Trouw met een rijke vent en je bent van die problemen afquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
Ik ga vandaag langs uitzendbureau om te vragen of ze niet een leuker baantje hebben. Dit wordt te stom voor woorden.![]()
En ik ben ook nog eens chronisch moe ervan geworden. Das niks, 5 dagen werken.
Huilie...quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
Ik ga vandaag langs uitzendbureau om te vragen of ze niet een leuker baantje hebben. Dit wordt te stom voor woorden.![]()
Ik was op tijd weer ja. Was wel gezellig, maar ik probeer wat meer slaap te krijgen. Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondags slaap ik al bijna niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef XL het volgende:
Langsam Bitte!
Whehehe, pfap wordt oud!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was op tijd weer ja. Was wel gezellig, maar ik probeer wat meer slaap te krijgen. Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondags slaap ik al bijna niet.
Je bent ook al 3 hè. Dat moet je ook niet vergeten.quote:
MiLalaaquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
lentement? pourquoi?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef zjroentje het volgende:
Zeg BS, waar zit je eigenlijk in Rotterdam?
Ik kan ook nog wel wat vriendjhus gebruiken ....
och jaquote:
Haai!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef Mirri het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben net terug uit Rome en het was erg mooi![]()
Ik heb jullie wel gemist, maar ik ben gelukkig naar een ander forum geweest, Het Forum Romano, van de Romeinen.![]()
De Sint pieters basiliek was echt ziek groot, dat het je bevattingsvermogen te boven ging. Eigenlijk niet leuk meer, die grootheidswaan van die Pausen, daar gaat het geloof niet om.![]()
Verder waren er miljoenen straatventers met Gucci tasjes, Chanel zonnebrillen, petten, portemonnees, horloges en nog meer nepzooi, die je altijd lastig vallen. Maar daar liet ik het niet door bederven, Rome was gewoon ontzettend mooi! En Florence en Siena ook![]()
Maar ben blij om weer thuis (en hier) te zijn.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haai!
Fijn dat je het leuk hebt gehad en dat je er nu weer bent
Salou is een voor mij, oninteressante bestemming geblekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe was jou vakantie in Salou? Of staat dat nog ergens?![]()
met andere woorden: Geen vrouw wilde je hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Salou is een voor mij, oninteressante bestemming gebleken
correctquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met andere woorden: Geen vrouw wilde je hebben
Goeienavond trouwens...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |