Vind dat haar duidelijkheid wat betreft inhoud van haar doelstellingen nogal wat te raden overlaat... Heb nog geen duidelijk plan uit haar mond horen komen, over het beleid wat ze wil gaan voeren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens proberen
Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
[quote]History Repeats Itself... WW3, Revenge of the Jews .
Dan rest mij niets anders te zeggen dan: Wacht maar, gij schaap, de waarheid zal het licht zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Waar woorden tekort schieten rest mij slechts een smiley,![]()
Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
Dus hier.
Nu kan niemand in deze topic ooit nog zeggen dat hij/zij niet heeft kunnen weten wat er gaande was.
Better open your eyes people .
Nouja, ik post niet om serieus genomen te worden... verschaf gewoon informatie, mensen doen er maar mee wat ze willenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:59 schreef doesss het volgende:
[..]
Misschien als je wat minder schreeuwerig en drammerig probeert over te komen,
nemen mensen je eventueel wel serieus.![]()
Idd, zo kan iedereen in een kwaad daglicht gezet worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Leuk staaltje selectief quote's aan elkaar plakken.
"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
VVD-leden mogen stem herzien
http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html
OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.
![]()
WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Zendgemachtigde het volgende:
VVD-leden mogen stem herzien
http://www.nu.nl/news/735646/11/VVD-leden_mogen_stem_herzien.html
OMG. Bizar. Ze schuwen geen enkel middel om Verdonk te pakken.
![]()
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"De reglementen voorzien in die mogelijkheid."
Vraag is, kon dit een week geleden ook al, of is deze optie in de regelementen nu pas ingeschakeld? Als dat laatste het geval is, dan is dat een zeer kwalijke zaak.
Dan hebben ze dus waarschijnlijk de regels veranderd. Wat een ondemocratischequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zalm verklaarde in een interview dat hij zijn stem al had uitgebracht en deze niet meer kon wijzigen.
De conclusie dat Verdonk TE populair is bij "het volk" en zich niets aantrektquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
WTF Gisteren was iemand op NOVA die beweerde, dat het misschie een complot kan zijn van de VVD om die outsider, wat Verdonk toch is, uit te schakelen, omdat zij zich dus zelf beschikbaar had gesteld voor de lijtrekkerschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |