:^ 1 gaat primaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang je ze alleen houdtin een roedel met andere vrouwen gaat het altijd mis.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ 1 gaat prima2 bij elkaar is al reden om ruzie te maken onderling
![]()
ik ben er al druk mee bezigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit exemplaar is ietwat geraffineerder maar dat mokkel dat jij daar hebt lopen zou ik consequent met jankerd aanspreken.Gewoon een paar maanden volhouden en ze neemt vanzelf ontslag.
* hollander172 spreekt uit ervaring.![]()
Af en toe wel even vragen of ze ergens mee zit of te weinig slaapt krijgt en dan verwijzen naar haar uiterlijk doet ook wonderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben er al druk mee bezigze negeert me al een half jaar
en ze jankt nu ook al niet meer als ik in de buurt ben
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Af en toe wel even vragen of ze ergens mee zit of te weinig slaapt krijgt en dan verwijzen naar haar uiterlijk doet ook wonderen.![]()
Oh god, ze gaan weer verder hier, ik vlucht even naar een andere afdeling.Even genoeg oestrogeen gehad.
En ja hoor daar komen de tranen weer.......
Sterkte jongenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Af en toe wel even vragen of ze ergens mee zit of te weinig slaapt krijgt en dan verwijzen naar haar uiterlijk doet ook wonderen.![]()
Oh god, ze gaan weer verder hier, ik vlucht even naar een andere afdeling.Even genoeg oestrogeen gehad.
Hier regent het niet meer.. Het waait wel hard ...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Alsof het buiten al niet hard genoeg regend...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
Wat doe jij dan ook op een afdeling met alleen vrouwen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.quote:
is niet gezond hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
* hollander172 snel rookwaar pakt en een hele lange rookpauze gaat inlassen.![]()
ik dacht dat ik gemailt had, maar ik kan de mail zelf ook niet meer vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
![]()
Niet verslapenbewust langer in bed blijven liggen, vrijdags is het toch altijd rustiger op de weg en ben aardig toe aan weekend
Oja, ik had eerder iets gepost over een BBQ in Arnhemaanmelden kon via mijn mail: 0,0 aanmeldingen
Dunno?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat doe jij dan ook op een afdeling met alleen vrouwen ?![]()
Staat geen mailadres in je profiel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, ik had eerder iets gepost over een BBQ in Arnhemaanmelden kon via mijn mail: 0,0 aanmeldingen
Weet ik niks van, ik wil best komen namelijk ...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
![]()
Niet verslapenbewust langer in bed blijven liggen, vrijdags is het toch altijd rustiger op de weg en ben aardig toe aan weekend
nieuwe ronde voor de aanmeldingenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was gemeld in de betreffende post![]()
opm at post punt com
Joe khot meel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opm at post punt com
wanneer is die BBQ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opm at post punt com
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:49 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Enne alle vrouwen die huilen zonder dat er iemand dood is moeten een spuitje van de dierenarts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |