"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson. 
Ghehehe. Post 305.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
Heu.
Er zit geen slotje meer op het vorige topic.
Welke usert gaat daar posten? Door het slotje![]()
Een golf van melancholie overspoelde mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Litso het volgende:
Voelt het een beetje als vroeger?
De tranen springen ervan in mijn broek!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Geil ben ik he?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
De tranen springen ervan in mijn broek!
Meid tog, wat een openbaringenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
Ik geil op streptokokken.
Sapperloot! Wat een gedrocht!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenoot die op de avatar van BrauN lijkt.
*noteert*.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
Tip: neuk nooit Fok!kers die het (kennelijk) leuk vinden om in de BBD's wie-doet-wie-lijst te staan.![]()
Whehe. Ik had je al zien staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
Tip: neuk nooit Fok!kers die het (kennelijk) leuk vinden om in de BBD's wie-doet-wie-lijst te staan.![]()
Damn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
Whehe. Ik had je al zien staan.
Misstique kan heel goed troosten!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
Ik vind dit écht NIET leuk. GODVER.
PDL?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:11 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die lijst. Lang geleden dat ik dat bekeken heb. Control-F leverde gelukkig geen vermeldingen op.![]()
Tja, ik kan niet veel meer zeggen dan klote voor je. Er is weinig aan te doen enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
Je mokt. En wat is een vrouwelijke mokker?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
Ik sta er wel in, maar met een zeer onbekende Fok!ker die al jaren niet meer ingelogd is geweest.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:11 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die lijst. Lang geleden dat ik dat bekeken heb. Control-F leverde gelukkig geen vermeldingen op.![]()
Jij bent al jaren niet meer in haar ingelogd, of bedoel je letterlijk op FOK?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik sta er wel in, maar met een zeer onbekende Fok!ker die al jaren niet meer ingelogd is geweest.
Je pleaurt eerst de usbkabel in de navel van een vrouw, voert inlognaam en wachtwoord in om de gate te openen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent al jaren niet meer in haar ingelogd, of bedoel je letterlijk op FOK?.
Beide.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent al jaren niet meer in haar ingelogd, of bedoel je letterlijk op FOK?.
Dat ben ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Stofje het volgende:
Je mokt. En wat is een vrouwelijke mokker?
Nog smeuïge pics van hem?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ben ik!
Zo! Boze bui over.
Wraak komt nog wel...![]()
Helaasch...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Litso het volgende:
Nog smeuïge pics van hem?
Ben bang dat hij meer heeft dan ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
Ander chantagemateriaal?
Goed plan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben bang dat hij meer heeft dan ik.![]()
Ik ga het maar gewoon verdrinken denk ik.
Hulp nodig?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben bang dat hij meer heeft dan ik.![]()
Ik ga het maar gewoon verdringen denk ik.
Zulke dagen zijn altijd goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zojuist vier blikjes Red Bull achter elkaar naar binnen gewerkt.
Drink bier, dat is immer goed op melancholische dagen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Chowi het volgende:
Ik had het echt nodig.quote:
Toch wel de goedkope soort?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het echt nodig.
Nummer vijf? Hoppa!
Uiteraard. Fuk. Ik mag helemaal niets kopen bij de Aldi.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef Chowi het volgende:
Was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiteraard. Fuk. Ik mag helemaal niets kopen bij de Aldi.
Ik ben principieel! Of wás.
Stof!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
Chowi!
Niks tegen Red Bull/Golden Powah hè!quote:
Ik hoopte dat niemand het zou merken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was.
Red bull zeggen tegen golden powah
Seks.quote:
Er gaat niets boven een paar goeie sterke bakken koffie.quote:
Keileuk. Het interesseert me alleen niks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een paar goeie sterke bakken koffie.
En ohja. Tof. M'n internetverbinding gaat binnenkort van 4 Mbit naar 12 Mbit.
Mijn wortellolbroek zit goed.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef Litso het volgende:
c_c, beeb, ik weet dat je klaar bent met werken.
Kom je even melden.
I knooow!quote:
Ik wilde je wakker sms'en om 7 uur maar ik heb me verslapenquote:
Mijn internet gaat van 2mbit naar 4mbit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Keileuk. Het interesseert me alleen niks.
Koop humor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn wortellolbroek zit goed.
NEE IK HEB GEEN WORTELBROEK![]()
MAAR IK VOND HET EEN LEUK GEBBETJE
Streaming pr0n klinkt echt heel fout.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Mij wel. Sneller MP3's binnenhalen en de streaming pr0n loopt ook vast beter.
Ik weet niet hoeveel mbit ik heb. Ik denk iets van 4796290152. Ik nóém maar wat, hè.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn internet gaat van 2mbit naar 4mbit.
Boeit dat?
JA!
It's de gedachte that telt, enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde je wakker sms'en om 7 uur maar ik heb me verslapen
De hle dag is van 8 tot 17 luilakquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 tot 12.30 in het OLC zitten. Dat is dus de hele dag, en ik moet nog heel veel doen.
Als ik daar zit komt er tóch niks van terecht, dat weet ik nu al.
OLC's zijn okay. Om te niksen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 tot 12.30 in het OLC zitten. Dat is dus de hele dag, en ik moet nog heel veel doen.
Als ik daar zit komt er tóch niks van terecht, dat weet ik nu al.
Ze zijn ook leuk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn wortellolbroek zit goed.
NEE IK HEB GEEN WORTELBROEK![]()
MAAR IK VOND HET EEN LEUK GEBBETJE
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Tweedefase-hippieterm?
Vrijdag is bij mij altijd tot 12.30.quote:
Open Leer Centrum.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n Tweedefase-hippieterm?
Ja, maar jij. Jij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik hoef vrijdag nooit school te doen
Mja, zo kun je een school ook noemen jaquote:
Die heks bij mij school had dat niet overleefd als je ook maar IETS zegt in de mediatheekopenleercentrumstudieruimtequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, zo kun je een school ook noemen ja.
In mijn tijd heette dat nog een "Studieruimte". Maar aangezien wij er alleen zaten te ouwehoeren en Hartenjagen was het meer een recreatiezaal.
Daarom is Open Leer Centrum ook een betere naam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, zo kun je een school ook noemen ja.
In mijn tijd heette dat nog een "Studieruimte". Maar aangezien wij er alleen zaten te ouwehoeren en Hartenjagen was het meer een recreatiezaal.
Wil je mijn aantekeningen zien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Even ter illustratie, als ik in het OLC zit krijg je dus dit soort zaken.
[afbeelding]
[veertien.gif]quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Geen dingen, gaarne.quote:
En terecht. School is nog best okay.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil weer naar school.
Welkom, dames en heren, bij 'Dingen Die Ik Nooit Had Gedacht'
Er gaat een groot talent aan je verloren, zie ik wel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
quote:
Verdulle. Als je hem eens thuis hebt, scan je het in, hm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ik niet begrijp.
Naja.
Mijn map ligt op school, had niets te leren
maak een foto ervanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Als je hem eens thuis hebt, scan je het in, hm?
Ik niet, zit op telefoon te wachten van onze voorzitter...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Ik ga iets doen.
Seks?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Ik ga iets doen.
Neuh. Mijn hele klas loopt richting OLC. Er schijnt iets te beleven te zijn.quote:
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...quote:
Clowns zijn ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...
"Hij was maar een clown... Maar nu is ie dood"
Vreemde associatie, ik weet het!
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft nu het liedje van Ben Cramer in het hoofd...
"Hij was maar een clown... Maar nu is ie dood"
Vreemde associatie, ik weet het!
Het was een lange saaie les van 3 lesuren á 50 min per lesuurquote:
Leert toch iemand er wat van..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meteen weet ik weer hoe het zit met de kiesdeler!
Ik kladder hele bladzijdes vol als ik samenvattingen in de les maak..quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
He lits, herinner me er even aan als er VMBO-TL-examens zijn (tis jouw subforum hè). Maandag eerste. Dan kan ik even m'n broertje mentale support geven.
Of wij zijn zo slim!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
René is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Ohja, 't is weer examentijd!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
He lits, herinner me er even aan als er VMBO-TL-examens zijn (tis jouw subforum hè). Maandag eerste. Dan kan ik even m'n broertje mentale support geven.
Mensen die pertinent na elk examen LAKS bellen om te klagen. "Ja, als we maar met genoeg mensen klagen doen ze misschien de norm nog wel wat omlaag"quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, 't is weer examentijd!
Ik kijk alweer uit naar de trieste huilklachten die dit jaar bij dat meldpunt binnenkomen.
Soms is klagen noodzakelijk. Ik kan me herinneren dat m'n bio-examen van vorig jaar vólstond met dingen die niet klopten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, 't is weer examentijd!
Ik kijk alweer uit naar de trieste huilklachten die dit jaar bij dat meldpunt binnenkomen.
Collega's afvallen is not donequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
René is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een weirde TT
Dan moet ik een end terugquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je ziet wie geopend heeft, valt dat wel mee!
Dank je hequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij was diegene die het cynisch bedoeldequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is Lits maar die het zegt.. Weet dat die soms ook maar wat mee wil praten!
Ik wil ook zo stoer zijn als Dagonet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, het is Lits maar die het zegt.. Weet dat die soms ook maar wat mee wil praten!
Hij heeft tenminste geen zuurkool/rookworst/datenewaarBupatelkensmeeaankomtzetten-fetish.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Andijvie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste geen zuurkool/rookworst/datenewaarBupatelkensmeeaankomtzetten-fetish.
Hoe lang heb je nog tijd??quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Slimme mods is hetzelfde als grappige mods
Probeer er 1 te vinden vandaag
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeldquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Andijvie?
Is al net zo'n moeilijk woord als Arnhem, of niet?
Wie was nou dom danquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Andijvie?
Ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeld.
Ik ken alleen 5 plu.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was nou dom dan![]()
Andijvie: 400 plu
Wilde Lits niet vrijwillig zijn telefoonnummer geven??quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag serieus half Arnhem afgebeld.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/068_Arnhem.oggquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
Andijvie?
Eh. Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was nou dom dan![]()
Andijvie: 400 plu
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wilde Lits niet vrijwillig zijn telefoonnummer geven??
Jíj stalkte!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.
Dat was niet zijn telefoonnummer!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft het nog net niet in m'n arm gekerfd mên.
Topic loopt weer storm!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een mongolencircus die Boe lijst
Ja ik verbaas me er steeds weer overquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Net zo erg als jij het vindt dat je mijn nummer hebt.
Beiden vinden het dus vreselijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Net zo erg als jij het vindt dat je mijn nummer hebt.
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er steeds weer over
De TT alleen al![]()
Wij staan er nog niet opquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!
Ach ja altijd leuk z`on galerij der kanslozenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een tijd stil geweest daar, maar ja, lente he!
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja altijd leuk z`on galerij der kanslozen![]()
Ach, hoe harder je roept dat je er niet op wil, hoe leuker ze het vinden dat je er wél op staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.
Dat ik kansloos ben is nog tot daar aan toe.
Maar dat ben ik dan liever in stilte.![]()
Ik begrijp het nu ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
Ach, hoe harder je roept dat je er niet op wil, hoe leuker ze het vinden dat je er wél op staat.
Bevobbeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu ja.
Misschien had ik ze dan ook maar in de waan moeten laten over mijn vermeende mannelijkheid.
Met Kasta bedoel je? Ik zat gister het topic door te lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het feit dat ik aangeef er liever niet bij te horen, wordt niet zo gewaardeerd.
Dat ik kansloos ben is nog tot daar aan toe.
Maar dat ben ik dan liever in stilte.![]()
En voor de sex met een FoKker een contract opstellen dat je het niet in het lijstje mag komen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu ja.
Misschien had ik ze dan ook maar in de waan moeten laten over mijn vermeende mannelijkheid.
Dat was ik deze keer helaas vergeten...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En voor de sex met een FoKker een contract opstellen dat je het niet in het lijstje mag komen!
Geloof dat je nu je lesje geleerd hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was ik deze keer helaas vergeten...
jij noemt 11962 posts een "paar"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef Urticaria het volgende:
Ik zou er theoretisch 2x in kunnen staan, maar de één heeft wel geregd en nooit gepost en de ander ook maar een paar posts. Dus die vinden jullie toch niet.
Maar dan adopteer ik wel een aids-negertje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een hekel aan de pil. Ze mogen mijn eierstokken er ook wel gewoon uit halen want ik wil toch geen kinderen.
Behalve als het met BS is, dan misschien.
Kijk. Jij weet tenminste wat je wilt. Duidelijkheid troef, prachtig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een hekel aan de pil. Ze mogen mijn eierstokken er ook wel gewoon uit halen want ik wil toch geen kinderen.
Behalve als het met BS is, dan misschien.
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
Maar dan adopteer ik wel een aids-negertje.
Oh, fuk. Nog maar even over nadenken, dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.
Bezint eer ge begint!
"oh, ik dacht dat dat kattenvoer was"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die remmers kunnen het leven van zo'n aids-negertje tegenwoordig behoorlijk lang rekken.
Bezint eer ge begint!
Dankje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
Geile roze bril heb jij!
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
Geile roze bril heb jij!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?
"Dat neukt niet anders."quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
Hee. Ik zag je net in Boe's lijst staan. Je hebt geneukt met een FOK'er. Met Kasta, zelfs. Goh. Vertel daar eens wat meer over?
chocola eten en níét werken nog puicker.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef Janetje het volgende:
Chocola eten op je werk is ok .
Janetje. Ik adoreer je linkerknie, met al haar buigzaamheid en flexibilieit. Jouw knie is mooi, prachtig en adorable. Tegelijkertijd is deze functioneel. Jouw knie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef Janetje het volgende:
Chocola eten op je werk is ok .
Langs onze artiesteningang?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef Litso het volgende:
Buttsecks.
HOOPJEEE!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val ooohoooom.
En nu eis ik uitleg. Litso en jij is het tweede BeFstel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val ooohoooom.
Mooi woord. BeFstel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
En nu eis ik uitleg. Litso en jij is het tweede BeFstel?
Hè. Verdulle. Als ik niet over 6 minuten m'n huis verlaat wordt moemoe boos op me omdat ik te laat kom. We hebben het hier nog overquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
"tweede"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, dit geeft het dat extra je ne sais quoiquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
chocola eten en níét werken nog puicker.
Oh. 4 inmiddels. Ik moet 's opschieten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hè. Verdulle. Als ik niet over 6 minuten m'n huis verlaat wordt moemoe boos op me omdat ik te laat kom. We hebben het hier nog over.
De bedoelt die botten met gewrichten eraan met ee bundel vet eraan geplakt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Janetje. Ik adoreer je linkerknie, met al haar buigzaamheid en flexibilieit. Jouw knie is mooi, prachtig en adorable. Tegelijkertijd is deze functioneel. Jouw knie.![]()
Heb ik mijn liefde voor jou wel eens geuit?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
De bedoelt die botten met gewrichten eraan met ee bundel vet eraan geplakt?
Thanks..
Nou hup, optiefen en doe die neger de groeten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. 4 inmiddels. Ik moet 's opschieten.
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.quote:
How about Tallie en Rompompom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.
Maar ja dus. Waat leeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk.![]()
.
Je kan ook nog altijd teruglezen. Ik zal niet teveel verklappen tijdens je afwezigheid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maak het topic anders even lurkbaar net nu ik wegmoet [afbeelding].
Ach, moemoe begrijpt het vast als ik hiervoor te laat kom.
bij deze gedefineerd als "c_c en litso"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Oh, en definieer stelletje.
Daar zouden we het online toch niet over hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik mijn liefde voor jou wel eens geuit?.
Ga terug naar school.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bij deze gedefineerd als "c_c en litso"
Hoezo half?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Naja, Dago-Misstique, je zou Chowi-BS misschien ook kunnen noemen, naja, allebei half, dus ja, tweede.
Maar ja dus. Waat leeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk.![]()
Als ík een echte BeF'er ben, is BS het ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als in: BS is geen echte BeFfer?
Of is hij juist wel liefhebber van het vrouwelijke vocht?
Tegenwoordig is BS inderdaad ook wel een BeFfer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ík een echte BeF'er ben, is BS het ook.
YES!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Tegenwoordig is BS inderdaad ook wel een BeFfer.
Ik heb veel invloed op hem.quote:
Je bent jaloers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
Dit is gewoon een inteeltkliek.
Now that'll be the day.quote:
quote:
Er zijn er nog veel meer!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
meer de veronderstelling dat jij wilt neuken maar dat c_c wil trouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Litso het volgende:
Maargoed, iedereen schijnt dus in de veronderstelling te zijn dat c_c en ik neuken?
neuken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Janetje het volgende:
Ja lekker.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef Litso het volgende:
Maargoed, iedereen schijnt dus in de veronderstelling te zijn dat c_c en ik neuken?
Oh is it?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
waarom is vandaag zo'n vrolijke dag?
dankzij die extra open avond van INHolland, ben ik gisteren KANSLOOS lam geworden, zonder er ook maar een cent voor te betalen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
Ha! Dank zij mijn collega's die Rita afgelopen dinsdag tot half 4 's nachts hebben moeten bijstaan in de Tweede Kamer is er nu bier. Op het werk! En chips.
Je verrast me telkens weer!quote:
Zo ben ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
Je verrast me telkens weer!
luie donder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden met ctrl-f.
Waarom hebben mensen toch altijd van die toffe banen en ik niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef Janetje het volgende:
Morgen verplicht mee winkelen.
Mijn baan is toch mooi ook he...
slapen, eten, scheiten, neuken, slapen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon efficient door het leven te gaan.
Ik heb net 5 uur lang (op een meeting na) namen in excel lijsten ingevuld.. dus troost je...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch altijd van die toffe banen en ik niet?
en JD bij de NS én bij TPG!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
Oh wacht, c_c werkt bij chello. Het kan dus erger.
Ik zou liever bij een van die werken dan bij de chello callcenter.quote:
True, very true.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Litso het volgende:
Ik zou liever bij een van die werken dan bij de chello callcenter.
Dat is best een lange naam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
ik heet mensen welkom en vraag ze een enquete in te vullen!
bak een cake voor ze!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:00 schreef Litso het volgende:
Ik wou dat mijn ouders wel eens zulke drugs namen.
Ik heb wel zin in pasta! Waar woon je? Ik ben over een half uurtje klaar met werken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:00 schreef mcDavid het volgende:
boodschappen doen. iemand nog snel een tip wat te gaan eten vanavond?
delft. wat voor pasta?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in pasta! Waar woon je? Ik ben over een half uurtje klaar met werken!
Ah! Da's stukken dichterbij dan mijn eigen huis!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
delft. wat voor pasta?
hmm ok,quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Da's stukken dichterbij dan mijn eigen huis!
Ehm... verras me maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |