Eerst maar even oefenen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nog even niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Absoluut nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daar maak jij je druk om?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Hij is toch nog niet weg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is echt hoor:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
WAT DOET DIE AFGRIJSELIJKE FOTO IN DIT TOPIC?!
Ik hoop zo dat het een nepfoto isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja met geshopte textquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop zo dat het een nepfoto isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej!
Er zijn zelfs mannen die dat willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we kunnen we vast oefenen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nog even niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dat is Biogardequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja met geshopte textom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is geobsedeerd erdoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Post hij hem nog een keerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is Biogardeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(zie ONZ)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
Oh je was al verziektquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij moet nog 2 maanden rijzen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Gebs het volgende:
Is je scriptie al klaar ??
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, zoiets. Af en toe even knedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij moet nog 2 maanden rijzen..
Ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul af en toequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Af en toe even knedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
Vinden jullie het geen mooie foto danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wel natuurijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
Vinden jullie het geen mooie foto danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het smakeloos.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh je was al verziektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil wel af en toe knedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Af en toe even knedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarre liefjequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je van ietwat vadsige kerels met een hangzak houdt, is het een prachtfotoquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef -Marc- het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hoe dubbel moet dat kneden opgevat wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil wel af en toe knedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaha, wat dacht die kerel toen hij die foto nam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je van ietwat vadsige kerels met een hangzak houdt, is het een prachtfotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maarre liefjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je er vanavond wel dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn hoofd kennen we allemaal...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hahaha, wat dacht die kerel toen hij die foto nam.
Als mijn zak er maar gedeeltelijk op komt en mijn hoofd niet
ik accepteer de cookies.
Zal het wat boeien, hij is geil en wil watquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze had toch een vriendjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Homewrecker!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zijn hoofd kennen we allemaal...
Gewoon even op foto's van de meet in Utrecht zoeken.
Hoi!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze had toch een vriendjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Homewrecker!
Zo dubbel mogelijk denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoe dubbel moet dat kneden opgevat wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maarre liefjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je er vanavond wel dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij doet die het niet helemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoi!
Hou je muis er is opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- edit
Net andersomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis anders nog best een lang verhaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik zit momenteel in een verbouwing van de badkamer. Nu zijn die bouwvakkers zo slim geweest om hun spullen (elektronische apparaten, zoals lift en betonmolen) vergeten af te dekken en is er vanacht vocht in gekomen. Vervolgens de stroom erop gezet en toen ging er wat mis met de aardlekschakelaar en zijn er wat stoppen gesprongen. Waardoor waarschijnlijk mijn modem weer ontregeld is (inet doet het niet meer) en ik dus thuis geen inet heb. Vanmorgen al proberen te maken, maar tevergeefs....dus ik kan geen antwoord geven op je vraag. (om een lang verhaal kort te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou ik kan het zelf meestal ook wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijn weer zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarre ik ken nog wel iemand die het kan fixenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel zo'n vaag vermoedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Fijn weer zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarre ik ken nog wel iemand die het kan fixenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha! Ja! Nu wil je gewoon bij haar zijn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Successquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga weer verder met het invoeren van mijn enquêtesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPSS zekerquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga weer verder met het invoeren van mijn enquêtesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal op je wachtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:34 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nou ik kan het zelf meestal ook wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maarja as ik dus niet online verschijn, weet je hoe laat het isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Succesquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jaja, en anders ga je effe langs, hè, hè, hè!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zal op je wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahahaha
Dusdanig linkje?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik snap alleen AFK en dusdanig linkje nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en anders jat ik gewoon even het internet van de buren!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zal op je wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
Doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaa lastig uit te leggen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
[..]
Dusdanig linkje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das niet jatten, dat heet lief delen met anderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
en anders jat ik gewoon even het internet van de buren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heerlijk draadloos onbeveiligd netwerkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
en anders jat ik gewoon even het internet van de buren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heerlijk draadloos onbeveiligd netwerkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat snapte ik ook niet, was wel benieuwd hoe je het nou deedt...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa lastig uit te leggen..
AFK is chatbreezah voor Away From Keyboard.. Maar wat heeft een tag met die betekenis dan te maken met zoeen linkje?
okay, zal straks even bij ze aanbellen. "ja ik leen even jullie internet!"quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Das niet jatten, dat heet lief delen met anderen.
Vast hele sociale mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach joh, dat weten ze zelf ook wel, ze zien toch zelf ook onbeveiligd draadloze internet verbindingquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
okay, zal straks even bij ze aanbellen. "ja ik leen even jullie internet!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vraag me af of ze dat wel doorhebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, dat weten ze zelf ook wel, ze zien toch zelf ook onbeveiligd draadloze internet verbindingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze dat wel doorhebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je hebt ook alles voor me overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Let's do it like they do on the Discovery channel"quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef Gebs het volgende:
Ik ben discovery aan het kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"you and me, baby......"quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Let's do it like they do on the Discovery channel"
"Ain't nothing but mammals..."quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
"you and me, baby......"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zulks geile praat laat ik me geen tweede keer zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:51 schreef XQZ-me het volgende:
"I'd appreciate your input"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zulks geile praat laat ik me geen tweede keer zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Zometeen dus een mooi topic:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ben niet zo van het topics openen....laatste was volgens mij met munquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zometeen dus een mooi topic:
XQZ-me?
-- en dan een huwlijks aanzoekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huwelijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zometeen dus een mooi topic:
XQZ-me?
-- en dan een huwlijks aanzoekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Huwelijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer..
XQZ-me?
Wil je ongebonden met mij altijd thee drinken wanneer één van beiden behoeftig ist?
Uiteraard moet c0nd0r dat topic openen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:58 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ben niet zo van het topics openen....laatste was volgens mij met munom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
^O^quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus dat is code voor na-werkse activiteiten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij voorkeur met iets van de strekking: "Ja, ik wil"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uiteraard moet c0nd0r dat topic openen.
Jij hoef alleen maar te reagerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
Wil je ongebonden met mij altijd thee drinken wanneer één van beiden behoeftig ist?
Of:quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij voorkeur met iets van de strekking: "Ja, ik wil"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die tag hadden ze veel eerder moeten hebbenquote:
Is dat een ja?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:03 schreef XQZ-me het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ze moeten hem alleen wel een andere naam moeten geven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die tag hadden ze veel eerder moeten hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat een ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou dat is ook een ja hoor c0nd0r!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jepquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
SPSS zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yep!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat een ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:06 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
yep!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:06 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
yep!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, alleen THEE!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dus we hebben geen modem/internet/computer nodig vanavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.spss.com/corpinfo/index.htm?source=homepage&hpzone=nav_barquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dat is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe laat heb je gezet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee, alleen THEE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zit nu nog op school tot 5 uur....dan 2 uur reizen.....ff avondeten.....huiswerk maken.....uur of 11?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe laat heb je gezet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.porn.com
Veel plezierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.spss.com/corpinfo/index.htm?source=homepage&hpzone=nav_bar
Veel plezierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop