spinvis - het voordeel van videoquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Buggles - Video killed the radio stars
Dat is weer 1 nummer terug.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Buggles - Video killed the radio stars
Duran Duran - Girls on Filmquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
spinvis - het voordeel van video
Good Charlotte - Boys & Girlsquote:
blur - girls & boysquote:
sabrina - boys boys boysquote:
eels - teenage witchquote:
wheetus - teenage dirtbagquote:
guided by voices - teenage fbiquote:
Kim-Lian - Teenage Superstarquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
guided by voices - teenage fbi
jamelia - superstarquote:
moby & princess superstar - jam for the ladiesquote:
Moby Grape - It's A Beautiful Day Todayquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
moby & princess superstar - jam for the ladies
ocean colour scene - it's a beautiful thingquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Moby Grape - It's A Beautiful Day Today
James Blunt - You're Beautifulquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ocean colour scene - it's a beautiful thing
blunt axe - ben er helemaal klaar voor!quote:
The Ex - Frenzyquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
blunt axe - ben er helemaal klaar voor!
the exploited - beat the bastardsquote:
Ramones - Beat On The Bratquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the exploited - beat the bastards
hard-fi - hard to beatquote:
ATC - My heart beats like drumquote:
Mano Negra - King Kong Five Listen to the beat beat beat of the drum...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eddie Lock - Bang To The Beat Of The Drum
King - Love and Pridequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mano Negra - King Kong Five Listen to the beat beat beat of the drum...
The Kinks - Death of a clownquote:
pod - rock the partyquote:
Joe Strummer & the Mescaleros - Get down Moses.quote:
The Clash - White Riotquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Joe Strummer & the Mescaleros - Get down Moses.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mansun - Wide Open Space soort van dubbelquote:
Babylon Zoo - Spacemanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Mansun - Wide Open Space soort van dubbelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Clash - London's Burningquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef Flibble het volgende:
[..]
Bad Religion - Los Angeles is burning
De Heideroosjes - Holland brandt...quote:
Anneke Grönloh - Brandend Zandquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef belsen het volgende:
[..]
De Heideroosjes - Holland brandt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tiga - burning down the housequote:
ash - burn baby burnquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
tiga - burning down the house
faith no more -ashes to ashesquote:
David Bowie - Ashes to ashesquote:
Glen Campbell - By The Time I Get To Phoenixquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
faith no more -ashes to ashes
Phoenix - if I ever feel betterquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Glen Campbell - By The Time I Get To Phoenix
phoenix - if i ever feel betterquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Glen Campbell - By The Time I Get To Phoenix
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
phoenix - if i ever feel better
nina simone - feelin' goodquote:
the searchers - needles and pinsquote:
C-Mon & Kypski - The Evil needlequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the searchers - needles and pins
system of a down - needlesquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Neil Young - The Needle And The Damage Done
T-Spoon - Sex on the beachquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd - The Needle And The Spoon
jam & spoon - be.angeledquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef Flibble het volgende:
[..]
T-Spoon - Sex on the beachom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
George Michael - A Different Cornerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef GLO het volgende:
Conny Vandenbosch - Sjakie Van De Hoek
cornershop - sleep on the left sidequote:
Pet shop boys - I'm with stupidquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
cornershop - sleep on the left side
pink - stupid girlsquote:
quote:
the trashmen - surfin' birdquote:
The Birds - Mr Tamnbourine manquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the trashmen - surfin' bird
The Eagles - Hotel Californiaquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Birds - Mr Tamnbourine manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Glenn Miller - In te moodquote:
The Bothy Band - Music In The Glenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Glenn Miller - In te moodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Glen Campbell - Rhinestone Cowboyquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef GLO het volgende:
The Bothy Band - Music In The Glen
America - A horse with no namequote:
Europe - The Final Countdownquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
America - A horse with no nameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Status Quo - Down Downquote:
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start - See You In A Monthquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Status Quo - Down Downom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start - See You In A Month
The Jam - Going Undergroundquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat is dat voor band?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Department S - Going Left Right
Stereo MC's - Deep Down & Dirtyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Jam - Going Undergroundom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
UDS - Deeper shade of soulquote:
Procol Harum - Whiter shade of palequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
UDS - Deeper shade of soulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Procol Harum - Whiter shade of pale
walgelijk meesterlijk nummer trouwens, maar daar gaat 't niet om in dit topic
The Bangles - Wal like an Egyptianquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Focus - Harem Scarem
Madness - Night Boat To Cairoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Bangles - Wal like an Egyptianom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rob de Nijs zet een kaars voor je raam vannachtquote:
Wel een leuk indiebandje: http://www.upupdowndown.org/quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat is dat voor band?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Elton John - Candle In The Windquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rob de Nijs zet een kaars voor je raam vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Smiths - Panicquote:
Senser - The Age Of Panicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Smiths - Panicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Green Day - Panic Songquote:
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Panic! At The Disco - Nails For Breakfast Tacks For Snacks
The Beatles - Something.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:05 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's
Marc Almond & Gene Pitney - Something's Gotten Hold Of My Heartquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:07 schreef belsen het volgende:
[..]
The Beatles - Something.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Celine Dion - My Heart Will Go On.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef bukgeit het volgende:
Marc Almond & Gene Pitney - Something's Gotten Hold Of My Heart
Alkaline Trio - My Friend Peterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Celine Dion - My Heart Will Go On.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Demis Roussos - My Friend The Windquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:43 schreef Asmodian het volgende:
Alkaline Trio - My Friend Peter
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:47 schreef Flibble het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bette Midler - Wind Beneath My Wingsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:47 schreef Flibble het volgende:
Ed Harcourt - Wind through the trees
Madness - Wings of a Dovequote:
Geweldig nummer. 'Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht' of zo iets?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dj Madman - Meisje (Zo Lelijk Als De Nacht)
Dat was ook de eerste zin die mij te binnen schoot!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Geweldig nummer. 'Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht' of zo iets?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Queens of the stone age - The blood is lovequote:DJ Shadow - Blood on the Motorway
Alkaline Trio (jaja) - This Could Be Lovequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef Flibble het volgende:
Queens of the stone age - The blood is love
Spoon - I could be undergroundquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Alkaline Trio (jaja) - This Could Be Love
Girls Aloud - The sound of the undergroundquote:
The white stripes - truth doesn't make a noisequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Asmodian het volgende:
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
Truth Hurts - Addictivequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
The white stripes - truth doesn't make a noise
Robert Palmer - Addicted To Lovequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:58 schreef bukgeit het volgende:
Truth Hurts - Addictive
Annie - Chewing Gumquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:08 schreef bukgeit het volgende:
Annie Palmen - Een Speeldoos
Danny & The Juniors - At The Hopquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dennie Christian - Marsipulami (Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hop)
Antony & The Johnsons - I Am A Bird Nowquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Danny & The Juniors - At The Hop
btw, niemand die 't ooit goed heeft, maar dat nummer heet dus:
Dennie Christian - Guust Flater En De Marsipulami
je bent dus iig al een stuk dichterbij dan de meeste 'Wij zijn 2 vrienden 'of 'HoebahoebaHop"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cat Stevens - Morning has brokenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Antony & The Johnsons - I Am A Bird Now
placebo - pure morningquote:
Johan - Pervolaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Johan & De Groothandel - Als Dick Me Hullep Nodig Heb
Eddy Grant - Gimme Hope Jo'annaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johan - Pervolaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Rolling Stones - You can't always get what you wantquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:53 schreef Flibble het volgende:
ABBA - Gimme gimme gimme
New Radicals - You get what you givequote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
The Rolling Stones - You can't always get what you want
Opus - Life is lifequote:
Good Charlotte - The Chronicles of life and deathquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Opus - Life is lifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The The - Love is stronger than deathquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:43 schreef Flibble het volgende:
[..]
Good Charlotte - The Chronicles of life and death
The Ramones - Love killsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:43 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The The - Love is stronger than deathom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Cure - The Love Catsquote:
The White Stripes - Girl, you have no faith in medicinequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Cure - The Love Catsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dr Hook + the Medicine Show - Sylvia's motherquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:05 schreef Flibble het volgende:
[..]
The White Stripes - Girl, you have no faith in medicine
Fountains Of Wayne - Stacy's momquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dr Hook + the Medicine Show - Sylvia's mother
Tracy Bonhamquote:
Madonna - Pappa don't preachquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Tracy Bonhamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.- Mother MotherJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dusty Springfield - Son of a preacher manquote:
Eels - My descent into madness Springfield's looking pretty dusty today..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dusty Springfield - Son of a preacher manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef Flibble het volgende:
[..]
Eels - My descent into madness Springfield's looking pretty dusty today..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kelly Osbourne - One wordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Madness - One step beyond
Manhattan Transfer - Chanson d'Amourquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:33 schreef Brahimov het volgende:
Queen - Las palabras de amor
U2 - New Yorkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:51 schreef Brahimov het volgende:
Jennifer Warnes - First we take Manhattan
Blind Melon - No Rainquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef Brahimov het volgende:
US3 - Cantaloop (flip fantasia)
Robbie Williams & Kylie Minogue - Kidsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:11 schreef bukgeit het volgende:
UDS - No Kid
Free - All Right Nowquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:15 schreef Brahimov het volgende:
Bettie Serveert - The Kids Are Alright
Fat Boy Slim - Right Here Right Nowquote:
Cream - White Roomquote:
Thrice - The Artist in the Ambulancequote:
Ambulance LTD - Heavy Liftingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Thrice - The Artist in the Ambulance
Spinal Tap - Heavy Dutyquote:
Panic! at the disco - Only Difference Between Martyrdom and Suicide Is Press Coveragequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Panic! at the disco - Only Difference Between Martyrdom and Suicide Is Press Coverage
Me First and the Gimme Gimmes - Seasons in the Sunquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
The Smiths - Panic
Beatles - Here comes the sunquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Me First and the Gimme Gimmes - Seasons in the Sun
The Undertones - Here comes the summerquote:
Duran Duran - Come undonequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:27 schreef Asmodian het volgende:
Simon & Garfunkel - April When She Comes
Beatles - Come togetherquote:
Madness - House of Funquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
House of Love - The Beatles and the Stones
Fun Fun - Colour My Lovequote:
Phil Collins - True Coloursquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Fun Fun - Colour My Loveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spandau Ballet - Truequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Phil Collins - True Coloursom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar zijn we hier mee bezig? Dacht dat foute vrijdag afgelopen wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Spandau Ballet - True
ook al niet best
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waar zijn we hier mee bezig? Dacht dat foute vrijdag afgelopen wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radiohead - True Love Waits?
zo beter?
Beter!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Killing Joke - Love Like Blood
Soundgarden - Black Hole Sunquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beter!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thrice - Blood Clots and Black Holes
Bill Withers - Ain't No Sunshinequote:
Katrina and the Waves (sorry New Orleans) -Walking on sunshinequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Katrina and the Waves (sorry New Orleans) -Walking on sunshine
Smashing Pumpkins - Thru the eyes of Rubyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Smash Mouth - Walking on the Sun
The Rolling Stones - Ruby Tuesdayquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins - Thru the eyes of Rubyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Stone Roses heersen wel erg zwaar jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:56 schreef Brahimov het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The Stone Roses - Fool's GoldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Alarm - 68 Gunsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Stone Roses heersen wel erg zwaar jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Guns n' Roses - Sweet Child o' Mine
Bjork - Alarm Callquote:
The Sugarcubes - dEUSquote:
Zou het?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Sugarcubes - dEUS
ik geef maar alvast een hintom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
New Order - Touched By The Hand Of Godquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zou het?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vooruit dan maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dEUS - Hotellounge (Be the Death of Me)
The Beatsteaks - God Knowsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
New Order - Touched By The Hand Of God
Milk is Rape!quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Milk is Rape!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Murder By Death - I'm Afraid of Who's Afraid of Virginia WoolfeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hot Water Music - Trusty Chordsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Roxy Music - Virginia Plain
Johnny Cash - Folsom Prison Bluesquote:
same herequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Asmodian het volgende:
Bill Haley & His Comets - Rock Around the Clock
Misschien een beetje obvious, maar ik moet bij die nummers altijd aan de ander denken
Beatsteakssorry - To Be Strongquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
same here
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SparksJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.- Beat The ClockJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Bob Dylan - Like a Rolling Stonequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Rolling Stones - Love is strong
Neil Young - Like A Hurricanequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bob Dylan - Like a Rolling Stone
Het moest er ooit 'ns van komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neil Diamond - Girl You'll Be A Woman Soonquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Neil Young - Like A Hurricane
nog een oudje
Dick Dale - Misirlouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neil Diamond - Girl You'll Be A Woman Soon
Dit ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kelly Clarkson - Miss Independentquote:
Destiny's Child - Independent Women, pt. 1quote:
Donna Summer - State of Independencequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Destiny's Child - Independent Women, pt. 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donna Lewis - I Love You Always Foreverquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Donna Summer - State of Independence
Beatles - All my lovingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Donna Lewis - I Love You Always Forever
quote:
Beatles - PS I love youquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Me First and the Gimme Gimmes - All My LovingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
REM - The One I Lovequote:
Beatles - Love me doquote:
Beatles - All you need is lovequote:
Sheryl Crow - All I Wanna Doquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beatles - All you need is loveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rolling Stones - Paint it blackquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:59 schreef Asmodian het volgende:
Black Sabbath - Sabbra Cadabra
The White Stripes - Seven nation armyquote:
2Unlimited - Black and Whitequote:
Heet inderdaad never alonequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
2Unlimited - Black and White
Heet misschien Never Alone, maar achom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Buzzcocks - Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've Fallen In Love With)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heet inderdaad never aloneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
All saints - never ever
Franz Ferdinand - The Fallenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The Buzzcocks - Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've Fallen In Love With)
Van Dik Hout - Stil in Mijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Frans Bauer-Heb Je Even Voor Mij
The Presidents of the United States of America - Video Killed the Radio Starquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
The United States Of America - I Won´t Leave My Wooden Wife For You, Sugar
The Killers - Somebody told mequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The Presidents of the United States of America - Video Killed the Radio Star
Queen - Somebody To Lovequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef GLO het volgende:
Spencer Davis Group - Somebody Help Me
Elvis 0 Love me tenderquote:
Infadels - Love like SEMTEXquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Elvis 0 Love me tenderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Rolling Stones - She's a rainbowquote:
Elvis Costello - Shequote:
N*E*R*D - She Wants To Movequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:10 schreef tong80 het volgende:
Elvis Costello - Sheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sean Paul - Get Busy (shake that thing)quote:
Queen - Crazy little thing called lovequote:
Beyonce - Crazy in Lovequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Queen - Crazy little thing called loveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joy Division - Love will tear us apartquote:
INXS - Never Tear Us Apartquote:Op zondag 21 mei 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joy Division - Love will tear us apartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eric Clapton - Tears in heavenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:46 schreef GLO het volgende:
[..]
INXS - Never Tear Us Apartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cream - White Roomquote:Op zondag 21 mei 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric Clapton - Tears in heavenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bing Crosby - White Christmasquote:
Crosby, Stills & Nash - Marrakesh Expressquote:Op zondag 21 mei 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bing Crosby - White Christmasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soul Asylum - Runaway trainquote:
Guus Meeuwis - Per Spoor (Kedeng Kedeng)quote:Op zondag 21 mei 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soul Asylum - Runaway trainom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alexander Curly - Guus kom naar huusquote:
Madness - My housequote:
The Animals - House of the Rising Sunquote:Op zondag 21 mei 2006 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madness - My houseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beatles - Here comes the sunquote:Op zondag 21 mei 2006 02:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The Animals - House of the Rising Sun
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heet het nummer trouwens niet Our House?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Buffalo Tom - Sunflower suitquote:
Bob Marley - Buffalo Soldierquote:Op zondag 21 mei 2006 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buffalo Tom - Sunflower suitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donovan - Universal Soldierquote:
Tong haalt wel vaker dingen door elkaar; dit valt nog meequote:Op zondag 21 mei 2006 02:37 schreef Asmodian het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heet het nummer trouwens niet Our House?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Face to Face - I Won't Lie Downquote:
Beatles - I've just seen a facequote:
Radiohead - Just (You Do It To Yourself)quote:
Justin Timberlake - Rock your bodyquote:Op zondag 21 mei 2006 02:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Radiohead - Just (You Do It To Yourself)
Tss...quote:
Rolling Stones - Angiequote:Op zondag 21 mei 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tss...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spinal Tap - Rock and Roll Creation
No Use For A Name - Angelaquote:
Beatles - For no onequote:
Sheena Easton - For Your Eyes Onlyquote:
Petshop Boys - Go Westquote:
Boys II Men - The End of the Roadquote:
Backstreet Boys - Quit playing games with my heartquote:
The Cardigans - My Favourite Gamequote:Op zondag 21 mei 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Backstreet Boys - Quit playing games with my heartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sting - Shape of my heartquote:
Of A Revolution - That Was a Crazy Game of Pokerquote:
britney spears - crazyquote:Op zondag 21 mei 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Of A Revolution - That Was a Crazy Game of Poker
Paul Simon - Crazy Lovequote:
Simon and Garfunkel - the Boxerquote:
Frank Sinatra - New York New Yorkquote:
Ash - A life less ordinaryquote:
John Legend - Ordinary Peoplequote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Brahimov het volgende:
Ash - A life less ordinaryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop