Dan is ze een hoerrrrquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
laat een vrouw ook gewoon genieten, net zoals mannen dat mogen
Jij hebt terdege recht op je mening, maar voor mij is ze dan gewoon goedkoop.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
wat een gezeik altijd over uitgewoonde kutten
wat maakt het nou uit of je 15 verschillende mannen in je hebt gehad of 1 man die 15 keer in je komt?
Maakt echt niks uit hoor, dus iedereen die al jarenlang getrouwd is die zou dan ook een uitgelubberde kut moeten hebben als ze regelmatig sex hebben
echt een onzin wordt er weer verteld in dit topic
een kut lubbert niet uit, het is een spier, en die wordt echt niet slapper als je hem vaak gebruikt, hij keert gewoon steeds terug naar zijn oorspronkelijke staat
en weer dat gezeik over dat een vrouw een hoer is als ze zoveel sexpartners heeft gehad en een man dan stoer is word ik ook strontziek van, laat een vrouw ook gewoon genieten, net zoals mannen dat mogen
Waar ligt die grens dan? Als een meisje zich sexueel orienteert en bij de 15e pas een keerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Developersrus het volgende:
Jij hebt terdege recht op je mening, maar voor mij is ze dan gewoon goedkoop.
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Waar ligt die grens dan? Als een meisje zich sexueel orienteert en bij de 15e pas een keer
een goeie minnaar vind die bij haar aansluit? Volgens de statistieken lopen er maar weinig
rond iig... Dat orienteren en ervaring opdoen is niet geslachtsgebonden vind ik...
Dus over 30 a 50 jaar zien we alleen nog maar uitgewoonde kutjes?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef FrigginHell het volgende:
[..]
Daar is geen echte reden voor, behalve dat het met de paplepel is ingegoten dat een vrouw die 'veel' mannen heeft gehad, vies is. En dat een man een veroveraar is. Over 30 a 50 jaar zal dat wel anders zijn.
Die 'diepe' denkbeelden zijn nog in een generatie aan te passen als je de juiste methodequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef mgerben het volgende:
Dat denk ik niet.
Ik denk dat die patronen veel dieper liggen dan we toe willen geven.
Inderdaad, het is typisch dat na 50 jaar sexuele revolutie, hippies, feminisme en emancipatie een 'ervaren' vrouw een slet is en een ervaren man een 'echte' man. Daar is helemaal niets aan veranderd - hoe wenselijk dat ook is.
De samenleving is toch minder maakbaar dan dat, en die denkbeelden zitten blijkbaar heel diep.
Dan mogen we toch wel concluderen dat de afgelopen, zeg, 40 jaar, de juiste knopjes niet gevonden zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Die 'diepe' denkbeelden zijn nog in een generatie aan te passen als je de juiste methode
toepast... Ik ken vrij veel historische momenten waarin mensen vrij extreme denkbeelden
aannamen voor algemene waarheid in een niet al te lange tijd...
De samenleving is juist extreem maakbaar, als je maar op de juiste knopjes drukt...
Dus dat vrouwen zich sexueel zouden mogen orienteren is een wens van feministen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef mgerben het volgende:
Dan mogen we toch wel concluderen dat de afgelopen, zeg, 40 jaar, de juiste knopjes niet gevonden zijn.
Ik denk daarbij ook dat je niet te snel kunt concluderen dat de samenleving zo maakbaar is. Ten eerste is de 'gewenste' samenleving slechts de wens van een kleine minderheid (feministen), die dus de overgrote meerderheid (voetbalsupporters, tokkies ed) moeten overtuigen van de gelijkwaardigheid van man en vrouw....
Ten tweede blijkt dat er ook biologische factoren meespelen. Vooral wanneer je even niet oplet, en op je gevoel koerst, wordt je gedrag beïnvloedt door je instincten.
Dat is misschien niet politiek wenselijk, maar het is wel het resultaat van 100 miljoen jaar evolutie. Dat poets je niet weg door te zeggen dat het nu uit is met die onzin, en dat de feministen het beter weten.
uh, oke...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Dragon_Skull het volgende:
Ok,
Dit zijn dus niet de reacties die ik uit wilde lokken, maar "o" zo begrijpelijk kunnen zijn.
Is er nog iemand die hier een serieuze reactie op kan geven ipv te oordelen ??
Spreek voor jezelf...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Inderdaad, het is typisch dat na 50 jaar sexuele revolutie, hippies, feminisme en emancipatie een 'ervaren' vrouw een slet is en een ervaren man een 'echte' man. Daar is helemaal niets aan veranderd - hoe wenselijk dat ook is.
Buiten het feit dat de schouders het meest worden belast ligt dit puur aan hoe je traint.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef K33T het volgende:
Hoe komen de vrouwen hier eigenlijk bij dat een vrouw niet uitgewoond kan zijn, aangezien het een spier is?
Bij bodybuilders zie je meestal dat spieren beginnen te trekken naar het borst, omdat die het meest gebruikt wordt. Zo ook bij vrouwen, dat bepaalde spiergroepen 'ergens heen gaan trekken'.
Of als je lui ben, gebruik je een fles azijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:39 schreef badlittlegirl het volgende:
als je bekkembodem oefeningen doet blijft het een stuk strakker...
Bodybuilding gaat dan ook ver voorbij wat gezond is, ken ook bodybuilders die wat te ver zijn gegaan even en waarbij een spier scheurt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef K33T het volgende:
Hoe komen de vrouwen hier eigenlijk bij dat een vrouw niet uitgewoond kan zijn, aangezien het een spier is?
Bij bodybuilders zie je meestal dat spieren beginnen te trekken naar het borst, omdat die het meest gebruikt wordt. Zo ook bij vrouwen, dat bepaalde spiergroepen 'ergens heen gaan trekken'.
De bekkenbodemspier, ja dus wel een spiergroep.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de schouders het meest worden belast ligt dit puur aan hoe je traint.
En dat het een spier is zegt niet zo veel... is het uberhaupt een spier? Volgens mij niet.
Nee, de pikken van mannen zijn nu niet zo indrukwekkend dat ze schade aan die spier kunnen veroorzaken waardoor er een permanente verwijdering kan ontstaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op m'n eerdere vraag, of vrouwen uitgewoond kunnen raken (ook al gaat het om een miniem verschil, en verschilt per vrouw natuurlijk).
Ja, wat wil je nou?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef erodome het volgende:
Nu wil ik de man nog weleens tegenkomen met een pik van 15 cm doorsnede, of eigenlijk liever niet
Natuurlijk niet, een doos is elastisch. Als je elke dag poept, blijft je anus toch ook niet open staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef K33T het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op m'n eerdere vraag, of vrouwen uitgewoond kunnen raken (ook al gaat het om een miniem verschil, en verschilt per vrouw natuurlijk).
Als je dit nou direkt aan het begin van dit topic had gezegd, dan zou het topic op slot gekund.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een doos is elastisch. Als je elke dag poept, blijft je anus toch ook niet open staan?
Stront is flexibel. Een scheve pik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een doos is elastisch. Als je elke dag poept, blijft je anus toch ook niet open staan?
Je hoort wel dat vrouwen bijvoorbeeld na verkrachting zijn uitgescheurd, dus het misschien meer aan de manier hoe ze geneukt wordt, dan door hoeveel keer ze geneukt is of door hoeveel mannen. Ik kan me voorstellen dat als een meid een vriend heeft gehad, die altijd snoei maar dan ook snoeiharde sex hadden dat de spier op den duur wat "losser" wordt, net zoals dat bij een anus het geval is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, de pikken van mannen zijn nu niet zo indrukwekkend dat ze schade aan die spier kunnen veroorzaken waardoor er een permanente verwijdering kan ontstaan.
Sorry mannen, weet dat het een leuk idee is, maar het is niet meer dan een idee
Nogmaals, de wetenschap zegt dat als ontspanning gegarandeerd is, dat de vagina van een vrouw tot zo ongeveer 15 cm doorsnede kan uitrekken voordat er schade ontstaat(haarscheuren in het weefsel).
Nu wil ik de man nog weleens tegenkomen met een pik van 15 cm doorsnede, of eigenlijk liever niet
Lijkt mij best onwaarschijnlijk dat je als vrouw zijnde van alleen neuken uit kan scheuren (ik ben nog geen pikkies tegen gekomen die qua omvang groot genoeg zijn om een dergelijk effect te bereiken)quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je hoort wel dat vrouwen bijvoorbeeld na verkrachting zijn uitgescheurd...
Het is ook niet de omvang die er helaas voor kan zorgen dat je uitscheurt, maar juist het ruwe, gedwongen, niet nat zijn en toch seks hebben karakter van een aanranding/verkrachting. (en met een beetje pech houdt je je leven lang last van zo'n scheurtjequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:03 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Lijkt mij best onwaarschijnlijk dat je als vrouw zijnde van alleen neuken uit kan scheuren (ik ben nog geen pikkies tegen gekomen die qua omvang groot genoeg zijn om een dergelijk effect te bereiken)![]()
Er kan natuurlijk wel het een en ander beschadigen als je niet nat bent maar dat is een ander verhaal
Dan is ze inderdaad nog steeds niet ruimer geworden. Ik geloof overigens ook niet dat een vrouw ruimer wordt door het hebben van veel sex(partners). Net als het broodje aap verhaal dat de vorm of het uiterlijk van de vagina zou veranderen van veel sex (dat mensen dergelijke onzin in deze moderne tijd nog aannemen)quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:23 schreef knorretje het volgende:
[..]
Het is ook niet de omvang die er helaas voor kan zorgen dat je uitscheurt, maar juist het ruwe, gedwongen, niet nat zijn en toch seks hebben karakter van een aanranding/verkrachting.
Maak een foto van je kut, neuk je helemaal klem de komende jaren met zoveel mogelijk mannen, maak daarna weer een foto, post het hier op Fok! en je hebt waterdicht bewijs geleverdquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dan is ze inderdaad nog steeds niet ruimer geworden. Ik geloof overigens ook niet dat een vrouw ruimer wordt door het hebben van veel sex(partners). Net als het broodje aap verhaal dat de vorm of het uiterlijk van de vagina zou veranderen van veel sex (dat mensen dergelijke onzin in deze moderne tijd nog aannemen)![]()
Zou wat zijn voor vrouwen na 20 jaar huwelijk![]()
Inderdaad, dat is de enige oplossing. Er moet een onderzoek gestart worden!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maak een foto van je kut, neuk je helemaal klem de komende jaren met zoveel mogelijk mannen, maak daarna weer een foto, post het hier op Fok! en je hebt waterdicht bewijs geleverd![]()
Bij verkrachting is er wat anders aan de hand, geen ontspanning, maar juist een hoge spanning, combineer dat met niet nat genoeg zijn en een ruwe behandeling en je kan schade laten ontstaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je hoort wel dat vrouwen bijvoorbeeld na verkrachting zijn uitgescheurd, dus het misschien meer aan de manier hoe ze geneukt wordt, dan door hoeveel keer ze geneukt is of door hoeveel mannen. Ik kan me voorstellen dat als een meid een vriend heeft gehad, die altijd snoei maar dan ook snoeiharde sex hadden dat de spier op den duur wat "losser" wordt, net zoals dat bij een anus het geval is.
Schat, ik heb foto's van toen ik een jaar of 16 was(die ik natuurlijk niet ga plaatsen) en foto's van nu, er zit amper tot geen verschil tussen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maak een foto van je kut, neuk je helemaal klem de komende jaren met zoveel mogelijk mannen, maak daarna weer een foto, post het hier op Fok! en je hebt waterdicht bewijs geleverd![]()
Ik weet dat je een aparte meid bent maar Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat je een foto van je toentertijd 16 jarige kut hebt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb foto's van toen ik een jaar of 16 was(die ik natuurlijk niet ga plaatsen) en foto's van nu, er zit amper tot geen verschil tussen...
Ik had toen al 2 jaar een relatie, dus ook wel wat pikante foto's van toen, maar dat gaat alleen om mij en een enkele van ons samen, we waren toen nog heel braaf en monogaamquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet dat je een aparte meid bent maar Ik moet toegeven dat ik niet had verwacht dat je een foto van je toentertijd 16 jarige kut hebt.
Bij deze is de stelling dat een vagina na veelvuldig gebruik uitlubbert dus weerlegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Schat, ik heb foto's van toen ik een jaar of 16 was(die ik natuurlijk niet ga plaatsen) en foto's van nu, er zit amper tot geen verschil tussen...
Ik moet toegeven dat ik deze fabeltje ook geloofd hebt tot ik dit topic las. Ook ik had ooit een one night stand en dat meisje had wel grotere lippen terwijl ze gwoon klein en tenger was, daarnaast heb ik ook ooit een meisje gehad met een zeer ruime kut.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Bij deze is de stelling dat een vagina na veelvuldig gebruik uitlubbert dus weerlegd![]()
En nu niet aan komen zetten dat dit geen argument is... bij de tegenstanders van dit standpunt heb ik namelijk ook geen overtuigende argumenten voorbij zien komen
Met die verkrachting heb je idd gelijk in, en is misschien ook gewoon een foute gedachtegang van me, maar over dat anaal ben ik het toch niet mee eens. Ik heb een aantal vriendinnen gehad waar ik anale sex mee heb gehad, en ik bedoelde eigenlijk niet harde anale sex, maar gewoon normale anale sex met regelmaat(3 a 4 x per week) dan werd het gewoon steeds makkelijk, en de stront viel er uiteraard niet zomaar uit, maar het werd allemaal wel wat "losser" met het binnengaan. In het begin was namelijk meestal vaseline nodig, maar na een aantal weken was dat niet meer nodig en kon die er zo in zonder veel moeite(wel rustig aan in het begin, dat is denk ik helaas een gegeven)quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij verkrachting is er wat anders aan de hand, geen ontspanning, maar juist een hoge spanning, combineer dat met niet nat genoeg zijn en een ruwe behandeling en je kan schade laten ontstaan.
Door de pijn die het doet trekken de spieren automatisch samen, later gaat dat wel weer los omdat je lichaam zichzelf probeert te beschermen, maar de schade kan dan al ontstaan zijn.
Dat kan je dus vergelijken met door een vaginistische reactie heen te rammen, of anders gezegd, een spier die verkrampt ineens met geweld uitrekken.
Dat heeft dus echt niets met gewone seks van doen, het bovenstaande doet heel erg veel pijn, al voordat de scheuring ontstaat, als je lichaam zulke waarschuwingen afgeeft dmv zeer intense pijn dan ontstaat er schade als je doorgaat, dat geld met alles zo in het lichaam.
En van snoeihard neuken anaal wordt je heel los, is niet waar, echt niet, neuk nu al tijden en tijden anaal en hou ervan dat met regelmaat snoeihard te laten gebeuren, toch moet elke keer weer er netjes voorbereid worden om anaal te kunnen en gaat dat niet zonder die gedegen voorbereiding, igg niet zonder fikse pijn(waar ik niet doorheen ga natuurlijk), ook valt mijn ontlasting er echt niet zo uit hoor, niet eens in de buurt van
Het is wel zo dat naarmate ik het vaker deed ik makkelijker kon ontspannen, je weet wat er gaat komen, je bent niet bang meer voor pijn e.d., waardoor ontspanning beter gaat dus het wat makkelijker is anaal voor elkaar te krijgen, maar zo hopsaflops erin knallen kan echt niet, ook al heb ik de dag daarvoor een anaal avontuur van hier tot gunter gehad, heb ik me door 2 mannen totaal laten uitwonen.
Dus losser wordt het niet, wel makkelijker om te ontspannen.
Ik denk niet dat de anus groter is geworden, ik denk eerder dat je vriendin zich in het begin niet genoeg ontspande en de keren erop steeds meer en meer van wel. (nogmaals, ik denk en dat is dus niet automatisch een feit)quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Met die verkrachting heb je idd gelijk in, en is misschien ook gewoon een foute gedachtegang van me, maar over dat anaal ben ik het toch niet mee eens. Ik heb een aantal vriendinnen gehad waar ik anale sex mee heb gehad, en ik bedoelde eigenlijk niet harde anale sex, maar gewoon normale anale sex met regelmaat(3 a 4 x per week) dan werd het gewoon steeds makkelijk, en de stront viel er uiteraard niet zomaar uit, maar het werd allemaal wel wat "losser" met het binnengaan. In het begin was namelijk meestal vaseline nodig, maar na een aantal weken was dat niet meer nodig en kon die er zo in zonder veel moeite(wel rustig aan in het begin, dat is denk ik helaas een gegeven)
[lomp mode]quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
*leer moment*quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Ja, wat dacht je dan? Dat elke vagina hetzelfde is?
Ben nog steeds niet overtuigd, sorry.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Bij deze is de stelling dat een vagina na veelvuldig gebruik uitlubbert dus weerlegd![]()
En nu niet aan komen zetten dat dit geen argument is... bij de tegenstanders van dit standpunt heb ik namelijk ook geen overtuigende argumenten voorbij zien komen
Dat is dus die ontspanning, je went eraan, je lichaam reageert niet met schrikken waardoor het veel makkelijker en sneller gaat, de voorbereidingstijd wordt korter daardoor(iig wat nodig is om binnen te kunnen dringen).quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Met die verkrachting heb je idd gelijk in, en is misschien ook gewoon een foute gedachtegang van me, maar over dat anaal ben ik het toch niet mee eens. Ik heb een aantal vriendinnen gehad waar ik anale sex mee heb gehad, en ik bedoelde eigenlijk niet harde anale sex, maar gewoon normale anale sex met regelmaat(3 a 4 x per week) dan werd het gewoon steeds makkelijk, en de stront viel er uiteraard niet zomaar uit, maar het werd allemaal wel wat "losser" met het binnengaan. In het begin was namelijk meestal vaseline nodig, maar na een aantal weken was dat niet meer nodig en kon die er zo in zonder veel moeite(wel rustig aan in het begin, dat is denk ik helaas een gegeven)
Laat maar, ik zit het weer verkeerd te lezen, wat ik met "losser" bedoel, bedoel jij meer "ontspannen". Is misschien ook wel zo, maar als we het een paar dagen/weken niet gedaan hadden was het toch weer minder "ontspannen" blijkbaar, terwijl ik daar niks van merkte bij haar zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |