Waarom denk je dat het merendeel hier met spiegelende of donkere vizieren rijdt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Besef me trouwens dat ik een of zwart of spiegelvizier moet kopen anders neemt niemand me serieus met die kop van me
En, nog gelukt om te burnen of bakte je er niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ook weer terug, met een nieuwe achterband en schone olie (nu half synthetisch) en oliefilter![]()
Kreeg er gratis een portie koppijn bij.. denk dat ik zo maar even ga liggen![]()
quote:
hmm, moest ik misschien ook maar eens aanschaffenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het merendeel hier met spiegelende of donkere vizieren rijdt?
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hardquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
En, nog gelukt om te burnen of bakte je er niks van
Noem je mij hopeloos?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, moest ik misschien ook maar eens aanschaffen![]()
hoewel... met een gs'je onder m'n kont, toch wel hopeloos![]()
Is de windkracht van invloed op je burn-out skillzzzzquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hard![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
De vorige keer ging het stukken beter.. maar het waaide ook hard![]()
[..]
Noem je mij hopeloos?![]()
![]()
Wel over de mate van kwaliteit.. vorige keer was het bijna windstil en toen kwam ik zelf in een rookwolk terechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Is de windkracht van invloed op je burn-out skillzzzz
En gisteren ook nog als BaCo gewerktquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Stilte voor de storm
- heeeeeeeeel verhaal -
Ik ken wel een neger die je serieus wil nemen, hoef je geen helm voor op te zettenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Besef me trouwens dat ik een of zwart of spiegelvizier moet kopen anders neemt niemand me serieus met die kop van me
Moet je de volgende keer in een garagebox doen of bij de garagequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wel over de mate van kwaliteit.. vorige keer was het bijna windstil en toen kwam ik zelf in een rookwolk terecht![]()
Nu waaide het heel snel weg![]()
Nou, dat was niet veul neequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Filmpjuuuh![]()
Als jullie hem kunnen zien tenminste, heb hem gehost als private
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar helpt zelfs een donker vizier niet tegen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken wel een neger die je serieus wil nemen, hoef je geen helm voor op te zetten
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee inderdaad, buhuhuhuhuhuhuhuhuhu![]()
Ik ga even pitten, tot later![]()
Noem je dat oproken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Filmpjuuuh![]()
Als jullie hem kunnen zien tenminste, heb hem gehost als private
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Noem je dat oproken?
Leuk, heel leuk ... voor me to p00b on
Voor een dergelijke burn-out hoef je echt niet te wachten tot je je banden gaat vervangen
/Mr. Positive![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zucht was het maar volgende week..heb echt mega veel zin om te gaan lessen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |