Kom op man. Als je Verdonk een goede politicus vindt, leef je met je hoofd in je aars. Sorry dat ik het zeg hoorquote:
Wat een bijzonder sterk argumentquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom op man. Als je Verdonk een goede politicus vindt, leef je met je hoofd in je aars. Sorry dat ik het zeg hoor![]()
Klinkt best aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom op man. Als je Verdonk een goede politicus vindt, leef je met je hoofd in je aars. Sorry dat ik het zeg hoor![]()
Je wilt argumenten? Komt voor elkaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bijzonder sterk argument.
Ik ben onder de indruk.
Wanneer begin je wel? Ik vond dit namelijk nog niet zo overtuigendquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je wilt argumenten? Komt voor elkaarVerdonk kopieert een speech van een dode politicus Verdonk heeft daadwerkelijk weinig verstand van economie en welzijn Verdonk speelt nu met de kwestie AHM een onzettend smerig spelletje om zichzelf maar goed in de spotlight te zetten Verdonk doet alsof ze vrouwe justitia zelfe is terwijl alles wat hierboven geschreven staat, de waarheid is
en ik ben nog niet eens begonnen![]()
Kwestie Kalouquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wanneer begin je wel? Ik vond dit namelijk nog niet zo overtuigend.
Goed dan, ik wil best even reageren. Verdonk is een van de weinige politici die op dit moment een smerig spelletje speelt. Ik denk eigenlijk eerder dat er met haar een smerig spelletje wordt gespeeld, voor verdere complotheorieen verwijs ik je door naar POLITIEK. En dat Ayaan Hirsi Ali het land uit moet lijkt me niet meer dan logisch. Ik zie geen reden om een politica boven een ander mens te stellen. En ze gaat immers zelf al. Maarrrrrrr ik snap wel waar je op doelt, namelijke de manier waarop en daar kan ik je best gelijk in geven. Verdonk had best nog even kunnen wachten met dit nieuws/haar constatering. Maar ik denk dat ze in alle gevallen fout had gehandeld, want als ze de kamer niet had ingelicht was ze daarvoor weer op het matje geroepen. Cliché, maar toepasselijk: je kan het nooit goed doen wat dit betreft tenminste. Ik snap trouwens wel dat mensen moeite hebben met haar imago/uitstraling. Maar in deze kan je niets meer verwijten dat dat ze de wet heeft toegepast.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je wilt argumenten? Komt voor elkaarVerdonk kopieert een speech van een dode politicus Verdonk heeft daadwerkelijk weinig verstand van economie en welzijn Verdonk speelt nu met de kwestie AHM een onzettend smerig spelletje om zichzelf maar goed in de spotlight te zetten Verdonk doet alsof ze vrouwe justitia zelfe is terwijl alles wat hierboven geschreven staat, de waarheid is
en ik ben nog niet eens begonnen![]()
En mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind je ineens niet zo leuk meer m_a...
Heyquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Airelle het volgende:
verwijs ik je door naar POLITIEK.
Tja ik vind wat ik vind.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind je ineens niet zo leuk meer m_a...
Hij mag van haar gewoon versneld Nederlander worden hoor, mits hij - net als Mia Audina destijds - de Nederlandse taal beheerst, de intentie heeft zich hier blijvend te willen vestigen en slaagt voor een integratietestquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kwestie Kalou
Verdonk zegt altijd recht door zee te zijn. Je weet met haar immers waar je aan toe bent. Toch kiest ze ervoor Audina een versnelde naturalisatie aan te bieden en kalou niet. Hiermee gaat ze in tegen experts die haar anders adviseren. Waarom? Is dat omdat mevrouw Verdonk veel meer verstand heeft van voetbal dan Cruijff en Van Basten.
Jij bent nog niet over politiek begonnen, dus je zit goed.quote:
Kwestie Kalou: omdat Kalou de inburgeringstoets niet wilde doen. Ja sorry, maar dit heb je meerdere malen kunnen lezen in de verschillende media. VOLSLAGEN belachelijk trouwens dat voetballers voorrang zouden moeten krijgen op 'andere' mensen. Landsbelang ja... my assquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kwestie Kalou
Verdonk zegt altijd recht door zee te zijn. Je weet met haar immers waar je aan toe bent. Toch kiest ze ervoor Audina een versnelde naturalisatie aan te bieden en kalou niet. Hiermee gaat ze in tegen experts die haar anders adviseren. Waarom? Is dat omdat mevrouw Verdonk veel meer verstand heeft van voetbal dan Cruijff en Van Basten.
de leugens bij vreemdelingenzaken
Mevrouw Verdonk heeft nu al 2 keer iets bevestigt tegen over de kamer waarna toch bleek dat Verdonk niet de waarheid sprak. Zie zaak Congolese azielzoekers. Op de andere kan ik even niet zo snel komen.
Kwestie AHM
Mevrouw Verdonk beweert niet te hebben geweten dat AHA daadwerkelijk AHM heette en daarover dus heeft gelogen bij haar aanvraag voor asiel. De VVD fractie was daarvan op de hoogte. Ook zij had daar van op de hoogte kunnen zijn. Daarnaast zegt Ebru Umar (ok niet de beste getuige) dat zij zeker weet dat het niet zo is. En ook Femke Halsema zij ronduit dat mevrouw Verdonk loog (over het charisma van Halsema mag getwijfeld worden maar haar integriteit staat vast)
Oh, dát maakt me ook niet uit hoor... Ik ben alleen nooit zo'n fan van politieke discussies inquote:
De versnelde naturalisatiewet is daar helemaal niet voor. Minister Verdonk kan er niet voor kiezen om mitsen en maaren aan te stellen die niet in de wet staanquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij mag van haar gewoon versneld Nederlander worden hoor, mits hij - net als Mia Audina destijds - de Nederlandse taal beheerst, de intentie heeft zich hier blijvend te willen vestigen en slaagt voor een integratietest. Ze behandelt Mia Audina en Kalou dus volkomen gelijk
.
Ik ben het ook niet van plan, want ik vind dat het allemaal te veel wordt opgeblazen, en ookal is het nu wel een mediaspektakel, het blijft nóg stééds saai en stoffig, probeert iedereen zo politiek correct te doen en is het allemaal zonder emotie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent nog niet over politiek begonnen, dus je zit goed.
Zijquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef muhammad_ali het volgende:
En ook Femke Halsema zij ronduit dat mevrouw Verdonk loog
Ik ken het. Maar het borrelt in me. Ik ben iemand van de discussie. Poeple love me or hate me for it. Maar ik vind typen van standpunten toch een stuk minder als gewoon face 2 facequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dát maakt me ook niet uit hoor... Ik ben alleen nooit zo'n fan van politieke discussies inShowChat
![]()
Vind je politicologie wat voor me?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Airelle, wat ga je nou eigenlijk studeren volgend jaar?
Net als voetbalgerelateerde discussies, daar ben ik ook geen fan van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dát maakt me ook niet uit hoor... Ik ben alleen nooit zo'n fan van politieke discussies inShowChat
![]()
Dat kan wélquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De versnelde naturalisatiewet is daar helemaal niet voor. Minister Verdonk kan er niet voor kiezen om mitsen en maaren aan te stellen die niet in de wet staan![]()
Ja,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zij.
Maareh goed, als Femke het zegt dan neem ik al mijn woorden terug en verander ik ze in:Verdonk
.
Femke is in deze namelijk volkomen objectief en een betrouwbare bron.
Je bent mn nieuwe favoriete newbiequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet van plan, want ik vind dat het allemaal te veel wordt opgeblazen, en ookal is het nu wel een mediaspektakel, het blijft nóg stééds saai en stoffig, probeert iedereen zo politiek correct te doen en is het allemaal zonder emotie.
In het echt kan je tenminste je oren dichthouden en 'LALALA, IK HOOR JE NIET' roepen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar het borrelt in me. Ik ben iemand van de discussie. Poeple love me or hate me for it. Maar ik vind typen van standpunten toch een stuk minder als gewoon face 2 face
In de politiek is niemand objectief en naar mijn mening is Femke Halsema wel betrouwbaar. Maar het heeft geen zin om een discussie te hebben nu. Want jij wilt de waarheid niet inzien en ik wil niet geloven in een leugenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zij.
Maareh goed, als Femke het zegt dan neem ik al mijn woorden terug en verander ik ze in:Verdonk
.
Ik wist dat je dat niet wilde. Maar ik dacht dat je nog aan het twijfelen was tussen twee andere studies.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vind je politicologie wat voor me?.
Uitstekende keuze.quote:Rechten.
Iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef Airelle het volgende:
En ook Femke Halsema zij ronduit dat mevrouw Verdonk loog (over het charisma van Halsema mag getwijfeld worden maar haar integriteit staat vast).
HOE KUN JE DIT UIT JE MOND KRIJGEN???
Dat gebeurt idd ook nog best vaakquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
In het echt kan je tenminste je oren dichthouden en 'LALALA, IK HOOR JE NIET' roepen.![]()
Nou ja, verder ben je wel ok gelukkigquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar het borrelt in me. Ik ben iemand van de discussie. Poeple love me or hate me for it. Maar ik vind typen van standpunten toch een stuk minder als gewoon face 2 face
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net als voetbalgerelateerde discussies, daar ben ik ook geen fan van.
(Of discussies met een bepaalde hittegolf over het nalullen en niet eigen mening hebben)
Voortaan gewoon eens een echt eigen mening ontwikkelen door je in de zaak te verdiepen en anderen niet meer napraten, okay?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
In de politiek is niemand objectief en naar mijn mening is Femke Halsema wel betrouwbaar. Maar het heeft geen zin om een discussie te hebben nu. Want jij wilt de waarheid niet inzien en ik wil niet geloven in een leugen
Hoezo zou dat niet kunnen? Zij mag beleid maken over het uitvoeren van die wet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De versnelde naturalisatiewet is daar helemaal niet voor. Minister Verdonk kan er niet voor kiezen om mitsen en maaren aan te stellen die niet in de wet staan![]()
Voor jou blijf ik dan nog wel even newbie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent mn nieuwe favoriete newbie!
Hoewel je al bijna newbie-af bent maar goed
ach pruster ga nou niet doen alsof jij verstand van de zaak hebt en ik nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Voortaan gewoon eens een echt eigen mening ontwikkelen door je in de zaak te verdiepen en anderen niet meer napraten, okay?!.
Dat is het mooie van Rita.quote:
Spelling + beheersing, twee andere aandachtspuntenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ach pruster ga nou niet doen alsof jij verstand van de zaak hebt en ik niet![]()
Aaaaawquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jou blijf ik dan nog wel even newbie.
Nieuwe?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent mn nieuwe favoriete newbie!
Hoewel je al bijna newbie-af bent maar goed
prusterquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Spelling + beheersing, twee andere aandachtspunten.
Femke kon het niet eens hardmaken over dat emailadres. Wat dus inhoud dat ze een half uur voor niets ons televisiescherm heeft 'gesierd'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Zij.
.
Ons aller Femke verdient een enkeltje Iran.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Femke kon het niet eens hardmaken over dat emailadres. Wat dus inhoud dat ze een half uur voor niets ons televisiescherm heeft 'gesierd'.
Tut tut.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
uitloopt tot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |