quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je mijn clones niet verklappen![]()
Blade moest laatst ook al een sprintje - 1e meters- afleggen
![]()
Als dit het nivo wordt vandaag kunnen we net zo goed nu al beginnen met de vrijdagmiddagrel.quote:
Ik zal er maar weer wat koffie in gooien. Volgensmij is het nodig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als dit het nivo wordt vandaag kunnen we net zo goed nu al beginnen met de vrijdagmiddagrel.![]()
kickin' yo ass @ Zandvoortquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had het al voorspeld, eerst zeggen dat je mij maar voor liet gaan en nu was je ineens de snelste,
dream on
![]()
Niet stikken in het koekje he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zal er maar weer wat koffie in gooien. Volgensmij is het nodig.![]()
![]()
Neuh, the read heeft vooral geen leven meer. Maar ach het wentquote:
quote:Er zitten geen kneesliders op je pak, loser
Mooiste excuus sinds jarenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:52 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Zal het wel even uitleggen... Kneedown lukt nog niet en dat heeft een reden; Heb m'n broek vorig jaar gekocht, lekker strak want zon ding lubbert uit heb ik me laten wijsmaken. Ben vervolgens in de winter 6-7 kilo aangekomen dus die broek zit nu superstrak, kan mn benen nu niet ver genoeg uit elkaar doen voor een wauwse kneedown
![]()
En daarnaast doen echte mannen het zonder kneesliders![]()
![]()
wat moet er nog gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:51 schreef Makster het volgende:
Heb totaal geen tijd om die streetfighter af te maken en die staat er maar een beetje te staan....
Hummm... goed dat je het zecht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet stikken in het koekje he?![]()
echte manneh doen het zonder benen ver uit elkaar te doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:52 schreef AndreB. het volgende:
kan mn benen nu niet ver genoeg uit elkaar doen voor een wauwse kneedown![]()
Tja wat nietquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echte manneh doen het zonder benen ver uit elkaar te doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die urinoirs zien er ook nog steeds netjes uit.. al word ik er wel een beetje duizelig van [afbeelding] [afbeelding]![]()
dat is nog best een hoop werkquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja wat niet
Subframe lassen, R1 kont pas maken, undertail epoxyen, lamp erin werken, tandwielhouder 1 mm afdraaien (misschien lijnt de ketting zo ook wel goed uit maar weet het niet zeker), luchtfilter er op fleppen. 6 zuigers er op gooien en remleidingen zoeken, kuipje maken, olie, oliefilter, demper maken.
Dan nog spuiten enzo, kortom, 2 weken full time sleutelen. Opzich kick maar geen geld / tijd / motivatie / gereedschap doet geen wonderen![]()
Maar zoals hij er nu bijstaat is hij wel gek. VFR achterbrug, voorpoten door gestoken enz enz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |