De situaties zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Dan zie je inderdaad gelijk hoe selectief die gasten zijn en hoe belangrijk vriendjespolitiek voor ze is als je de situaties Taïda en Hirshi Ali met elkaar vergelijkt: eigenlijk hetzelfde (komt iig op hetzelfde neer: onredelijke uitzetting van goed geïntegreerde mensen).
Nu het Hirshi Ali betreft kan het ineens allemaal niet volgens de top en dan is het onmenselijk etc. Hypocrieten, valt me erg van ze tegenVind het óf allebei wel, óf allebei niet goed!
Hoezoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
VVD-leden mogen stem herzien
http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html
OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo
Volgens de in dit topic geldende theorie dat 'de bevolking' Rita steunt zou dat toch ten nadele van Rutte moeten werken? Al die duizenden VVD'ers die spijt hadden van hun stem op Rutte kunnen die nu alsnog herzien, omdat Rita zulk goed werk blijkt te verrichten.
V.
Één keer stemmen moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Democratische Rita is liever lijstrekker zonder steun dan dat de VVD-leden hun stem laat horen.
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?quote:
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat zijn de regels niet, en je weet: regels zijn regels. Overigens zou ik me goed kunnen voorstellen dat Rita erug blij is met deze mogelijkheid om de electorale vruchten te plukken van haar overduidelijke lijn in de zaak AHA. Of zou Rita nou ineens twijfelen aan de juistheid van haar optreden, nee toch?
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar als het in de regels staat... tsja.quote:
Dat staat er niet bij; het zijn de regels en die moeten worden gevolgd. En waarom zou Rita bang zijn voor stemverlies, haar optreden is toch gewoon rechtlijnig zoals altijd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:18 schreef more het volgende:
[..]
De regel is er om dubbel stemmen te voorkomen, niet voor mensen die spijt hebben van hun stem
Bron: www.vvd.nlquote:
Partijbureau
19-5-2006
VVD-leden mogen maar één keer stemmen
In reactie op onjuiste berichtgeving dat VVD-leden hun stem voor de lijsttrekkerverkiezingen mogen herzien, stelt het VVD hoofdbestuur het volgende.
"Er bestaat geen reglementair recht dat leden bij een ledenraadpleging meermaals mogen stemmen of hun stem mogen herzien. Elk lid mag bij een ledenraadpleging één stem uitbrengen. Dat kan op drie manieren: per telefoon, internet of post. Het is feitelijk onjuist dat leden nóg een keer mogen stemmen
Regels zijn regels, en een storm in een glas water is een storm in een glas water.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Verbal, je moet dan wel het hele persbericht citeren
Leuk en aardig, maar als je dan iets citeert uit de bron, dan lijkt het me logisch om niet relevante zaken eruit te laten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
ik geef een link naar de bron. Dat doe ik zo vaak op deze manier.
Je voelt je wel erg snel persoonlijk aangesproken; over klein doen gesproken.quote:Niet zo klein doen, hoor.
V.
'' het is feitelijk onjuist dat een lid nog een keer mag stemmen''quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |