Ah, ook in nijmegen, daar loop ik morgen wel even langsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb al gepreordert!
www.replay.nl . Maar volgens sommige lieden hier is dat een dure winkel. Anyway ik neem aan dat de prijs op de launchdag overal hetzelfde is.
misschien, maar aan die naam te zien sowieso een baggerspelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nintendo's achterban neemt sekteachtige vormen aan![]()
Ik las zuigsimulationquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
ph34r mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
Nope. Samen met de DS komt Nintendo wel een heel eind.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Jij verandert snel van mening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.
In het Westen zeker PS3.
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.
Persoonlijk bijt het mij nog steeds als mensen Zelda niets aan vinden terwijl ze het nooit aangeraakt hebben.
Hij is wel objectief, mijn mening is hierover ook verandert na de poll op Famitsu. Die Jappen kunnen niet zonder Final Fantasy, er is geen mogelijkheid om de FFhype train tot een halt te roepen.quote:
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.
Ik vind 't altijd zo leuk als hij zo 'woohoo' zegt bij SSBMquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Mario is een corpulente loodgieter met een vies snorretje een hoog piepstemmetje... niet echt een boeiend karakter, mijns inziens.
Ik vind Spongebob ook suf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een serieuze analyse van Mario? Zoiets kan je over zoveel (geweldige) karakters zeggen.
"Spongebob is een vierkante spons met stomme schoenen en een irritante stem... niet echt een boeiend karakter, mijn inziens."
Mickey Mouse is een muis met twee grote oren en een kinderlijk stemmetje.quote:
Zoals ik al zei vond ik die stemmetjes irritant (woohoo ging nog wel), maar er is geen mogelijkheid om mij te weerhouden van een AAA spel onder het mum van de dingen die jij opnoemt. Dit is een duidelijk geval van 'het kwaad bloed zetten' bij veel Nintendofansquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Mario is een corpulente loodgieter met een vies snorretje een hoog piepstemmetje... niet echt een boeiend karakter, mijns inziens.
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vond ik die stemmetjes irritant (woohoo ging nog wel), maar er is geen mogelijkheid om mij te weerhouden van een AAA spel onder het mum van de dingen die jij opnoemt. Dit is een duidelijk geval van 'het kwaad bloed zetten' bij veel Nintendofans![]()
Mario heeft ook geen verhaal nodig, imo. Daar gaat het er gewoon om dat je een leuke game speelt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.
En dat zijn nou juist dingen die ik in een game zoek.
Nintendo wilt zoiets helemaal niet bereiken met spellen zoals Mario.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef Diablos79 het volgende:
Mario is toch ook gewoon gericht op de wat bredere publiek. Die stellen ook geen eisen aan diepgaande verhalen met boeiende personages. Die willen gewoon een spel wat je makkelijk kan spelen.
Sorry maar nu verpraat je je een beetje. Was dat verhaal voor Mario64 dan wel zo goed?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist dingen die ik in een game zoek.
Naast de nostalgie zijn het ook bijzonder goede gamesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Erwtensoep het volgende:
En oudere gamers die zijn opgegroeid met de 2D Mario spellen en er daardoor nog steeds van houden.
Reggie aant dansenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:32 schreef Koentje3 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3462908789880309791&q=wii+drum
die had ik nog niet gezien
hoe vet![]()
![]()
edit)
en reggie aan het dansen
http://www.youtube.com/watch?v=28aO3WNqAwI
http://www.youtube.com/watch?v=0eVFc5k-KvMeventjes goed rondkijken of niemand kijkt
weer een move
![]()
![]()
Ik heb toch nergens gezegd dat het verhaal van Mario64 (of welke andere Mario dan ook) goed was? Ook qua gameplay kan ik trouwens veel betere games bedenken (Jak & Daxter to name one).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry maar nu verpraat je je een beetje. Was dat verhaal voor Mario64 dan wel zo goed?![]()
Ik moet zeggen dat Marioworld idd een goed verhaal had; elke keer als je n kasteel haalde ging Mario als een gek tekeer tegen die vesting![]()
Mario is gewoon Mario en altijd zo gebleven, terwijl Conker of Ratchet en Klank (ofzo) begonnen zijn in deze era met als gevolg meer verhaallijn. Maar 1 ding kan ik over ze zeggen; they cant tough Mario als het gaat om platforming.
Ja, op zo'n manier worden die games natuurlijk ook niet goed he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
De 2D mario's vind ik wel leuk, maar dat is gewoon pure nostalgie. Nieuwe Mario's hoef ik in ieder geval niet meer te zien.
hahahahahahahahah hoehoehoe hahoehoe...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende over Mario en platform games...:
Ook qua gameplay kan ik trouwens veel betere games bedenken (Jak & Daxter to name one).
Ratchet & Clank is ook leuker, net als Kameo en Prince of Persia Sands of Time.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hahahahahahahahah hoehoehoe hahoehoe...![]()
was dat ff lachen....
quote:[b]Op vrijdag 19 mei 2006 18:32
http://www.youtube.com/watch?v=28aO3WNqAwI
http://www.youtube.com/watch?v=0eVFc5k-KvMeventjes goed rondkijken of niemand kijkt
weer een move
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |