Omdat iets saai lijkt hoeft het niet saai te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Het heeft helemaal niks met geweld te maken. Het lijkt me gewoon vreselijk saai.
True.. Ik zie het als een vervolg op Pac-man Vs..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Omdat iets saai lijkt hoeft het niet saai te zijn.
Totaal niet te vergelijken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef moomoo het volgende:
blokjes stapelen klinkt ook saai. toch is tetris een van de populairste spellen ooit. en bovendien helemaal niet saai.
Als je alleen maar goede verhalen wil, kun je beter een boek pakken of een film kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, natuurlijk.
Bovendien interesseert online me echt helemaal niks. Ik speel veel liever singleplayer games waarbij het om het verhaal gaat.
Online is de toekomst!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien interesseert online me echt helemaal niks. Ik speel veel liever singleplayer games waarbij het om het verhaal gaat.
Nee, kom op, laten we vooral geen discussie over een spel hebben... dat doe je maar op een Game forum ofzo....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
KAPPEN MET DIE POEPDISCUSSIES OF IEMAND HET WEL LEUK LIJKT OF NIET, DAT IS TOCH VERSCHILLEND VOOR IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
KAPPEN MET DIE POEPDISCUSSIES OF IEMAND HET WEL LEUK LIJKT OF NIET, DAT IS TOCH VERSCHILLEND VOOR IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mag hopen dat het maar een klein deel van de toekomst is, want net als Flick boeit online gamen mij ook helemaal niet. Het kan een leuke toevoeging zijn bij een game maar single player heeft toch echt wel mijn voorkeur, helemaal bij RPG's. En tja gezelliger? Je zit uiteindelijk toch maar in je uppie naar het scherm te turen, echt gezellig is gewoon met een zooi vrienden bij elkaar en dan spelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Online is de toekomst!
Je hebt zeker nog niet veel on-line games gespeeld? Ik speel bijna alleen maar online, gewoon omdat het veel gezelliger is! Je hebt tenminste iemand om mee te praten, of iemand om je krachten 'echt' te meten, en je kan je tegenstander zien/horen vloeken.
Ja, maar als je een keer zomaar wilt gamen tegen anderen dan kan het wel retehandig zijn. Om nou elke keer de hele meut erbij te halen als je behoefte hebt aan multiplayer is niet echt te doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mag hopen dat het maar een klein deel van de toekomst is, want net als Flick boeit online gamen mij ook helemaal niet. Het kan een leuke toevoeging zijn bij een game maar single player heeft toch echt wel mijn voorkeur, helemaal bij RPG's. En tja gezelliger? Je zit uiteindelijk toch maar in je uppie naar het scherm te turen, echt gezellig is gewoon met een zooi vrienden bij elkaar en dan spelen![]()
Like I care, k heb toch al geen krediet meer op dit forumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij meer jezelf voor lul zet
Ik zeg ook niet dat online gamen niet leuk kan zijn. Maar het zou een slechte zaak zijn als online gamen offline gamen echt zou vervangen. Ik zelf heb geen behoefte om online te spelen(misschien uitzonderingen daar gelaten).. En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar als je een keer zomaar wilt gamen tegen anderen dan kan het wel retehandig zijn. Om nou elke keer de hele meut erbij te halen als je behoefte hebt aan multiplayer is niet echt te doen.
Nee, t is wel een oplossing hoor dat netplayen. En eindelijk kan je je skills echt testen doordat je t opneemt tegen een diverse groep geskilde mensen. Nintendo en online gaan IMO erg goed samen.
Dat is alleen bij Live he...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.
On-line spelen hoeft niet per sé een MMO te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat online gamen niet leuk kan zijn. Maar het zou een slechte zaak zijn als online gamen offline gamen echt zou vervangen. Ik zelf heb geen behoefte om online te spelen(misschien uitzonderingen daar gelaten).. En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |