Wow wat gaaf! Wat staat erop?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik was blij verrast door de postbode!
Een kaartje uit de USA van bijna een A4-tje groot! (25 bij 20)
http://www.rustran.com/quote:
die van mij valt tegen, komt vooral om dat al mijn Amerika lijntjes over elkaar openquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef brighton het volgende:
Kaartje uit Florida
Historymap gaat er steeds leuker uitzien zoGa 'm volgende week weer eens hier posten denk ik
ja, in Nederland verstuurd, een kaart uit Houstonquote:
tja, maar die onderweg tellen uiteraard niet mee...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:46 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb al een week niks meer binnengekregen. En dat terwijl ik nog steeds 4 kaartjes meer verstuurd heb (nou ja, eigenlijk 8, want er zijn er ook nog 4 onderweg).
Die krijg ik binnenkort ook.quote:
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ikquote:
Idd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ik
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzonderingquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzondering
hoe lang heeft ie nog om te antwoorden?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar als ik straks niet meer actief ben zal mijn profiel ook verdwijnen. Nog steeds geen antwoord overigens van Postcrossing.
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waardquote:"Here's some Dutch tea, to help you relax a bit!Best regards!"
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waard
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |