quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vieze editterd.![]()
Cursus van peppie gehad?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is dus heul geen filewat een instinkerd.
-en je "mag niet" op de witte strepen rijden.![]()
Ik heb ze allebei gehad en ook nog een mechel. Tien jaar geleden is de laatste gestorven en heb ik m'n vriendin maar bezwangerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Altijd grappig maar er gaat niks boven de dogo.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef TR_Roadkill het volgende:
nu effe OP maken, bis gleich freunde
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef dribbel79 het volgende:
Kreeg net telefoon, Stilo moet op voor keuring, vervelend, op den motert naar 't werk
Omdat een zes cilinder een zeldzaamheid isquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef Rausdouwer het volgende:
ah geeft niet, de vorige topic titel begreep ik toch niet![]()
google eens op CBX, is een 6 cilinder lijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat een zes cilinder een zeldzaamheid is.Behalve de Gold Wing,maar is dan ook meer een auto,waar ze twee wielen "vergeten "zijn
.
Ik ben een keer gezakt, met ondermeer het commentaar dat ik op de snelweg over de witte onderbroken strepen rij met het verwisselen van rijbaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef richardgie het volgende:
Hoezo nietAls je van een beetje spanning houdt,ga je juist met regen op de witte strepen rijden.Zolang je er maar niet overheen gaat
volgens de wegenverkeers wet.
![]()
Martie is de meester editter 2005/2006. Soms zelfs na een halve dag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
Vieze editterd.![]()
Cursus van peppie gehad?![]()
Maar die worden volgens mij al lang niet meer nieuw geleverd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
google eens op CBX, is een 6 cilinder lijnvan honda, en echt een mega cool ding
[afbeelding]
Er zijn toch van die amerikaanse merken met V8 of groterquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat een zes cilinder een zeldzaamheid is.Behalve de Gold Wing,maar is dan ook meer een auto,waar ze twee wielen "vergeten "zijn
.
Er tussendoor slalommen danquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben een keer gezakt, met ondermeer het commentaar dat ik op de snelweg over de witte onderbroken strepen rij met het verwisselen van rijbaan.
Ik wist niet dat je moest slalommen om die dingen?![]()
Wat een mierenneuker was dat.![]()
[..]
Martie is de meester editter 2005/2006. Soms zelfs na een halve dag.
Ik was 2004.En alleen direct na het posten omdat de tekstijl of woordkeuze niet beviel.
Boss Hoss volgens mij,maar om dat nou een motor te noemen?Alleen maar omdat er twee wielen onderzittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er zijn toch van die amerikaanse merken met V8 of groter![]()
Oef, tussen de druppels doorsturen dan maar...quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Oef, tussen de druppels doorsturen dan maar...
Bis morgen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat trouwens ook maar eens onder zijl.Morgen ochtend naar de oogarts en vervolgens de hele dag met van die gekleurde ballen voor je ogen rond lopen![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |