Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!![]()
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:
[..]
De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!![]()
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.
O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?
V.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.
V.
bron?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
quote:Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.
bron?quote:Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
Daar kon je op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef _The_General_ het volgende:
'Hirsi Ali genaturaliseerd, dan wij ook'
Tja...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef _The_General_ het volgende:
'Hirsi Ali genaturaliseerd, dan wij ook'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |