Ah, ook in nijmegen, daar loop ik morgen wel even langsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb al gepreordert!
www.replay.nl . Maar volgens sommige lieden hier is dat een dure winkel. Anyway ik neem aan dat de prijs op de launchdag overal hetzelfde is.
misschien, maar aan die naam te zien sowieso een baggerspelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nintendo's achterban neemt sekteachtige vormen aan![]()
Ik las zuigsimulationquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
ph34r mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
Nope. Samen met de DS komt Nintendo wel een heel eind.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Jij verandert snel van mening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.
In het Westen zeker PS3.
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.
Persoonlijk bijt het mij nog steeds als mensen Zelda niets aan vinden terwijl ze het nooit aangeraakt hebben.
Hij is wel objectief, mijn mening is hierover ook verandert na de poll op Famitsu. Die Jappen kunnen niet zonder Final Fantasy, er is geen mogelijkheid om de FFhype train tot een halt te roepen.quote:
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.
Ik vind 't altijd zo leuk als hij zo 'woohoo' zegt bij SSBMquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Mario is een corpulente loodgieter met een vies snorretje een hoog piepstemmetje... niet echt een boeiend karakter, mijns inziens.
Ik vind Spongebob ook suf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een serieuze analyse van Mario? Zoiets kan je over zoveel (geweldige) karakters zeggen.
"Spongebob is een vierkante spons met stomme schoenen en een irritante stem... niet echt een boeiend karakter, mijn inziens."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |