Ik ben geen goede verliezer. Vooral niet in een politieke discussiequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige leuke aan dezepolitieke
discussie is dat het misschien uitloopt tot een relletje.
Wat fijn dat je het zelf ook door hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
verliezer.
Pardon? Wanneer dan niet?! (in deze discussie)quote:
Ik heb een idee! Je maakt een lijstje met mensen die je niet leuk vindt! En daar zet je dan iemand op die je niet leuk vindt, en maakt er een foto van. Rel!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben geen goede verliezer. Vooral niet in een politieke discussie![]()
niet omdat je gelijk hebt. Maar de vloek van democratie. Tirannie van de meerderheidquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het zelf ook door hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Femke kon het niet eens hardmaken over dat emailadres. Wat dus inhoud dat ze een half uur voor niets ons televisiescherm heeft 'gesierd'.
Sorry, uitloopt op.quote:
Daarvoor is ze minister. Maargoed, dat snapt MA nog niet helemaal. Misschien wilde hij - net als - Kalou de inburgerstoets niet doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen? Zij mag beleid maken over het uitvoeren van die wet.
Ja, nieuwe.quote:
Niet in deze. In onze befaamde rechts VS. links discussiesquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pardon? Wanneer dan niet?! (in deze discussie)![]()
Pff, je lijkt wel een politicus! Een beetje woorden in de mond leggen en dingen uit z'n verband halen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het zelf ook door hebt.
Die fap is een grapje neem ik aan? Cynisme? Ironie? Sarcasme? Of hoe noemde je dat ook alweer?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*fap* *fap* *fap* *fap*
Belgische politiek.
Hoe ze uithaalde naar Zalm en Balkie.
Jah.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*fap* *fap* *fap* *fap*
Belgische politiek.
Hoe ze uithaalde naar Zalm en Balkie.
Ik vind democratie ook maar een falend systeem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de vloek van democratie. Tirannie van de meerderheid
Airelleeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet in deze. In onze befaamde rechts VS. links discussies.
Een volwassen discussiedeelnemer, kijk eens aan... Heb je nog meer inhoudelijke argumenten in de Verdonk-kwestie of laat je het hier maar bij?quote:
muhammed_ali.quote:
Moet je niet aan Bupatih vragen, dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Die fap is een grapje neem ik aan? Cynisme? Ironie? Sarcasme? Of hoe noemde je dat ook alweer?
De pech is dat er niks beters is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind democratie ook maar een falend systeem.![]()
Ja. Gewoon alledrie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Die fap is een grapje neem ik aan? Cynisme? Ironie? Sarcasme? Of hoe noemde je dat ook alweer?
Ja maar van dat soort populistische 'oneliners' houd ik niet. Al zegt ze dit wel ontzettend grappig trouwens. Keer op keerquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelleeeeeeeeeee!
Ik zeg nog zo:
Rita is niet links, niet rechts... maar recht door zee!
Totaal niet grappig. Ik hoef geen inburgeringstoest (ja ik doe niet zielig over een typfout) te doen. Ik heb gewoon een Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarvoor is ze minister. Maargoed, dat snapt MA nog niet helemaal. Misschien wilde hij - net als - Kalou de inburgerstoets niet doen?
Dictatuur met Paltos aan het hoofd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De pech is dat er niks beters is.
Kut, nee, verdomme, ik wíl me niet mengen in dezepolitieke
discussie
Ik had toen bij mijn puike uitleg alleen cynisme en sarcasme per ongeluk omgedraaid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet je niet aan Bupatih vragen, dus. [afbeelding]
ben ik nu mijn positie kwijt?quote:
Een dictatuur kan prima werken. Mits de juiste dictator. Dat systeem is alleen niet lange-termijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
discussie
Maakt me niet uit waar ze heen gaat. ZOLANG ze d'r mond maar houd. Gjeez wat een irritante kutstem heeft ze. En laten we het over de inhoud niet hebben zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ons aller Femke verdient een enkeltje Iran.
Typefout.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Ik hoef geen inburgeringstoest (ja ik doe niet zielig over een typfout) te doen. Ik heb gewoon een Nederlands paspoort.Zulke qausi grappige opmerkingen kun je voor je houden
![]()
Whehehquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Erik, wie zei ook alweer: Democratie is tirrannie van het volk. Jij weet dat wel vas wel. (een griek of een romein was het )quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
discussie
Per ongeluk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had toen bij mijn puike uitleg alleen cynisme en sarcasme per ongeluk omgedraaid.
Ik vond Erik ook al tof ja.quote:
Wij kregen vorige week 3 blaadjes over hoe je een verslag moest maken, heel netjes allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Typefout.
Overigens, m'n lerares wiskunde had geschreven op een werkje van een klasgenoot:
"Precies dezelfde typfouten als bij je buur!
"
Fout!![]()
En precies om die reden, zitten we volgend jaar met een stel prutsers opgescheept. He, wat leuk ik zei prutsers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
niet omdat je gelijk hebt. Maar de vloek van democratie. Tirannie van de meerderheid
Waarom zou ik dat weten, in hemels naam?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Erik, wie zei ook alweer: Democratie is tirrannie van het volk. Jij weet dat wel vas wel. (een griek of een romein was het )
Je veroorzaakt een hele politieke discussiequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ben ik nu mijn positie kwijt?![]()
![]()
Mwah ik ga wel weer mijn best doen, morgen ofzo![]()
Zou ik zeker een 1 hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij kregen vorige week 3 blaadjes over hoe je een verslag moest maken, heel netjes allemaal. Stond er op dat je geen typfouten mocht maken
!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij kregen vorige week 3 blaadjes over hoe je een verslag moest maken, heel netjes allemaal. Stond er op dat je geen typfouten mocht maken
!
weet niet, had jij hoog staan in mijn aanzien. Daaromquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat weten, in hemels naam?
We gaan op deze manier in ieder geval niet naar een links kabinet. De redding van het land.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
En precies om die reden, zitten we volgend jaar met een stel prutsers opgescheept. He, wat leuk ik zei prutsers.
Je snapt het niet.quote:
Ja, zonde hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
weet niet, had jij hoog staan in mijn aanzien. Daarom![]()
Dat was geen typfout, maar een snelheidsfoutje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Ik hoef geen inburgeringstoest (ja ik doe niet zielig over een typfout) te doen. Ik heb gewoon een Nederlands paspoort.Zulke qausi grappige opmerkingen kun je voor je houden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |