Doe je niks aan he laat hen maar mooi in Nederland zitten terwijl jij dingen beleeft die zij alleen in films zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef static het volgende:
Overigens is het vrij typerend voor Fok dat de azijnpisser-fabriekjes-op-mongoloide-wankele-O-beentjes uit de eerste topics niet meer reageren nu het waar blijkt te zijn dat ik al een maandje of zeven in Nigeria resideer.
Ach, als je dat een tijdje gedaan hebt kan je weerstand het wel aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:21 schreef static het volgende:
Daarom moet je ook nooit wat op straat eten, zelfs sommige restaurants zijn tricky; er is maar een klein aantal welke je echt kunt vertrouwen. Om de haverklap is er wel een collega die flink last heeft van zijn maag/darmen met alle gevolgen van dien. Gelukkig ben ik niet zo avontuurlijk wat dat betreft dus neem ik het zekere voor het onzekere.
klopt! maar dat is gebeurd in regio Bayelsa, en die man was werkzaam als baggeraar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
Er is toch een Nederlander ontvoerd in Nigeria?
Ja: Nederlander ontvoerd in Nigeriaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
Er is toch een Nederlander ontvoerd in Nigeria?
Een Fok!ker uit ONZ dus..?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
klopt! maar dat is gebeurd in regio Bayelsa, en die man was werkzaam als baggeraar!
Nee, vertel eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja: Nederlander ontvoerd in Nigeria
Heb je enig idee hoe groot Nigeria is?
Allemaalquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef static het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er morgen op het werk zullen verschijnen, ik werk met een heleboel Franse collega's.
Dan komen ze morgen gewoon op het werk, al was het maar om jou te vragen wie er gewonnen heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef static het volgende:
Volgens mij zitten die zich nu helemaal klem te zuipen, net zoals afgelopen woensdag toen het wel goed ging.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
Great, drie collega's dood door een verkeersongeluk.
quote:OBITUARY
We hereby announce with very deep regret the sudden death of two of our very dedicated staff and a hired driver, which occurred through an accident. They are:
-
-
-
The accident occurred yesterday evening on their way from Bauchi to Jos.
Burial arrangements are being made with their Families.
May their Gentle Souls rest in Perfect Peace.
quote:BLACK BAND - TO HONOUR OUR DEDICATED STAFF
Dear All,
To reflect our mourning mood, please collect a black band from the Security Office and wear it on your left arm for a week, effective today, in honour of our lost ones.
May their souls rest in perfect peace.
Regards.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |