Ik vond in het vorige topic ook al dat hij er maar matig bijliep op de stills die toen beschikbaar waren. Hij zag er daar erg oud uit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja. Er waren echt een paar shots waar ik bijna met walging naar 'm keek. Niet dat ik iets heb tegen dikke mensen, maar het paste gewoon niet bij de Langdon die ik in m'n hoofd had. En niet bij het beeld van Hanks van zeg 10 jaar geleden.
Dan hebben jullie het boek toch echt niet goed gelezen. Langdon is wel degelijk een iets te dik en over de 50 mannetjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond in het vorige topic ook al dat hij er maar matig bijliep op de stills die toen beschikbaar waren. Hij zag er daar erg oud uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, en de ontknoping was ook zo afgezaagd als de tering. Was totaal niet opzienbarend meer, en ook de 2e ontknoping was nou niet echt meer nodig geweest. Het was allemaal wel leuk geweest.
Nope, goede film, maar mist de kracht om echt iets geweldigs te zijn. Vond National Treasure leuker
Volgende week X-MenDaar kijk ik pas echt naar uit!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:58 schreef Hare het volgende:
Maar ja, kan iemand me aub even uitleggen wat er gebeurde met Teabing? Waarom? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:26 schreef Slayage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede deel van me vraag is me nu wel duidelijk, beetje doordenken hare
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem dus aan dat ik ergens een denkfout maak, maar waar?![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef ShaoliN het volgende:
Hier ook maar even:
Net de film gezien, wel grappig. Nu ben ik zelf zeer slecht op de hoogte van de bijbel, maar ik blijf met de volgende vraag:Ik heb de film ook net gezien, vond hem erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem dus aan dat ik ergens een denkfout maak, maar waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik eruit begrepen heb.Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
Mijn cijfer zou iets hoger zijn denk ik, edoch zal hij wel een prominent plaatsje krijgen in mijn DVD-collectiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Was zeker een goede film![]()
Niet het beste wat ik heb gezien. Maar vertelt het verhaal uit het boek goed.
7,5/10 naar mijn mening.
daar heb ik vanavond gezeten en me prima vermaakt. me ook 2x de tyfus geschrokken en ook weel erg geintrigeerd door het verhaal. goed vond ik de 'lardering' met 'historische' scenes die kracht gaven aan de historie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef snellejelle het volgende:
ik ga er maandag heen, VIP balkon in Tuschinksy, nooit erg![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik heb de film ook net gezien, vond hem erg goed.kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik eruit begrepen heb.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
OK, dat is jouw mening, ik heb een andere mening, net als vele miljoenen anderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:59 schreef search64 het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon een heel slecht boek.....![]()
Ah, het argument van de aantallen. Heineken is nog steeds niet lekker, ook al wordt het nog zoveel verkocht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, dat is jouw mening, ik heb een andere mening, net als vele miljoenen anderen.
Het is en blijft fictie en ik denk dat critici nog weleens vergeten dat deze film/dit boek niet probeert de kijkers/lezers op een verkeerd spoor te zetten, maar gewoon een spannend verhaal probeert voor te schotelen.
Volgens mij is Heineken bij veel mensen juist niet lekker omdat veel mensen in Nederland roepen dat het niet lekker is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef search64 het volgende:
[..]
Ah, het argument van de aantallen. Heineken is nog steeds niet lekker, ook al wordt het nog zoveel verkocht.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef search64 het volgende:
[..]
Ah, het argument van de aantallen. Heineken isvind ik nog steeds niet lekker, ook al wordt het nog zoveel verkocht.
Wederom jouw mening toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef search64 het volgende:
[..]
Ah, het argument van de aantallen. Heineken is nog steeds niet lekker, ook al wordt het nog zoveel verkocht.
precies, nog steeds geen goede argumenten waarom het boek dan zo slecht is. En daarnaast: het is en blijft een mening hequote:
Het is ook heel makkelijk de theorie uit het boek te geloven. Wat is aannemelijker: Jezus was getrouwd met een vrouw, verwekte een kind en werd gekruisigd. Dood. Of: Jezus was ongetrouwd, werd gekruisigd, stond na drie dagen weer op en ging op een wolk naar de hemelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:32 schreef StunningCunt het volgende:
Ikzeld geloof niet, maar ik laat me dus niet leiden door dit boek/film. Ik ben bang dat er veel mensen zijn die dit wel doen. Het is goed dat het boek aanzet tot nadenken, maar niet klakkeloos alles voor waarheid aannemen is een must.
Mag ik een helplijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het is ook heel makkelijk de theorie uit het boek te geloven. Wat is aannemelijker: Jezus was getrouwd met een vrouw, verwekte een kind en werd gekruisigd. Dood. Of: Jezus was ongetrouwd, werd gekruisigd, stond na drie dagen weer op en ging op een wolk naar de hemel![]()
Ik zie het probleem niet... Laat die mensen geloven wat ze willen. Iedereen creëert zijn complot theorietjes op zijn tijd. En als je het niet can creëren, dan neem je ze gewoon over van anderenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:32 schreef StunningCunt het volgende:
Het probleem met het boek (en met de film nog meer) , is dat de kijker zich slim voelt en denkt een waarheid te ontdekken.
De meeste mensen denken er echter over na, en gaan na wat ze geloven.
Maar nu met de film, zijn er veel "minder denkende" mensen (zo noem ik ze maar ff) die het boek niet hebben gelezen en na het zien van de film denken het wiel opnieuw te hebben uitgevonden.
Die roepen dadelijk weer van het geloof dit en dat....
Ikzeld geloof niet, maar ik laat me dus niet leiden door dit boek/film. Ik ben bang dat er veel mensen zijn die dit wel doen. Het is goed dat het boek aanzet tot nadenken, maar niet klakkeloos alles voor waarheid aannemen is een must.
Ik ook, maar heb dan ook een zwak voor Mckellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Silentium het volgende:
Ik vond de rol van Leigh Teabing echt top vertolkt door Ian Mckellen
Zo is datquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Chielus het volgende:
Volgens Sony de beste openingsdag van een film ooit in Nedereland, en als ik zo de kritieken van de eerste kijkers hier zie denk ik dat het allemal wel eens mee kan gaan vallen. De kijkers beslissen toch of het een kaskraker of flop wordt niet de critici.
Het is ook klinklare onzin om deze film als een slecht geheel te beschouwen. Het verhaal waarop de film zich baseert leent zich prima voor een verfilming, maar voegt vrijwel niets toe aan een van de populairste boeken ooit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Chielus het volgende:
Volgens Sony de beste openingsdag van een film ooit in Nedereland, en als ik zo de kritieken van de eerste kijkers hier zie denk ik dat het allemal wel eens mee kan gaan vallen. De kijkers beslissen toch of het een kaskraker of flop wordt niet de critici.
Nou in Firewall is Harrison nu niet dat denderend. Naar mijn idee is hij een beetje passeequote:Op donderdag 18 mei 2006 15:09 schreef GoodNews het volgende:
Harrison Ford was een betere cast geweest ipv Tom Hanks.
Dat het buiten de VS hoger gewaardeerd wordt verbaasd met niets. Wel grappig dat tot nu toe vrouwen 18 <> 44 het een stuk hoger waarderen dan mannen (hoewel er minder gestemd hebben) en dat het < 18 en > 44 vrijwel gelijk ligt tussen de seksen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
De stemverdeling verteld het hele verhaal prachtig
http://imdb.com/title/tt0382625/ratings
Kijk ook naar de demografie van de mensen die stemmen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Dat het buiten de VS hoger gewaardeerd wordt verbaasd met niets.
Ja, en ook dat de top 1000 stemmers het echt ongelofelijk laag hebben gewaardeerd, en dat vrouwen de film duidelijk veel hoger waarderen dan mannen.quote:Wel grappig dat tot nu toe vrouwen 18 <> 44 het een stuk hoger waarderen dan mannen (hoewel er minder gestemd hebben) en dat het < 18 en > 44 vrijwel gelijk ligt tussen de seksen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef Frank-NL het volgende:
Geweldig bericht op het IDMB board:
Dan Brown is right now writing a novel that will follow up DVC titled "The Warhol Code". It will be about a detective finding out from Andy Warhol's paintings that Jesus and Judas were gay lovers that sticked cans of Campbell's soup up their asses, and that Jesus came back to earth on the 20th century and had an affair with Marylin Monroe. The film version will be directed by Pedro Almodovar and will star Heath Ledger as the detective and George Takei as his sidekick/lover and will have hardcore gay orgies at the end of the film with Catholic and Episcopalian priests. The soundtrack of the film will be composed by Elton John, Michael Jackson and recently discovered secret tracks from Freddy Mercury. It will beat Titanic's record at the box office with One trillion dollars and will win every Oscar the next year after the film, which the entire crew will use as dildos.
http://imdb.com/title/tt0382625/board/flat/43681635
Omdat er daar volgens mij wat meer conservatieve Dan Brown haters wonenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoezo?
Top 1000 stemmers is waarschijnlijk net zo'n elitair groepje als de criticasters die in lachen uitbarstten in Cannes. Kan ik niet echt wakker van liggen.quote:Ja, en ook dat de top 1000 stemmers het echt ongelofelijk laag hebben gewaardeerd, en dat vrouwen de film duidelijk veel hoger waarderen dan mannen.
Is dat echt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef Frank-NL het volgende:
Geweldig bericht op het IDMB board:
Dan Brown is right now writing a novel that will follow up DVC titled "The Warhol Code". It will be about a detective finding out from Andy Warhol's paintings that Jesus and Judas were gay lovers that sticked cans of Campbell's soup up their asses, and that Jesus came back to earth on the 20th century and had an affair with Marylin Monroe. The film version will be directed by Pedro Almodovar and will star Heath Ledger as the detective and George Takei as his sidekick/lover and will have hardcore gay orgies at the end of the film with Catholic and Episcopalian priests. The soundtrack of the film will be composed by Elton John, Michael Jackson and recently discovered secret tracks from Freddy Mercury. It will beat Titanic's record at the box office with One trillion dollars and will win every Oscar the next year after the film, which the entire crew will use as dildos.
http://imdb.com/title/tt0382625/board/flat/43681635
quote:
http://www.danbrown.com/meet_dan/faq.htmlquote:When is your next novel coming out?
Because my novels are so research-intensive, they take a couple of years to write. My next novel will be another Robert Langdon adventure (picking up, in fact, where The Da Vinci Code left off). Currently, there is no release date scheduled because the book is not yet near completion.
Maakt het uit? Ik vond de film goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja, en ook dat de top 1000 stemmers het echt ongelofelijk laag hebben gewaardeerd, en dat vrouwen de film duidelijk veel hoger waarderen dan mannen.
Ik kan me ook heel goed inbeelden wie er allemaal een 1 hebben gegevenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Omdat er daar volgens mij wat meer conservatieve Dan Brown haters wonen
[..]
Top 1000 stemmers is waarschijnlijk net zo'n elitair groepje als de criticasters die in lachen uitbarstten in Cannes. Kan ik niet echt wakker van liggen.
Zo'n redneck met een kloppende ader in zijn hals, om zich vervolgens na het uitbrengen van een 1 keihard te gaan kastijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed inbeelden wie er allemaal een 1 hebben gegeven
Zoiets zal het zijn jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:09 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zo'n redneck met een kloppende ader in zijn hals, om zich vervolgens na het uitbrengen van een 1 keihard te gaan kastijden.
ja inderdaad....kloteboek...niks aan....maar ja, er zijn niet voor niets slechts 60.000.000 exemplaren van verkocht....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
De lezers dienen daarom maar te accepteren dat van een matig verhaal over het algemeen geen briljante verfilming zal volgen.
Ja want als er iets populair is, betekent dat meteen kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:10 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ja inderdaad....kloteboek...niks aan....maar ja, er zijn niet voor niets slechts 60.000.000 exemplaren van verkocht....![]()
![]()
![]()
vrouwenfilmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
De stemverdeling verteld het hele verhaal prachtig
http://imdb.com/title/tt0382625/ratings
Kijk ook naar de demografie van de mensen die stemmen.
Persoonlijk kan ik Tom Hanks niet meer zien zonder dat er een chinees naar buiten wil. Gene Hackman kan je in 100 films zien zonder dat je het zat hebt, maar tom hanks... Die is altijd zo goodie two shoes, zo mickey mouse, je snakt naar donald duck dan..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:52 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Zo keek ik ook naar het acteren. Hoewel Tom Hanks en Ian McKellen twee topacteurs zijn werden ze volledig weggespeeld door Paul Bettany ( Silas ).
Eet bij Jan, een miljoen kakkerlakken kunnen zich niet vergissen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:10 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ja inderdaad....kloteboek...niks aan....maar ja, er zijn niet voor niets slechts 60.000.000 exemplaren van verkocht....![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dát wel meevalt, enig idee hoeveel conservatieve katholieken er in Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje wonen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Omdat er daar volgens mij wat meer conservatieve Dan Brown haters wonen
[..]
Fijn voor je, maar dat zegt meer over jouw filmsmaak dan over die van hun.quote:Top 1000 stemmers is waarschijnlijk net zo'n elitair groepje als de criticasters die in lachen uitbarstten in Cannes. Kan ik niet echt wakker van liggen.
Ik vind het onzin om iets als kwaliteit te beschouwen omdat de halve wereld er bij zweert. De Telegraaf heeft hoge oplagen, maar dat vind ik ook geen kwaliteitskrant. Ik hanteer geen vaste maatstaven; ik ben realistisch.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef StunningCunt het volgende:
En wat zijn de matstaven voor kwaliteit in jouw ogen ?
Ben ik benieuwd naar
Het enige wat het zegt is dat smaken verschillen, meer niet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar dat zegt meer over jouw filmsmaak dan over die van hun.
Nou, dat weet ik niet. Misschien hoor ik wel bij die 1000quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Fijn voor je, maar dat zegt meer over jouw filmsmaak dan over die van hun.
volgens mij was de film 5 uur lang geworden als ze volgens het boek alles zouden uitpluizen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wat een pauper film zeg!!
Gelukkig zat er een interessant mannelijk persoon naast me....anders was ik echt ingevallen!
Totaal GEEN diepgang........
K*T-film!
Doe mij dan maar 5 uur......en diepgang! Dammit,......quote:Op zondag 21 mei 2006 01:38 schreef Paran0id het volgende:
[..]
volgens mij was de film 5 uur lang geworden als ze volgens het boek alles zouden uitpluizen.
Vond de film iig goed te doen, had ook niet verwacht dat de film beter zou zijn dan het boek
Wat had je dan verwacht? 't Is gewoon een film met lichte kost, die alleen door enorme josti's totaal niet te begrijpen is. Ik vind de film qua simpel vermaak redelijk te pruimen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:51 schreef kastanova het volgende:
Verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |