Nee, en de muziek die ze maken is minder vreselijk dan ze doen voorkomen.quote:
Eeen romantisch en lief liedje gok ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, en de muziek die ze maken is minder vreselijk dan ze doen voorkomen.
Zó erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eeen romantisch en lief liedje gok ik.
Muse. Goede smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
Klinkt fantastisch
* Misstique Muse weer opzet
Kheb alles van ze. Binnenkort komt de nieuwe CD uit.quote:
heb een paar van die nieuwe nummers van ze op actionradio gehoort, je herkent ze echt niet meer terug!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb alles van ze. Binnenkort komt de nieuwe CD uit..
Hun 1e single is ff wennen, maar in andere nummers komt echt wel de Muse sound terugquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb een paar van die nieuwe nummers van ze op actionradio gehoort, je herkent ze echt niet meer terug!
oh, gelukkig!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hun 1e single is ff wennen, maar in andere nummers komt echt wel de Muse sound terug
Oh, sorry dat we hem zonet negeerden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga meedoen met het songfestival.
Damn, you woman!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Haha, oh, sorry, ik dacht dat 'ie het niet deed...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, sorry dat we hem zonet negeerden.
Tof.
Kan je zingen dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Kssstquote:
Moet dat dan?quote:
Neh, ben geen lekker wijf, heb geen goeie stem..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh nee, songfestival.
Succes! [afbeelding]
fuck...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ja lekker.quote:
quote:
Anders kwam je me in elkaar meppen?quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
He Janet, mochten we een keer meeten, krijg je kajal van me. Negerinnenmake-up. Kei-gothic. Tof spul.
Gegoogledquote:
Ja weet ik veel waar die make up voor isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat legt ze net al uit in die post. Is je Nederlands nou echt zo achteruit gegaan?![]()
męb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar die make up voor ist kan net zo goed foundation zijn
Bah jij bent echt een dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
męb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!
Welkom in de wereld van een vrouwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
męb, je doet alsof je een huis gaat bouwen!
Negerinnenfoundation? Wat zouden jij en ik daarmee moeten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar die make up voor ist kan net zo goed foundation zijn
Hihi, gezellig hier he...quote:
Heu, zit Janetje niet zo zwart te maken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negerinnenfoundation? Wat zouden jij en ik daarmee moeten?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negerinnenfoundation? Wat zouden jij en ik daarmee moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |