Tuurlijk gaat dat beter naarmate je het vaker doet, als je de eerste keer gaat yoga-en kan je jezelf ook niet in de knoop leggen bij wijze van spreken, daar gaat training overheen, spieren soepel maken enzo, maar ook sterker.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de anus groter is geworden, ik denk eerder dat je vriendin zich in het begin niet genoeg ontspande en de keren erop steeds meer en meer van wel. (nogmaals, ik denk en dat is dus niet automatisch een feit)
Edit: Nu ik erover nadenk, je zou best gedeeltelijk gelijk kunnen hebben, enerzijds ontspanning maar anderzijds zou het uitrekken makkelijkerder moeten gaan hoe vaker je het doet...
Nou, kep er om eerlijk te zijn niet zo gek veel last van, vaseline was trouwens verkeerde verwoording, ik noem alles wat glijdt labello of vaselinequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus die ontspanning, je went eraan, je lichaam reageert niet met schrikken waardoor het veel makkelijker en sneller gaat, de voorbereidingstijd wordt korter daardoor(iig wat nodig is om binnen te kunnen dringen).
Maar het is geen permanente verwijding, iets wat je zelf ook al hebt gemerkt door het een tijdje niet te doen en dat het dan weer even terug moet wennen zeg maar, dat is heel normaal.
Voor een permanente verwijding is er schade nodig, littekenweefsel, dat krijg je dan niet meer goed.
Het enige waar dit over gaat is dat het hebben van anale seks makkelijker wordt, verder werkt de spier nog presies hetzelfde, wordt niet slapper en is het nog meer dan heerlijk strak.
Maar zonder glijmiddel(geen gore plakkerige vaseline, wat een afknapper!), man wat doe je, het is zooooooooooooveel lekkerder met goed glijmiddel, dat maakt het verschil tussen ja het is echt wel lekker en aan de lopende band klaarkomen.
En je hebt nooit last de volgende dag van schraalheid of andere nare dingen.
Please koop goed glijmiddel(ik raad eros bodyglide aan) en gebruik het, teveel glijmiddel bij anaal bestaat niet, je zal er zeer veel lol van hebben en zo voorkom je schade dmv haarscheurtjes enzo binnenin.
Jullie zitten half goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef flyckje het volgende:
[..]
basic line hetgeen ik ook al zei in een van de eerste posts.
alleen is dit met voorbeeldjes :p
Maar ts heeft dus deels gelijk en jullie ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef erodome het volgende:
Dat weefsel is meer dan ruim zat om dat gewoon te kunnen hebben zonder teveel door te strekken...
En dat weefsel is niet wat de strakheid veroorzaakt, dat ligt enkel in de bekkenbodem.
Nogmaals, een bevalling kan omdat pezen en spieren weker gemaakt worden, waardoor ze dat beetje extra kunnen hebben zonder dat er schade ontstaat, moeder natuur is echt niet helemaal achtelijk(denk erom dat wat daar zit ook de ingewanden op de goede plaats moet houden he, zodat deze niet teveel onderin de buik zakken of erger, zorgt ervoor dat de baarmoeder niet verzakt, zorgt ervoor dat je geen urine verliest zomaar enz enz enz enz, het gaat echt niet alleen om een lekker strak kutje).
Dikkere spieren kweken moet je niet doen, dan krijg je een stugge bekkenbodem en dat is net zo vervelend als een te slappe, het moet een gezonde spier zijn, sterk en soepel.
Ze gaan er alleen uithangen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef erodome het volgende:
lippen worden niet groter van neuken.
Ja hoor!quote:
En die spier is de spier die volledig verantwoordelijk is voor het 'dicht' houden van de vagina?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:49 schreef erodome het volgende:
[..]
De bekkenbodemspier, ja dus wel een spiergroep.
Yep...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En die spier is de spier die volledig verantwoordelijk is voor het 'dicht' houden van de vagina?
Ik wil ook een bekkenbodemspier![]()
Welles.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef erodome het volgende:
Neen.....want doosje wordt niet ruimer van neuken, lippen worden niet groter van neuken.
Dat is maar tijdelijk.... daarna lopen ze weer leegquote:
Dus er is sprake van een groeiende poes!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:15 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk.... daarna lopen ze weer leeg![]()
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus er is sprake van een groeiende poes!
uithangenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus er is sprake van een groeiende poes!
Dus uitgewoondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vinden
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....![]()
Zolang de schaamlippen niet groter worden als me oren vind ik het bestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Zoiets: na een beetje zoeken op google kun je er wel het een en ander over vinden
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....![]()
Dus die vrouwen met die enorme lippen zijn dus gewoon continu opgewonden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
....Als ze opgewonden raakt, vullen de clitoris, het kapje over de clitoris en binnenste schaamlippen zich met bloed (tekening 2). Hierdoor worden ze roder en nemen ze in omvang toe....
Is natuurlijk ook een manier om ernaar te kijken....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dus die vrouwen met die enorme lippen zijn dus gewoon continu opgewonden.
Eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een manier om ernaar te kijken....
Constant geil, wat wil je als man nog meer![]()
Een vrouw met een strak kutje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Constant geil, wat wil je als man nog meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |