Reviews van critici boeien me geen kont, ik oordeel voor mezelf of ik een spel goed vind of niet. En ja ik heb Mario64 ook gespeeld. En het was een leuk spel maar zo overweldigend perfect vond ik het nu ook weer niet. Ik persoonlijk vond het wat aan de makkelijk kant, zoals al die voorgaande mario's.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik bekijk mario niet door een roze bril, hoor je me hetzelfde zeggen over Sunshine dan?!?
Die game is gewoon perfect afgesteld en als je me niet vertrouwd dan verwijs ik je naar reviews door critici.
Als Mario Galaxy ruk speelt dan zul je me ALS EERSTE hierover horen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:03 schreef MacGreagor het volgende:
hallo allemaal.
Ik had even zin om niks zinnings te melden bij deze zinloze discussies
Maar reviews geven weldgelijk aan of een game goed gemaakt is of niet, zo kun je bijvoorbeeld ook niet van The Godfather houden omdat je niet van maffiafilms houdt, maar kun je niet zeggen dat die film waardeloos is. Zelfde geldt voor games.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Reviews van critici boeien me geen kont, ik oordeel voor mezelf of ik een spel goed vind of niet. En ja ik heb Mario64 ook gespeeld. En het was een leuk spel maar zo overweldigend perfect vond ik het nu ook weer niet. Ik persoonlijk vond het wat aan de makkelijk kant, zoals al die voorgaande mario's.
Nou ik hou best wel van Mafia films, maar de Peetvader vind ik langdradig, slaapverwekkend en dus zwaar overschat. Niet te vergelijken met Mario die je niet slecht kan vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar reviews geven weldgelijk aan of een game goed gemaakt is of niet, zo kun je bijvoorbeeld ook niet van The Godfather houden omdat je niet van maffiafilms houdt, maar kun je niet zeggen dat die film waardeloos is. Zelfde geldt voor games.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou ik hou best wel van Mafia films, maar de Peetvader vind ik langdradig, slaapverwekkend en dus zwaar overschat. Niet te vergelijken met Mario die je niet slecht kan vinden![]()
Die vind ik persoonlijk ook leuker dan Godfather, maar zoals ik al zei is leuker zijn niet meteen beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Goodfellas alex
Alleen niet in 5.1quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef kepler het volgende:
tis dat de Wii DVD-films kan afspelen, anders was het zoooooo off-topic geweest
jammer dat je net als bij de Xbox een adapter moet kopen om films te bekijken
misschien dat je daar ook een adapter voor kunt kopenquote:
Die Zelda movies zijn ook uber hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
mooi nieuw mario filmpje op ign
Hoe werkt dat precies? Moet je dan gewoon zo'n adaptertje kopen ofzo en die in je PC steken of zo? Of een speciaal kastje ervoor kopen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een wifi netwerk ga aanleggen
Mij ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef EricG het volgende:
[Update] Wii Hide You Seek?
Dit lijkt me echt geweldig!
Een wireless router is denk ik het makkelijkst. Anders moet je de pc aan hebben om internet te hebben op je wifiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:25 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Moet je dan gewoon zo'n adaptertje kopen ofzo en die in je PC steken of zo? Of een speciaal kastje ervoor kopen?
Verstoppertjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef EricG het volgende:
[Update] Wii Hide You Seek?
Dit lijkt me echt geweldig!
Alsof het zo raar is... In heel veel games moet je je toch ook weleens verstoppen voor de vijand? Waarom zou dit spel dan anders zijn als het alleen daarom gaat en je geen vijand hebt om af te schieten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Verstoppertje. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |