En dan de hele nacht door?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zit nu nog op school tot 5 uur....dan 2 uur reizen.....ff avondeten.....huiswerk maken.....uur of 11?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
"all night long....all night....all night... All Night, long!!"![]()
We weten ook overal een liedje bijquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
"all night long....all night....all night long!!"![]()
Pssssst, wij mannen dragen geen setjesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We weten ook overal een liedje bij
Ik heb m'n spannende setje al klaar!
Waarom nou?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mwah..
We houden het wel bij koffie maar toch bedankt
Jij hebt mij duidelijk nog niet in vol ornaat gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pssssst, wij mannen dragen geen setjes
Dan doen de vrouwen voor ons
Dat is super leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom nou?
Wat is er nou leuker dan nummertjes invoeren in een data-entry veld? En daar dan statistische analyses op loslaten?
Nou?
En nee, kom nou niet met het open deurtje "een nummertje máken!"
Wat is leuker...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom nou?
Wat is er nou leuker dan nummertjes invoeren in een data-entry veld? En daar dan statistische analyses op loslaten?
Nou?
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom nou?
Nou?
precies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pssssst, wij mannen dragen geen setjes
Dan doen de vrouwen voor ons
Iets met jarratels of niequote:Op donderdag 18 mei 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja..? Vertel.. Ik heb al iets in gedachten
tiz wat he? al die meiden....quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verdemme mijn smaak is over het hele forum bekend
"I'm ignoooooooooooring youuuuuuuuuuu"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef -Marc- het volgende:
Ik ben lekker al thuihuis!
Nouquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"I'm ignoooooooooooring youuuuuuuuuuu"
Want wij voelen ons als éénquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEEEEEEE TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!![]()
juist ja!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Want wij voelen ons als één
En zingen liedjuuuuuuuuuuuuuhs!
Uitstekendquote:
quote:
nee dat niet, hadden ontzettende ruzie enzo... ging echt verkeerde kant opquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maarre even for the record..
Gister begreep ik het niet helemaal.. Ben je nou van je vriendje af..?
oowquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee dat niet, hadden ontzettende ruzie enzo... ging echt verkeerde kant op![]()
Er is toch zo'n site voor posters?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef ForlornSon het volgende:
Gezien dat geweldige pic in de OP.. Weet iemand waar die poster van "Weest Optimistisch" (het liefst dat glas) te halen is?
quote:
Gewoon die lui mailen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:40 schreef ForlornSon het volgende:
[..]Maar daar heb ik al gekeken.. Verschillende bushok-poster verkoop dingen langsgegaan, en zelfs op hun eigen site staat er vrijwel geen informatie, toch zijn er mensen die zo'n ding hebben besteld...
Hehequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon die lui mailen?
Als ze zo optimistisch willen zijn sturen ze je d'r vast wel één
De eikelsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Hehedas een goeie. Maar dat had ik dus al gedaan, maar krijg geen reactie ><
Ik appricieer het ook ten zeerste dat je dat deed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wilde mijn 8888e post wel met jullie delen
Hoi mopquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goedemoguh allemaal!weer een hele nieuwe dag, veel nieuwe kansen, en nog meer regen!
![]()
Whahahahaha, als het vanavond maar droog isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:44 schreef ForlornSon het volgende:
Het regent te veel ><
Als het vanavond maar droog is =D
Is het hier de afgelopen dagen al hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Whahahahaha, als het vanavond maar droog is![]()
![]()
![]()
Tuurlijk joh![]()
Correct, maar het weer is de komende dagen net ietsjes anders!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:04 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Is het hier de afgelopen dagen al hoorSnachts en smorgens regent ut en savonds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |