekendje.
Ghehehe thanks!quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Bier? Tieten?quote:
Tieten zijn toch overratedquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Bier heb ik nog
Tieten heb ik nooit gehad
quote:
Godver, begint het hier kneiterhard te onweren. Dág vroege slaap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
Voor degenen die ze altijd bij zich hebben wel.
Juist. Ik wil wel een keer ruilen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor degenen die ze altijd bij zich hebben wel.
Op onweer kan je juist heerlijk dommelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Godver, begint het hier kneiterhard te onweren. Dág vroege slaap.
Volgaarne.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Ik wil wel een keer ruilen.
Een penis is ook geen pretje hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Ik wil wel een keer ruilen.
Dat ervaar jij toch anders dan ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Een penis is ook geen pretje hoor!
Die hangt d'r los!
Volgend weekend lijkt me wel wat, jij?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ervaar jij toch anders dan ik.
En Mt: zo snel mogelijk
*keukenmes zoekt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:heb zowaar songfestival voorrondes gekeken.. wie vermoordt me?
Hoe staan de Finnen ervoor?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:heb zowaar songfestival voorrondes gekeken.. wie vermoordt me?
Ze zijn door. Net als Litouwenquote:
Dat is een grap, hoop ik.quote:
Hahaha.. nee.quote:
Nee, en de muziek die ze maken is minder vreselijk dan ze doen voorkomen.quote:
Eeen romantisch en lief liedje gok ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, en de muziek die ze maken is minder vreselijk dan ze doen voorkomen.
Zó erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eeen romantisch en lief liedje gok ik.
Muse. Goede smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
Klinkt fantastisch
* Misstique Muse weer opzet
Kheb alles van ze. Binnenkort komt de nieuwe CD uit.quote:
heb een paar van die nieuwe nummers van ze op actionradio gehoort, je herkent ze echt niet meer terug!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb alles van ze. Binnenkort komt de nieuwe CD uit..
Hun 1e single is ff wennen, maar in andere nummers komt echt wel de Muse sound terugquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb een paar van die nieuwe nummers van ze op actionradio gehoort, je herkent ze echt niet meer terug!
oh, gelukkig!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hun 1e single is ff wennen, maar in andere nummers komt echt wel de Muse sound terug
Oh, sorry dat we hem zonet negeerden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga meedoen met het songfestival.
Damn, you woman!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Haha, oh, sorry, ik dacht dat 'ie het niet deed...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, sorry dat we hem zonet negeerden.
Tof.
Kan je zingen dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Kssstquote:
Moet dat dan?quote:
Neh, ben geen lekker wijf, heb geen goeie stem..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh nee, songfestival.
Succes! [afbeelding]
fuck...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ja lekker.quote:
quote:
Anders kwam je me in elkaar meppen?quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
He Janet, mochten we een keer meeten, krijg je kajal van me. Negerinnenmake-up. Kei-gothic. Tof spul.
Gegoogledquote:
Ja weet ik veel waar die make up voor isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat legt ze net al uit in die post. Is je Nederlands nou echt zo achteruit gegaan?![]()
mêb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar die make up voor ist kan net zo goed foundation zijn
Bah jij bent echt een dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mêb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!
Welkom in de wereld van een vrouwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mêb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!
Negerinnenfoundation? Wat zouden jij en ik daarmee moeten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar die make up voor ist kan net zo goed foundation zijn
Hihi, gezellig hier he...quote:
Heu, zit Janetje niet zo zwart te maken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negerinnenfoundation? Wat zouden jij en ik daarmee moeten?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hee! Je zit Janet toch niet zwart te maken hè!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tja, in je oog steken lijkt me ook niet zo prettig..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Met dat spul te vaak in je oog steken is slecht voor je trouwens. Veroorzaakt pijn.
Klootzakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Heu, zit Janetje niet zo zwart te maken!
...maar ligt dat aan dat spul, of meer aan het steken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Met dat spul te vaak in je oog steken is slecht voor je trouwens. Veroorzaakt pijn.
Foundation is wat je op je gezicht smeert om het egaler te maken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:42 schreef mcDavid het volgende:
ok, what the FUCK is foundation?
het klinkt als grondverf, maar dat smeer je toch niet op je gezicht
Hee, nog een spuit elf!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...maar ligt dat aan dat spul, of meer aan het steken?
wie zei het dan al eerder?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, nog een spuit elf!
*schudt hand
ah, da's wat al die barbies op hebben, die ik soms in de trein zie zitten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foundation is wat je op je gezicht smeert om het egaler te maken?
Steek eens een potlood in je oog.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...maar ligt dat aan dat spul, of meer aan het steken?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah, da's wat al die barbies op hebben, die ik soms in de trein zie zitten?
Stom dat ze die iedere keer weer vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Die hebben meestal iets te veel op...
En meestal ook een kleur die donkerder is dan hun eigen huid..
Kijk maar eens naar de kaaklijnhihi...
maar waarom doen ze dat op dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die hebben meestal iets te veel op...
Foundation is niet aan mij besteed. Make-up in het algemeen eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Die hebben meestal iets te veel op...
22 centimeter, ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dit is bijna een spuit tweeëntwintig
![]()
Tja.. ik doe het op omdat ik er anders helemaal uitzie als een wandelend lijk..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar waarom doen ze dat op dan?
Vinden ze zich zelf te mooi, of gaan ze ook een halve marathon lopen?
Hmm.. foundation, eyeliner en mascara..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foundation is niet aan mij besteed. Make-up in het algemeen eigenlijk niet.
Mascara en potlood. Das al hier. Genoeg ook, van foundation krijg ik een rare huid. Beter een wandelend lijk dan een uit elkaar vallend lijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. ik doe het op omdat ik er anders helemaal uitzie als een wandelend lijk..De meeste breezers enzo doen het op om zo'n barbiepop koppie te krijgen denk ik...
De regelmaat van dit type opmerkingen van jouw kant doet me vermoeden dat je iets probeert te verbloemen.quote:
Hmm.. als ik het desavonds goed verwijder zit dat wel goed met m'n huid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mascara en potlood. Das al hier. Genoeg ook, van foundation krijg ik een rare huid. Beter een wandelend lijk dan een uit elkaar vallend lijk.
Nou, het was niet letterlijk, maar dat van J. kwam toch aardig op hetzelfde neer, me dunkt. Dat niks met basketbal te maken heeft uiteraard.quote:
Hooguit een touw.quote:
Kohl, oogschaduw en soms mascara.. en lippenstift als ik het niet vergeet!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. foundation, eyeliner en mascara..Maar niet iedere morgen..
is dat ook dat spul, waarvan ik altijd bang ben dat het aan mijn wangen blijf kleven als ik zo'n meisje zoen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. ik doe het op omdat ik er anders helemaal uitzie als een wandelend lijk..De meeste breezers enzo doen het op om zo'n barbiepop koppie te krijgen denk ik...
Heb je het dan over lipgloss?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat ook dat spul, waarvan ik altijd bang ben dat het aan mijn wangen blijf kleven als ik zo'n meisje zoen?
oh, nu zie ik het, sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het was niet letterlijk, maar dat van J. kwam toch aardig op hetzelfde neer, me dunkt. Dat niks met basketbal te maken heeft uiteraard.
Naja..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"zoenen" op de wang bedoel ik, wat tantes op verjaardagen ook altijd doen enzo...
plamuur, ja daar lijkt het idd wel een beetje op!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja..Als er goed foundation overheen geplamuurd is zal er wel iets afkomen ja
Maar bij een beetje normaal gebruik niet
...
Bedoel je misschien rouge?
Ik heb mijn foundationmatch gewoon niet gevonden. Ik heb ook altijd pech.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef Janetje het volgende:
Goede foundation zie je niet.
Whehe, try me! Ik ben niet achter de PC weg te slaan de komende paar uur!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga even op jou reageren, dan moet je namelijk altijd weer aan het werk!!!
Jij hebt geen zussen zeker?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat ook dat spul, waarvan ik altijd bang ben dat het aan mijn wangen blijf kleven als ik zo'n meisje zoen?
Te bleek?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mijn foundationmatch gewoon niet gevonden. Ik heb ook altijd pech.
heet zoiets niet een "klank"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
De ou is een mooie letter.
Dat krijg je ervan als je het woord 'bammetje' gebruikt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
Ja goftedomme
Zit ik net een bammetje te eten..![]()
Komt er een dude op tv met maden in z'n kop...
Dan ga ik wel!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, try me! Ik ben niet achter de PC weg te slaan de komende paar uur!
Ik ben het niét met je eens. Wat is nou precies het verschil met de au? En waarom wordt het zovaak als oe gebruikt, maar moet er wel ou geschreven worden? Wat een kuttaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je het woord 'bammetje' gebruikt.
de "ou" of de ou-maar-die-je-als-oe-uitspreekt"?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Hij had namelijk een bommetje gegeten!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je het woord 'bammetje' gebruikt.
De au is veel rauwer. De ou is zacht en rond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben het niét met je eens. Wat is nou precies het verschil met de au? En waarom wordt het zovaak als oe gebruikt, maar moet er wel ou geschreven worden? Wat een kuttaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |