abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 06:26:11 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37940574
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
etnische zuiveringen?
dat zijn toch nazi gedachten
Nee hoor, er zijn er meer
quote:

More than half of Israelis want gov't to help Arabs emigrate

More than half of Israelis think the government should encourage its Arab citizens to emigrate from Israel, according to an annual survey by the Israel Democracy Institute.

A poll published Tuesday on the state of democracy in Israel found that 62 percent of Israelis support government-backed Arab emigration

Haaretz
Mooi eufemisme voor etnische zuiveringen trouwens, "government-backed emigration".

Als voorzetje zijn ze alvast begonnen met het blokkeren van voedsel en handel naar de Palestijnse gebieden.

'The idea is to put the Palestinians on a diet, but not to make them die of hunger' - Ehud Olmert, the Israeli Prime Minister
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:02:18 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_37943965
quote:
Wien Neerlands bloed in d' aders vloeit
Van vreemde smetten vrij
quote:
etnische zuivering
"Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen".
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_37944032
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

[..]

"Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen".
Dat is wel een punt inderdaad. Hoe ver ga je terug om raszuiverheid te bepalen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:44 #29
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37944255
Etnische zuivering; begin bij jezelf; trouw met je broer/zus.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37948026
Jeh, weg met het politieke taboe op eugenics. Alles met een zachte G de zee injagen, door Zeeland heen en die Zeeuwen ook meenemen hoppakee
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_37948612
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 06:26 schreef NorthernStar het volgende:

Mooi eufemisme voor etnische zuiveringen trouwens, "government-backed emigration".

Als voorzetje zijn ze alvast begonnen met het blokkeren van voedsel en handel naar de Palestijnse gebieden.

'The idea is to put the Palestinians on a diet, but not to make them die of hunger' - Ehud Olmert, the Israeli Prime Minister
Ach ja Israel. Alles wat God verboden heeft mogen ze uitvoeren, omdat wij met onze geschiedenis strubbelen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37952038
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Ringo het volgende:
Etnische zuivering, tja.

Ik kan me voorstellen dat sommige volkeren idd beter van de aardbodem mogen verdwijnen.

Brabanders, bijvoorbeeld.
pi_37956539
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ach ja Israel. Alles wat God verboden heeft mogen ze uitvoeren, omdat wij met onze geschiedenis strubbelen.
Ik vind dat altijd zo'n flauw argument. Waarom zou het in het geval van Israel verlaat schuldgevoel zijn, maar in alle andere gevallen gewoon machtspolitiek?
pi_37956709
'The idea is to put the Palestinians on a diet, but not to make them die of hunger,' he said. The hunger pangs are supposed to encourage the Palestinians to force Hamas to change its attitude towards Israel or force Hamas out of government.

Als politiek drukmiddel niet bepaald netjes, maar evenmin gelijkwaardig aan genocidale uithongeringspolitiek. Maar uiteraard moet Olmert's uitspraak geisoleerd worden weergegeven, dat is veel effectiever.
pi_37956836
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n flauw argument. Waarom zou het in het geval van Israel verlaat schuldgevoel zijn, maar in alle andere gevallen gewoon machtspolitiek?
Omdat die schuldgevoel immers de Israelisch macht geeft. Het zal nog een hele lange tijd meespelen, lijkt me hoor. Kijk maar naar de woorden van Sharon een tijdje terug, "De VS levert onze veiligheid uit aan de Arabieren" meteen doen alsof je de underdog bent in het MO, als er bepaalde dingen van de Israelisch gevraagd wordt.

Je hebt wel gelijk, dat het uiteindelijk wel gaat om machtspolitiek.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:02:27 #36
39109 wok
Oost-Indisch Doof
pi_37970958
[quote]Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ben ik zwaar tegen. Maar voorkomen is beter dan genezen dus kan je beter die hele vermenging voorkomen. Komt er ook niemand op het idee te gaan zuiveren.
[..]

ik denk dat mensen beter zelf uitmaken met wie ze kinderen fokken, of niet?
pi_37971185
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zou je denken. ik was ook wel redelijk verbaasd dat er nog mensen zijn die dat aanhangen.
Dat feit vind ik eigenlijk helemaal niet grappig...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:33:18 #38
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37972676
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef wok het volgende:
ik denk dat mensen beter zelf uitmaken met wie ze kinderen fokken, of niet?
Nou, als je andere volken niet binnen laat gaan ze ook niet met elkaar fokken ofwel soms?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37973044
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nou, als je andere volken niet binnen laat gaan ze ook niet met elkaar fokken ofwel soms?
a little too late
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')