Arsenal mag blij zijn dat ze zo ver zijn gekomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
De slechtste finale in jaren, de kutste winnaar ooit.
Zit je clubje er niet bij jongen of ben je voor Arsenalquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef mcyodogg het volgende:
Nog een paar minuten en deze kut CL editie 2005/2006 is eindelijk over, kan niet wachten tot volgend jaar.
Net als die Ferguson van ManUtd... die gasten zitten gewoon met bisonkit vast op hun stoelen..quote:
Ach, volgend seizoen mag hij die cup nog eens vasthouden in het Barca museum.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Henry zal een paar nachten niet slapen, gezien zijn 2 grote kansen
MUWHAHAHAHA!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
HOU TOCH EENS OP MET DAT ZIELIGE GEHUIL VAN JOUquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
Nee Arsenal-Barcelona was niet de droomfinale, maar de nachtmerriefinale voor mij. Mijn clubs lagen er al in de achtste finales uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Zit je clubje er niet bij jongen of ben je voor Arsenal
Ik ben voor Barca, maar deze finale is gewoon oerlelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Zit je clubje er niet bij jongen of ben je voor Arsenal
Je bedoelt: kutscheids en ik ben niet voor Barca?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
Jaja meneer de Madrid rukkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |