abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37952026

pi_37952037
Rita
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:50:53 #163
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37952058
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Verdonk wordt afgeschoten omdat ze bij Ayaan blijkbaar binnen een weekeinde conclusies kan trekken (samenhangend met een lijsttrekkersverkiezing) terwijl daar bij anderen maanden of jaren voor nodig is. Merkwaardig op zijn minst.
Succes verder met het "huldigen" van Verdonk.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37952103
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:42 schreef klez het volgende:

[..]

De 2e kamer heeft niets met justitie te maken. Verdonk kan elk geval individueel bekijken, en dat doet ze ook regelmatig. Waarom nu niet?
Ik heb het over het parlement, de tweede kamer weet je wel! Verdonk mag inderdaad individuele gevallen bekijken, en doet dat ook.
pi_37952139

pi_37952278
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef designer het volgende:
Ik begrijp niet waarom heel Nederland een uitzetting van een asielzoeker altijd toejuicht als het in een andere plaats is en afkeurt zodra het vrienden of kennissen betreft. Nu is het een bekende politica en heel het land schreeuw schande van de behandeling door Verdonk.Verdonk is de enige minister die doet wat ze moet doen, terwijl de rest zich laat leiden door de waan van de dag en en hun gedrag aanpast aan wat jan publiek wil horen en de oppositie is geen haar beter. Dus Ayaan moet net zo behandeld worden als ieder ander, wat niet wegneemt dat menselijkheid altijd een factor moet zijn. Maar je kunt Verdonk niet afschieten omdat ze de wet handhaaft! Ik heb zelf een buitenlandse vrouw dus ik weet wat het allemaal met zich meebrengt om het land binnen te komen. Het beleid van Verdonk is hard nodig!
Ik heb eerder gezegd dat ik mij terugtrok uit deze topic, maar ik kan het nu toch niet laten..

Ik heb ook een vriendin die een relatie heeft met iemand die afkomstig is uit een niet westers land.
Zeer veel moeite gedaan om haar vent hier te krijgen, niet gelukt, is uiteindelijk maar in Belgie gaan wonen, waar ze dit wel voor elkaar kreeg. En dat terwijl we toch echt praten over een man die ingeburgerd is, en hier een goed lopend bedrijf heeft, en eerlijk belasting en sociale lasten betaald voor zijn personeel..
Nee, het beleid zoals verdonk die uitvoert is niet zo nodig
pi_37952318
Rita, houd stand! Laat zien dat je je niet onder druk laat zetten door een vent over wie ik vaak hoor zeggen " 't Is een mietje!". Je weet direct wie ik bedoel, Rita.
Laat desnoods het kabinet die zo vol zit met slangen (Zalm) vallen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37952424
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:48 #169
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37952662
Ja mijn buitenlandse vrouw is wel eerlijk geweest, en als dank mag ik vijf kilo papier inleveren bij de IND, om aan te tonen dat ik haar kan onderhouden. Maar ik bedoel te zeggen dat een strikte wet nodig is omdat je daarmee willekeur bij de IND uit kunt schakelen. En ik heb de stille hoop dat Verdonk de IND zover kan krijgen dat die instantie nu eens echt gaat functioneren. Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:06 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37952704
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Rita, houd stand!
Ja, Rita, hoor je me? Hou vol. Ga door, en straal daadkracht uit in high-profile-zaken. Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt. Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in. Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat. Geef ze van katoen, zoals alleen jij dat kunt lijken te doen. Ga door. Red ons land, want zonder jou komen we er niet. Jij bent de sterke man. Althans, zo weet je over te komen. Hoewel... alleen voor blinden en doven. Maar dat dondert toch niet, Rita, kerel. Ga door. Geef niet op. Laat ons niet in de steek. We rekenen op je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:14:48 #171
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37952737
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef designer het volgende:
Misschien verdient de afhandeling van Ayaan geen schoonheidsprijs, maar misschien zit er wel veel meer achter dan wij met z'n allen kunnen bevroeden.
Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37952918
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, ze wordt afgeschoten omdat ze de menselijkheid geen factor laat zijn. En omdat zij JUIST degene is die haar oren naar de polls laat hangen.

O, en ik heb geen buitenlandse vrouw, maar ik heb wel een mening. Weet je zeker dat jouw vrouw helemaal eerlijk is geweest bij haar naturalisatie?

V.
Dat is ook mijn bedenking tegen Rita, mogelijk wel bekwaam maar niet menselijk.
Je kan wel gelijk hebben maar je moet ook gelijk krijgen.
Ik vond het een bizarre vertoning, waarbij kamerleden boter op hun hoofd hebben.
Om maar te zwijgen van meisje Halsema die beschuldigingen uit en ze niet hard kan maken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:29:42 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37953182

[ Bericht 100% gewijzigd door Viking84 op 18-05-2006 15:30:09 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:34 #174
149273 designer
ontwerpen is vooruitzien
pi_37953968
kan het met je eens zijn lionsguy
pi_37954194
Ik heb nog steeds sympathie voor Rita
pi_37955983
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, sommigen. Vrij veel van ons hebben het wel door, hoor.

V.
Dat betwijfel ik.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:07:12 #177
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956350
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat je er voor de rest geen hol van bakt.
bron?
quote:
Het gaat om het imago. En ook al ben je daar ook geen ster in, er trappen er voldoende in.

bron?
quote:
Dus hou vol. Maakt niet uit dat je het ene moment dit roept, het andere moment weer dat.
bron?

C.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_37956427
quote:
Daar kon je op wachten natuurlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:09:33 #180
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37956433
quote:
Tja...

Helemaal terecht dat ze dat denken. Mag Ayaan blijven, dan zij ook... en toekomsitge asielzoekers die liegen bij de naturalisatie ook.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')