quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:[..]
Ik ga het morgen eens proberen
![]()
Maar ik denk dat het stemmen op Verdonk niet zozeer voorkomt uit aversie tegen buitenlanders, maar gewoon meer door haar duidelijkheid en rechtlijnigheid los van haar departement.
Vind dat haar duidelijkheid wat betreft inhoud van haar doelstellingen nogal wat te raden overlaat... Heb nog geen duidelijk plan uit haar mond horen komen, over het beleid wat ze wil gaan voeren.
Ze zegt wel "ik ben niet rechts, niet links, maar recht doorzee".... Maar wat bedoelt ze daar in hemelsnaam mee
![]()
Het is me volstrekt onduidelijk.
Die Mark Rutten maakt haar keer op keer verbaal & inhoudelijk hardstikke af, en nog steeds heb je media die dat gewoon met OPZET niet duidelijk naar de massa brengen, het is nog steeds zovan "ijzeren rita dit en dat" sus, een itempje op het strand zo, het is echt ernstig doorzichtig
![]()
.
Ze houdt zich meer bezig met het verwerven van een machtspositie dan met de inhoudelijke verantwoordelijkheid die die betreffende machtspositie met zich meebrengt.
Daarom krijg ik heel sterk het gevoel alsof ze er een dubbele agenda op nahoudt. Ze wil meer dan ze laat zien, and i don't like it .